^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 8. juni 2009 Så arti utdrikningslag Synes jeg ser deg i det lekre antrekket Synes de var både oppfinnsome og lure, selvom du ble litt vel full utpå kvelden Selv så ble det ingenting på meg i helga, men vet at det blir neste helg.. Da det egentlig ikke passer Skriver mer om det i min egen bok tenker jeg, så jeg ikke kupper din helt Ha en fin dag videre! Det kommer nok noen bilder på fb i løpet av et par dager. *gruer meg* Jeg synes det ble kjempebra jeg, de hadde ihvertfall gjort mye ut av det. *gøy* Jeg var innom boken din, ja. Håper du klarer å finne en løsning slik at det passer. Kanskje de har gjort det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. juni 2009 #562 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2009 #563 Del Skrevet 8. juni 2009 Høres ut som et festelig utdrikningslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 8. juni 2009 #564 Del Skrevet 8. juni 2009 Så gøy at det ble utdrikkingslag på lørdsag da! Bare synd du ble LITT full Shotting er en skummel ting altså, jeg nekter konsekvent å shotte uansett hvilken anledning det er, jeg blir helt gåen! Kun 19 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 8. juni 2009 #565 Del Skrevet 8. juni 2009 For et utdrikningslag, hørtes ut som de lykkes med utdrikningen Og din kjære høres ut som en engel, gavekort på SPA er noe av det deiligste, er i hvert fall noe jeg ikke finner anledning til å bruke penger til på egenhånd! for snille, søte kjærester. Nå er det ikke lenge til bryllupet!! Og jeg må si angående venninnen din at det høres ganske egoistisk og provoserende ut ! Jeg ville nok gjort mye for å legge de fleste planer utenom bryllupet til en av mine beste venninner, SPESIELT om jeg skulle giftet meg selv like etter... Merkelig tankegang. Håper resten av uken din bli finfin (og ikke bakfull )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, kanskje det :lur : Høres ut som et festelig utdrikningslag! :fnise : Kjempefestlig! Så gøy at det ble utdrikkingslag på lørdsag da! :hoppe : Bare synd du ble LITT full :fnise : Shotting er en skummel ting altså, jeg nekter konsekvent å shotte uansett hvilken anledning det er, jeg blir helt gåen! :ler : Kun 19 dager igjen!! :hoppe : :strix : Kjempegøy! Og ikke bare LITT... Men det var det som var målet med hele greia, så jeg tror nok mine forlovere er fornøyde. Tiden går så fort!!! :ler : For et utdrikningslag, hørtes ut som de lykkes med utdrikningen Og din kjære høres ut som en engel, gavekort på SPA er noe av det deiligste, er i hvert fall noe jeg ikke finner anledning til å bruke penger til på egenhånd! :hoppe : for snille, søte kjærester. Nå er det ikke lenge til bryllupet!! Og jeg må si angående venninnen din at det høres ganske egoistisk og provoserende ut ! Jeg ville nok gjort mye for å legge de fleste planer utenom bryllupet til en av mine beste venninner, SPESIELT om jeg skulle giftet meg selv like etter... Merkelig tankegang. Håper resten av uken din bli finfin (og ikke bakfull :fnise : )! De lykkes, og det med god margin. Jeg har aldri fått en massasje engang, så jeg gleder meg veldig. Herlige mannen min! Årh, tiden går så fort og jeg gleder meg ihjel! Og ang. venninnen min: helt enig. Vet liksom ikke helt hvordan hun tenker om dette her. Det virker på henne som om dette ikke er noe å tvile på eller synes er litt ekkelt å snakke om heller. :klø: *merkelig* Nå er formen god igjen - endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2009 #567 Del Skrevet 9. juni 2009 På tide at bakrusen gir seg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 9. juni 2009 På tide at bakrusen gir seg nå ja Endelig! Hadde det helt forferdelig i går etter jobb og syntes veeeldig synd på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2009 #569 Del Skrevet 9. juni 2009 Det forstår jeg veldig godt at du gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. juni 2009 #570 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ut som du koste deg i utdrikningslaget Synd at du ble dårlig da, men sånt skjer... Bra at formen er fin igjen nå i allefall da, skulle vel egentlig bare mangle Skjønner godt at du er skuffet over venninnen din. Må innrømme at jeg nok hadde vært barnslig nok til å prioritere bryllupsreise etter den oppførselen, men du har sikkert "valgt rett" ved å være voksen og komme i bryllupet hennes likevel... men virker jo ikke som hun setter vennskapet så høyt når hun ikke engang skjønner at du blir skuffet over valget hennes? Så snill din kjære er da Massasje høres himmelsk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. juni 2009 #571 Del Skrevet 9. juni 2009 Det ble utdrikningslag på deg, ja. Så gøy! Det hørtes jo veldig morsomt ut. Bare synd du ble så dårlig, men godt du ikke er fyllesyk mer nå. Så deilig med spa! Så omtenksom din kjære er. Det kunne jo passe bra å slappe av med det rett før bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 10. juni 2009 Det forstår jeg veldig godt at du gjorde Jeg krøllet meg sammen til en ball i sofaen, sov i 2-3 timer og leste bok. Veeeeldig begivenhetsrik mandag på meg. Høres ut som du koste deg i utdrikningslaget Synd at du ble dårlig da, men sånt skjer... Bra at formen er fin igjen nå i allefall da, skulle vel egentlig bare mangle Skjønner godt at du er skuffet over venninnen din. Må innrømme at jeg nok hadde vært barnslig nok til å prioritere bryllupsreise etter den oppførselen, men du har sikkert "valgt rett" ved å være voksen og komme i bryllupet hennes likevel... men virker jo ikke som hun setter vennskapet så høyt når hun ikke engang skjønner at du blir skuffet over valget hennes? Så snill din kjære er da Massasje høres himmelsk ut Jeg koste meg kjempemye. Jeg ser at det begynner å komme noen bilder på fb også. Men det jeg gruer meg aller mest til er videoen - vi ble filmet hele dagen. Huffoghuff! Det virker som om hun ikke forstår i det hele tatt at jeg synes det er litt teit at hun ikke kommer i kirken. Merkelig! Han er kjempesnill! :rødme: Gleder meg veldig! Det ble utdrikningslag på deg, ja. Så gøy! Det hørtes jo veldig morsomt ut. Bare synd du ble så dårlig, men godt du ikke er fyllesyk mer nå. Så deilig med spa! Så omtenksom din kjære er. Det kunne jo passe bra å slappe av med det rett før bryllupet. Det var kjempemorsomt. Og det er kjempeherlig å ikke være fyllesyk lengre. Det skal bli kjempedeilig, gleder meg masse! Skal prøve å få til en ettermiddag før bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå blir jeg mer og mer stresset for hver dag som går. Jeg var hjemme hos mamma i går og hun er superstresset! Det er faktisk bare 2 helger til. Er det rart jeg ikke klarer å sove for tiden? Tankene bare kverner og kverner: ''gleder meg!'', ''må ikke glemme det'', ''gleder meeeeg!'', ''må huske det'' osv. I dag blir det møte med toastmaster, i morgen skal jeg og mamma vaske hus til utenlandsgjester, på fredag skal vi bestille blomster og på lørdag skal vi i kirken vi gifter oss i for å få litt inspirasjon. Det er nemlig en venninne av søster som skal gifte seg på lørdag, så vi henger oss på. Puh, mye å gjøre denne uken. Jeg fikk også snakket med presten i går, men han var ikke hjemme denne uken så jeg skal ringe neste uke for å få time til samtale med ham. Jeg tror kanskje jeg har funnet mulige alternativer til solotrompet i kirken også. Det blir enten Elton John - Your Song eller Schubert - Ave Maria. Tror jeg heller litt mot Ave Maria, den er bare såååå fin (selv om Your Song er nyyydelig den også da). Må bare vente til over helgen når min kjære er hjemme igjen så han kan få høre og godkjenne den. Trompetdamen kunne også Canon in D, så det blir duett med orgelet på inngangsmarsjen. Så lenge orgelmannen kan den, da. Men de sier at han er kjempeflink, så vi satser på det. Jeg har også fått innvilget ferieflytting, så det blir to uker i Italia på oss! Da reiser vi dagen etter bryllupet til venninnen min. Gleder meg! Det blir mest sannsynligvis Palermo i én uke og Roma i én uke. For dere som er venn med meg på fb: utdrikningslagsbildene begynner å poppe opp. Og la meg si dere: det er ikke noe vakkert syn. Jeg fikk ikke lov til å sminke meg, fikse meg på håret eller noe (sneik meg til å barbere meg, da ) så jeg ser bokstavelig talt ut som en dass - med promille. Bare ha det i bakhodet når dere ser bildene. Det var dagens bryllupspåfyll fra meg. Ha en fin onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. juni 2009 #574 Del Skrevet 10. juni 2009 Tips: ha med deg notatblokk overalt og skriv ned ALT du kommer på at MÅ gjøres. Man blir ti ganger så stressa av at man skal prøve å huske at man skal huske enn om man vet at man har det skrevet ned. For da trenger du ikke å huske det lenger. Du kan skrive det ned, glemme det, og bare titte på lista når du lurer på hva det var du skulle huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. juni 2009 #575 Del Skrevet 10. juni 2009 Tips: ha med deg notatblokk overalt og skriv ned ALT du kommer på at MÅ gjøres. Man blir ti ganger så stressa av at man skal prøve å huske at man skal huske enn om man vet at man har det skrevet ned. For da trenger du ikke å huske det lenger. Du kan skrive det ned, glemme det, og bare titte på lista når du lurer på hva det var du skulle huske. Det var et godt tips Selv noterer jeg alt ned minst tre ganger Jeg har vært på FB å snoka.... Nyyydelig om jeg får si det selv Det er ikke lenge igjen for oss nå, tar satse på at vi kommer oss i mål begge to Vet ikke om vi får snakket med toastmasteren vår før bryllupet jeg, kjære er så treig med å få ut fingeren til å ringe han Det er hans onkel og dermed hans jobb Så bra at dere får to uker i Italia Det blir sikkert en helt herlig bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #576 Del Skrevet 10. juni 2009 Tips: ha med deg notatblokk overalt og skriv ned ALT du kommer på at MÅ gjøres. Man blir ti ganger så stressa av at man skal prøve å huske at man skal huske enn om man vet at man har det skrevet ned. For da trenger du ikke å huske det lenger. Du kan skrive det ned, glemme det, og bare titte på lista når du lurer på hva det var du skulle huske. Det var en veldig god idé. Men det er liksom ting jeg allerede har skrevet ned som ligger og kverner i hodet mitt. Tror jeg er så redd for å glemme det allikevel at det alltid ligger baki der. :klø: Det var et godt tips Selv noterer jeg alt ned minst tre ganger Jeg har vært på FB å snoka.... Nyyydelig om jeg får si det selv Det er ikke lenge igjen for oss nå, tar satse på at vi kommer oss i mål begge to Vet ikke om vi får snakket med toastmasteren vår før bryllupet jeg, kjære er så treig med å få ut fingeren til å ringe han Det er hans onkel og dermed hans jobb Så bra at dere får to uker i Italia Det blir sikkert en helt herlig bryllupsreise Ikke noe pent syn. Årh, nei nå er det jammen meg ikke lenge igjen. :dåne: Min kjære har også vært utrolig treig med sine oppgaver. Jeg måtte til slutt levere ut invitasjonene som han sa at han hadde lyst til å levere - selv om jeg sa at jeg kunne sende dem sammen med mine. Har sjekket litt hoteller nå, gleder meg! ---- Nå er forresten kake fikset også. Skal fikse bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Da var bryllupsreisen bestilt! Eller, bare flybilletter da. Vi må finne hoteller over helgen når min kjære kommer hjem. Årh, gleder meg! I går hadde vi møte med toastmaster og jeg må bare si: jeg ble ett tonn lettere. Fytti, nå er jeg glad for at vi skal ha profesjonell toastmaster som vet hvordan et bryllup funker. :dåne: Han var veldig betryggende og sa at han skulle fikse alt som har med kjøreplan for festen, om det så er taler, bordsetting eller mat. Det skal bli så godt å slippe å tenke på klokken hele tiden, og at ''nå er det tid for ditt'' og ''nå er det tid for datt''. Fikk inntrykk av at han er kjempeflink. Han har jo tross alt vært toastmaster i over 100 brylluper, så han må da ha litt kunnskaper om dette her. Kake er også bestilt. Det blir akkurat lik denne , altså den grønne, bare lyseblå. Og båndene skal være litt bredere (og lyseblå selvsagt). Vi endte opp med å måtte bestille fra konditori, fordi hun som egentlig skulle lage den ikke lenger var sikker på om hun kunne osv. osv. Og det at jeg skulle lage den selv, rant litt ut i sanden. Vi kommer til å ha det så travelt dagen før at pynting av kake helt sikkert kommer laaangt ned på listen. Deilig å slippe å tenke på det mer. I dag skal vi vaske hus til utenlandsgjester og i morgen skal vi bestille blomster og kjøpe inn resten til bordpynten. Nå er det ikke lenge igjen! Ha en fin torsdag alle sammen! Endret 11. juni 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 11. juni 2009 Liste over ting som skal gjøres: * Ringe til kommunens Kirkelige Fellesråd og høre om prøvingsattest er i boks * Lage musikkliste til DJ - skal bare sende den * Finne solosang til trompetdame * Avklare om vi må lage kake selv eller ei * Ringe prest to uker før - ringe på tirsdag * Krysse fingrene for at orgelmann kan Canon in D - ringe neste uke * Finne 2 stk servitører * Bestille blomster og utstyr til bukett - i morgen * Prøve kjole og dress * Gå ut sko - begge to * Bekrefte drinkliste til bartender * Kjøpe inn alkohol * Bestemme tekster til kirken * Bestemme salme til kirken * Bestille reise * Krysse fingrene for at jeg får flyttet ferien min * Skrive en liten velkomsttale på fransk * Sende mail til event-firmaet og bekrefte gjesteliste, servitører og meny - neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juni 2009 #579 Del Skrevet 11. juni 2009 For bestilt bryllupsreise, og kake - den så kjempelekker ut Hvordan smak skal dere ha på kaken? Endelig har kjære ringt onkelen sin så da blir det toastmaster møte på oss også Satser på at han har god peiling han også da han tidligere har jobbet som profesjonell toastmaster Det må være utrolig deilig å slippe å tenke på så mye under middagen og festen Nå er det ikke lenge igjen Ha en fin torsdag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. juni 2009 #580 Del Skrevet 11. juni 2009 Åh, eg er ikke venn med deg på FB... legger deg til nå jeg Fant deg på FB-gruppen vår Har tenkt på å finne deg før, men nå må jeg jo virkelig legge deg til, så jeg får sett bildene (ikke nysgjerrig i det hele tatt, neida.... ) Synes det virker som du har god kontroll jeg for 2 ukers bryllupsreise! Når reiser dere da? Kaken så nydelig ut forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg