Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:hoppe: For bestilt bryllupsreise, og kake - den så kjempelekker ut :sikle:

Hvordan smak skal dere ha på kaken?

Endelig har kjære ringt onkelen sin så da blir det toastmaster møte på oss også :fnise: Satser på at han har god peiling han også da han tidligere har jobbet som profesjonell toastmaster :jepp:

Det må være utrolig deilig å slippe å tenke på så mye under middagen og festen :)

Nå er det ikke lenge igjen :strix:

Ha en fin torsdag du også :klem:

Det blir marsipankake med vanilje nederst, ferske jordbær og krem i midten og ''ferske'' (finnes det noe som heter uferske bananer? :fnise: ) bananer og krem på toppen. Jeg er ikke fan av syltetøy inni kaker, så da får vi en litt annen vri.

Som sagt, ett tonn lettet fra skuldrene mine i går. Herlig! :ler:

Åh, eg er ikke venn med deg på FB... legger deg til nå jeg ;) Fant deg på FB-gruppen vår ;) Har tenkt på å finne deg før, men nå må jeg jo virkelig legge deg til, så jeg får sett bildene ;) (ikke nysgjerrig i det hele tatt, neida.... :fnise: )

Synes det virker som du har god kontroll jeg :):hoppe: for 2 ukers bryllupsreise! Når reiser dere da?

Kaken så nydelig ut forresten :)

Nå er du lagt til og godkjent. :fnise: Huff, det er ikke noe vakkert syn. :sjenert:

Vi reiser 26.juli og er tilbake 9.august. Vi reiser da dagen etter bryllupet til venninna mi, klokken halv 7 om morgenen - i nabobyen (1,5 time med bil). Kan ikke si at jeg så altfor dårlig samvittighet av å ikke kunne drikke/være der til siste slutt. :twisted: Huff, nå er jeg slem. :sjenert: *mwohahahahaHAHAHAHA*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holy kræpp, kaken var nyyydelig!! :rødme: Og nu kom jeg på, jeg har jo ikke sett kjolen din jooo! *vil seeee*

Utrolig hvor flink du er til å ordne ut og styre og passe på! Blir helt imponert jeg! :jepp:

Verste er at jeg faktisk ble rørt da jeg leste gjennom planen din for ting å gjøre... :skratte: Bryllupsmodus noen? :rødme: :skratte:

Nå er det ikke lenge igjen Belle!! JUHUUUUU! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy kræpp, kaken var nyyydelig!! :rødme: Og nu kom jeg på, jeg har jo ikke sett kjolen din jooo! *vil seeee*

Utrolig hvor flink du er til å ordne ut og styre og passe på! Blir helt imponert jeg! :jepp:

Verste er at jeg faktisk ble rørt da jeg leste gjennom planen din for ting å gjøre... :skratte: Bryllupsmodus noen? :rødme: :skratte:

Nå er det ikke lenge igjen Belle!! JUHUUUUU! :skya:

Takktakk. :hjerte: Dersom du vil se kjolen (og andre ting) trykk på bindersen som er ved siden av overskriften på dagboken min (på listen din), så kommer den opp. :rødme:

Fikse og styre må til vet du. :ler: Blir ingen bryllup uten. Men har god hjelp av mamma til å sparke meg litt bak når jeg blir litt for lat eller glemmer ting. :sjenert:

:fnise: Tror nok du er veeeldig i bryllupsmodus når du blir rørt av å lese min dørgelig kjedelige to-do liste. :skratte:

Neeeei, det er ikke lenge igjen nå! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ordner seg, så bra!! :strix:

La deg til som venn på fb nå, vil jo gjerne se bilder! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, kake :sikle:

Og så herlig at det ble to uker i Italia! :hoppe:

Og så bra at møtet med toastmasteren gikk så fint.

Deilig når ting går i orden. :nigo:

Kjenner igjen den berg-og-dalbanen du beskriver med "jeg må huske..", "jeg gleder meg" ;) Men nå er det jo mye som er ordnet, så da kan du glede deg ennå mer! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk. :hjerte: Dersom du vil se kjolen (og andre ting) trykk på bindersen som er ved siden av overskriften på dagboken min (på listen din), så kommer den opp. :rødme:

Fikse og styre må til vet du. :ler: Blir ingen bryllup uten. Men har god hjelp av mamma til å sparke meg litt bak når jeg blir litt for lat eller glemmer ting. :sjenert:

:fnise: Tror nok du er veeeldig i bryllupsmodus når du blir rørt av å lese min dørgelig kjedelige to-do liste. :skratte:

Neeeei, det er ikke lenge igjen nå! :bolledeig:

Guuud, for en nydelig kjole! OG bukett! OG frisyre! :rødme: God smak har du nå hvertfall! (Kan ikke si det samme om Bellemann egentlig, med de plastrosegirlanderne sine... :skratte: )

Håper alt på lista går unna i en fei! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir marsipankake med vanilje nederst, ferske jordbær og krem i midten og ''ferske'' (finnes det noe som heter uferske bananer? :fnise: ) bananer og krem på toppen. Jeg er ikke fan av syltetøy inni kaker, så da får vi en litt annen vri.

Som sagt, ett tonn lettet fra skuldrene mine i går. Herlig! :ler:

Nå er du lagt til og godkjent. :fnise: Huff, det er ikke noe vakkert syn. :sjenert:

Vi reiser 26.juli og er tilbake 9.august. Vi reiser da dagen etter bryllupet til venninna mi, klokken halv 7 om morgenen - i nabobyen (1,5 time med bil). Kan ikke si at jeg så altfor dårlig samvittighet av å ikke kunne drikke/være der til siste slutt. :twisted: Huff, nå er jeg slem. :sjenert: *mwohahahahaHAHAHAHA*

:sikle: Høres kjempegodt ut ;)

Ikke lenge til dere reiser på bryllupsreise da altså :stirx: Og jeg synes faktisk at det er på sin plass at du er litt slem jeg :twisted:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ordner seg, så bra!! :strix :

La deg til som venn på fb nå, vil jo gjerne se bilder! :fnise :

Du er herved godkjent og kan snoke så mye du vil! :fnise:

Mmm, kake :sikle :

Og så herlig at det ble to uker i Italia! :hoppe :

Og så bra at møtet med toastmasteren gikk så fint.

Deilig når ting går i orden. :nigo :

Kjenner igjen den berg-og-dalbanen du beskriver med "jeg må huske..", "jeg gleder meg" ; ) Men nå er det jo mye som er ordnet, så da kan du glede deg ennå mer! :strix :

Mmmm! :sikle:

Årh, det er superdeilig. Akkurat nå gleder jeg meg mest til Sicilia, men det er vel sikkert fordi vi skal der først. Gleder meg utrolig mye til å se Etna. Jeg var på toppen av Teide (Tenerife) da jeg var 15-16 år og husker enda at det var helt fantastisk. Det er noe med vulkaner som er så....kult! Synes jeg. :fnise:

Og jeg må innrømme at jeg gleder meg mer enn jeg stresser, da. Mamma stresser nok for begge to til sammen. :ler:

Guuud, for en nydelig kjole! OG bukett! OG frisyre! :rødme : God smak har du nå hvertfall! (Kan ikke si det samme om Bellemann egentlig, med de plastrosegirlanderne sine... :skratte : )

Håper alt på lista går unna i en fei! :goodbye :

Taaaakk. :sjenert: Jeg er jo selvfølgelig (duh!) veldig fornøyd med alt - spesielt kjolen. Den første jeg prøvde i den første brudesalongen vi gikk inn i i Krakow. :fnise: Blir finere og finere for hver gang jeg ser den. :hjerte:

:skratte: Nei, de plastrosegreiene er ikke noe tess. Vi fikk se dem her på onsdag (glemte å fortelle om det) og jeg så bare at meg og mamma hadde et stooort, samlet, innvendig grøss. :ler: Men jeg har sagt klart i fra at de IKKE skal på bordene da. De skal kun brukes til å pynte (den forferdelig malplasserte) søylen midt på gulvet. :Nikke:

:sikle : Høres kjempegodt ut ; )

Ikke lenge til dere reiser på bryllupsreise da altså :stirx: Og jeg synes faktisk at det er på sin plass at du er litt slem jeg :twisted :

:klemmer :

Håper det blir kjempegodt også! :Nikke:

Nei, nå er det bare 6 uker til vi reiser. :hoppe: Min kjære sa at han ikke trengte å drikke den kvelden, siden det var min venninne vi skulle til. Veldig snilt av ham, siden han sjelden klarer å holde seg unna en fest. :fnise: Men jeg kan jo ikke ta helt av uansett, da. Jeg tenkte vi kunne forlate festen i 11-12 tiden for å kjøre direkte til svigerfar i nabobyen (der vi reiser fra). Vi må uansett være på flyplassen i 5-tiden om morgenen. :dåne:

Så dersom hun blir skuffet får det bare være så. Tough shit, liksom. :twisted: (jeg er egentlig ikke SÅ ond som det kanskje ser ut her altså :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en dag i min hektiske bryllupsuke overstått. I går vasket vi huset utenlandsgjestene skal bo i, redde opp senger og nå er det klart til de kommer. Veldig herlig å være ferdig med det såpass tidlig, så slipper vi å stresse med det rett før bryllupet.

I dag skal vi bestille blomster og jeg skal til nabobyen og besøke min kjære i kveld. Da blir det sikkert en god middag ute på byen og hotell-leting i Roma og Sicilia. :rødme:

Ha en strålende helg alle sammen! :klem:

Edit: jeg tør ikke skrive om hele helgen min før i morgen, i frykt for at en viss person *kremt-kremt* skal ramle innom her og ødelegge overraskelsen. :lur:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være litt kjedelig å ødelegge overraskelsen, men regner med at du oppdaterer oss etter helgen istendefor :jepp:

Så flinke dere er til å ordne ting, deilig å få unnagjort det meste nå, så slipper dere å stresse siste uka :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være litt kjedelig å ødelegge overraskelsen, men regner med at du oppdaterer oss etter helgen istendefor :jepp:

Så flinke dere er til å ordne ting, deilig å få unnagjort det meste nå, så slipper dere å stresse siste uka :strix:

Skal oppdatere i morgen, da har jeg tid. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til oppdatering. :)

Så flinke dere er til å ordne! Det er nok godt å få unna litt ting så dere slipper å stresse den siste uka. :Nikke:

Det var planen her også, men det går dårlig. Mamma og jeg er stikk motsatt når det gjelder sånne ting. Hadde vi fulgt min plan hadde alt vært klart nå, men når mamma sier at hun skal ordne ditt og sjekke datt, og fortsatt ikke har gjort det blir jeg litt :bond: Hun er veldig snill og hjelpsom altså, men det skjer litt i siste liten. Men vi blir nok ferdige. ;)

Hvordan gikk hotell-letingen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til oppdatering. :)

Så flinke dere er til å ordne! Det er nok godt å få unna litt ting så dere slipper å stresse den siste uka. :Nikke:

Det var planen her også, men det går dårlig. Mamma og jeg er stikk motsatt når det gjelder sånne ting. Hadde vi fulgt min plan hadde alt vært klart nå, men når mamma sier at hun skal ordne ditt og sjekke datt, og fortsatt ikke har gjort det blir jeg litt :bond: Hun er veldig snill og hjelpsom altså, men det skjer litt i siste liten. Men vi blir nok ferdige. ;)

Hvordan gikk hotell-letingen? :)

Oppdatering kommer i neste innlegg. :nigo:

:fnise: Min kjære er litt som din mor. Jeg også for den saks skyld. :sjenert: Da er det godt å ha en som mamma som holder oss litt i ørene. :Nikke:

Vi fant hotell midt i Roma (Termini) til 3000 for en uke. :overrasket: Det var 50% akkurat da vi bestilte, så vi var veldig heldige. Vi har enda ikke funnet ut noe om Sicilia, men vi får ta det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helgen (nesten) over og jeg er supersliten. :dåne:

Min kjære hadde utdrikningslag i helgen, i nabobyen. Jeg reiste ned på fredag for å se ham før han liksom skulle reise ut på sjøen på overtid. Kompisene hans hadde snakket med sjefen hans som fikset en fake-flight. :fnise: Jeg kjørte ham på flyplassen i går, sa ha det, tok en runde og kom tilbake. Da hadde kompisene hans overrasket ham på innsjekkingen og kledd ham i spiderman-drakt ( veeeeldig kondom-drakt :skratte: ). Jeg tok bagen hans med arbeidsklær og kjørte hjem til mamma igjen.

Vi gikk i kirken for å titte på venninnen til søster som giftet seg og fant ut hvordan vi skal pynte i kirken. Jeg fant også ut at vi IKKE skal sette på ringene i kirken. Det hele ble bare veldig awkward, så det skipper vi.

Etterpå reiste jeg tilbake til nabobyen (1.5 times kjøring :dåne: ) og sjekket inn på hotellrommet forloveren til min kjære hadde fikset til oss. Suite, forresten. :lur: De er så utrolig herlige de kompisene hans. Vet dere hva de hadde gjort? De hadde kjøpt inn roser og strødd roseblader over alt, i tillegg til en vase med en rose i på hvert nattbord. :rødme: Jeg tilbrakte kvelden med å se på filmer (de hadde også fikset pay-tv hele kvelden) - Nick and Norah's Infinite Playlist anbefales forresten på det sterkeste - lese og bare kose meg glugg ihjel. Av en eller annen grunn elsker jeg hotellrom. Tror jeg er litt merkelig der. :fnise:

Min kjære ble båret ( :overrasket: ) inn i sengen rundt 2, halv 3, kledd av og sovnet momentant. Veeeldig romantisk. :ler: Han hadde forresten klart å snuble på strake veien og tryne med øyet først på asfalten. Halve ansiktet hans er skrapt opp. Så det blir nok litt sminke på ham også på bryllupsdagen vår, selv om det ikke er noe alvorlig da, og det meste kommer til å forsvinne innen 2 uker.

Han hadde visst hatt det utrolig gøy selv om han ikke husker halvparten av hva de gjorde og hvor de var. :ler: Først hoppet han i fallskjerm, noe jeg ikke tror han kommer til å glemme med det første, så ble det full drikkings på stranden og etterpå i byen. Gleder meg til å se videoen. :skratte: En kompis av ham ble forresten like full som min kjære, ''han kunne jo ikke være den eneste som var så full, så han måtte holde ham med selskap'' som kompis sa. :fnise:

Nå er jeg hjemme igjen, min kjære er på fotballkamp og jeg gleder meg til å hilse på sengen ikveld. De ble ikke så mye søvn på meg i natt, for kompisene hans ringte meg hele tiden og forloveren hans lå og snorket på sofaen fra klokken 7 i dag morges (ble låst ute). Så alt i alt har jeg hatt en herlig helg, om enn litt stressende.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et perfekt utdrikningslag for din kjære ;) Moro at de hadde godsnakket med sjefen hans om overtidstur :fnise:

Kjedelig at han skrapte seg opp, men regner med at han får stell av sin kjære :) Mannfolk og utdrikningslag altså :riste: Det er vel sånn at minst en person må skade seg :ler:

Vi skal si noe når vi gir hverandre ringene i kirken, slik at det ikke blir så stille og rart ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et perfekt utdrikningslag for din kjære ;) Moro at de hadde godsnakket med sjefen hans om overtidstur :fnise:

Kjedelig at han skrapte seg opp, men regner med at han får stell av sin kjære :) Mannfolk og utdrikningslag altså :riste: Det er vel sånn at minst en person må skade seg :ler:

Vi skal si noe når vi gir hverandre ringene i kirken, slik at det ikke blir så stille og rart ;)

Ha en fin dag! :klem:

:fnise: Utdrikningslag og mannfolk... :roll:

Han hoppet i fallskjerm forresten. Det var visst helt fantastisk. :Nikke:

Da blir det nok ikke så veldig rart og merkelig. Hva skal dere si til hverandre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Utdrikningslag og mannfolk... :roll:

Han hoppet i fallskjerm forresten. Det var visst helt fantastisk. :Nikke:

Da blir det nok ikke så veldig rart og merkelig. Hva skal dere si til hverandre da?

Stilig! Det tror jeg ikke at han glemmer nei ;) Kunne faktisk tenkt meg å forsøke det selv en gang :)

Forresten så var det koselig at de hadde ordnet suite til dere :jepp:

Vi skal bare si en enkel setning:

NN Jeg gir deg denne ring som et tegn på mitt løfte om kjærlighet og troskap.

Enkelt og greit, og så får det bort den stillheten som gjerne kommer når man setter på ringene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Det tror jeg ikke at han glemmer nei ;) Kunne faktisk tenkt meg å forsøke det selv en gang :)

Forresten så var det koselig at de hadde ordnet suite til dere :jepp:

Vi skal bare si en enkel setning:

NN Jeg gir deg denne ring som et tegn på mitt løfte om kjærlighet og troskap.

Enkelt og greit, og så får det bort den stillheten som gjerne kommer når man setter på ringene ;)

Huff, nei det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre. Men heller fallskjerm enn strikkhopp, da. :ler:

Kjempekoselig var det. De er herlige disse kompisene hans. :rødme:

Det var jo veldig fint. For det var den der ukomfortable stillheten som jeg synes var helt forferdelig. *grøss* Men jeg vet heller ikke om jeg tør å si noe, så jeg tror vi dropper hele greia. Men kysse skal vi! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart dere må :kline::fnise: Det skal vi også ;)

Det synes jeg hører med i kirken, jeg. Jeg vil jo kysse MED EN GANG vi er gift liksom. :fnise: Men jeg har kanskje litt ''amerikansk filmpreg'' over hvordan et bryllup funker, jeg har jo bare vært i ett bryllup før. Jeg har fundert lenge på hvordan jeg skulle klare å snike meg forbi alle gjestene og ikke minst min kjære på vei inn til ''venterommet'' i kirken. :sjenert: Da måtte mamma bare le. ''Det er bare sånn de gjør på film det''. Ikke mitt lyseste intelligente øyeblikk. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...