Gjest Angelish Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 (endret) 4. desember fikk jeg utført brystforstørrelse. Alt har gått veldig greit frem til nå, og smertene er nesten borte. Fikk beskjed om at jeg må sove på ryggen i 6 uker (like lenge som jeg må bruke Sports-Bh). Jeg er et menneske som ALDRI sover på ryggen. Og har fått innmari vondt de siste dagene nå.. Er det noen som har noen gode tips for å unngå støl/vond rygg???? 6 uker er lenge å prøve å sove slik hvis jeg bare får vondt/blir støl.... Endret 9. desember 2008 av Angelish
Strix Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Pute under knærne kan lette mye på belastningen som kan bli på korsryggen kanskje. Jeg sover med det hver natt.
frkleo Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Du kan også bygge opp med puter i korsrygg, rygg og nakke, om du ikke alt har prøvd det? Jeg måtte sove på ryggen og i høyden pga helt tett nese i en lengre periode. Ble ikke støl med alle putene under:) Å sove med bena litt opp syns jeg er godt og avslappende, du kan jo prøve det også Et annet spørsmål til deg: Har du hørt noe om hva man kan trene og ikke etter en brystforstørrelse? Jeg holder nå på med Taekwon-Do, ikke på noe høythøyt nivå, men jeg elsker kampsporten. Hvor mye tåler egentlig protesene? Endret 9. desember 2008 av frkleo
frkleo Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Må bare skrive dette fordi jeg ikke fikk aktivert mail-svaregreien i sted...
Gjest Angelish Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har prøvd med puter i ryggen, men følte ikke det hjalp. Imorgen skal jeg rett og slett ut å kjøpe meg en ny seng. Mistenker litt at det er madrassen som er dårlig i senga (den er gammel nå). Så prøver med ny seng. samt bygge opp i rygg / pute under beina når senga er på plass. Jeg spurte om det samme når jeg fikk protesene.. de svarte at de første 6 ukene skal en ikke trene i det hele tatt. Men etter det er det egenntlig ikke noe begrensninger på hva en kan trene. Så regner vel med at alle sjangrer går. fra styrketrening til kampsport...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå