Honey Skrevet 6. juli 2009 #701 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer med vel overstått bryllup og beklager forsinkelsen min for dette! Skylder på været...kremt. Hørtes ut som et perfekt bryllup og nå gleder jeg meg bare enda mer til mitt eget. Det med dans på bryggen var også noe vi tenkte på. Vi skal ha det på en restaurant nede ved vannkanten/bryggen selv. Hurra for en engasjert bestefar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. juli 2009 #702 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så mye med overstått Dagen deres hørtes helt fantastisk ut, og dere var aldeles nydelige begge to, jeg likte veldig godt buketten din Håper du har det fint, når reiste dere på bryllupsreise igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 13. juli 2009 Dere var virkelig nydelige :hjerte : Og dagen hørtes perfekt ut :hoppe : Gratulerer så masse igjen! Tusen takk! :rødme : Hørtes ut som en helt fantastisk dag! :D Kjempebra!! Gratulerer så masse igjen : ) Og hvilken facebookgruppe er det dere snakker om? Jeg vil oxo se bilder! ; ) Dagen var bare helt fantastisk. Send meg navn og mailadresse på pm, så fikser jeg invitasjon (lukket gruppe). Tror jeg skal få til det. Nyyydelige bilder :rødme : Takk for titten. : ) Takketakk! Det høres ut som en helt fantastisk dag. :strix : Også så nydelige som dere var. :rødme : Tusen takk! Gratulerer med vel overstått bryllup og beklager forsinkelsen min for dette! Skylder på været...kremt. Hørtes ut som et perfekt bryllup og nå gleder jeg meg bare enda mer til mitt eget. Det med dans på bryggen var også noe vi tenkte på. Vi skal ha det på en restaurant nede ved vannkanten/bryggen selv. Hurra for en engasjert bestefar!: ) Dans ute på kaien var prikken over i'en altså. Helt fantastisk! :rødme: Gratulerer så mye med overstått :bryllup : Dagen deres hørtes helt fantastisk ut, og dere var aldeles nydelige begge to, jeg likte veldig godt buketten din ; ) Håper du har det fint, når reiste dere på bryllupsreise igjen? :klemmer : Jeg så at du også hadde blå bukett. Vi reiser 26.juli og er borte i 2 uker. Gleder meeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #704 Del Skrevet 14. juli 2009 I går fikk vi fotografbildene våre. :dåne: Jeg er så utrolig lite fotogen at det halve kunne vært nok. Men det ble da noen fine bilder inni der også da. Er kjempeglad for at vi tok bilder ute, spesielt på stranden. Vi må bestemme oss for hvilket bilde vi skal bruke på takkekortene og hvilket bilde vi vil forstørre (til A3 tror jeg). Tror det kan bli litt vanskelig. Jeg må også bestemme meg for hva jeg vil gjøre med dagboken min. Jeg er litt usikker på om jeg har et interessant nok liv til å starte en generell dagbok. Må tenke litt til tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. juli 2009 #705 Del Skrevet 14. juli 2009 Bilder! Håper vi får se. Ikke lett å velge, nei. Jeg fikk en ny favoritt hver gang jeg så gjennom. Og kjære hadde jo sine favoritter. Men vi ble da enige til slutt. Når det gjelder dagbok så kan du jo bruke prøvedagboka di som vanlig dagbok også? Om du ikke vil ha det adskilt da. Og hvis du vil ha en generell dagbok ved siden av så trenger den ikke være så fryktelig spennende heller. Bøkene våre fylles jo opp av hverdagsskriblerier og fjas uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 15. juli 2009 Bilder! Håper vi får se. Ikke lett å velge, nei. Jeg fikk en ny favoritt hver gang jeg så gjennom. Og kjære hadde jo sine favoritter. Men vi ble da enige til slutt. Når det gjelder dagbok så kan du jo bruke prøvedagboka di som vanlig dagbok også? Om du ikke vil ha det adskilt da. Og hvis du vil ha en generell dagbok ved siden av så trenger den ikke være så fryktelig spennende heller. Bøkene våre fylles jo opp av hverdagsskriblerier og fjas uansett. Jeg skal prøve å legge dem ut så snart jeg får tid. Ja, det blir jo alltid litt hverdagsskriblerier i prøvedagboken min. Men jeg har ikke helt lyst til å bare slette denne dagboken heller. Jeg får tenke litt til. Og se om jeg finner meg en hobby til å fylle en generell dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #707 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye med bryllupet! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. juli 2009 #708 Del Skrevet 16. juli 2009 Dagen hørtes helt fantastisk ut. Og fy søren så nydelig du var Og mannen din var kjekk uten blå smoking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 21. juli 2009 Gratulerer så mye med bryllupet! Mvh Yvonne Takketakk! Dagen hørtes helt fantastisk ut. Og fy søren så nydelig du var Og mannen din var kjekk uten blå smoking Det var den. Fantastisk altså! Tusen takk. Og helt enig i at han var nydelig, heldigvis uten blå smoking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. juli 2009 #710 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Trenger ingen hobby for å ha dagbok!! Prøving alene er interessant nok! Jeg bare stengte bryllupsdagboka mi jeg.. Klarte ikke slette den.. Edit: Trykkleif Endret 21. juli 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 22. juli 2009 Trenger ingen hobby for å ha dagbok!! Prøving alene er interessant nok! Jeg bare stengte bryllupsdagboka mi jeg.. Klarte ikke slette den.. Edit: Trykkleif Da tror jeg jeg skal gjøre det. Jeg har ikke lyst å slette den, det står jo så mye fint her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg