Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Jeg også har mistanker om at mitt utdrikningslag kan være neste helg, for helgen etter passer ikke for meg, og en av venninnene mine som skal være med skal hjem å jobbe i et par uker før bryllupet :lur:

Satser på at det blir neste helg på deg også :jepp: Nå husket jeg forresten plutselig at vi har bursdag på samme dag :hoppe:

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å la være å tenke på hvilke helger det kan eller ikke kan bli jeg, men det er sannelig ikke lett! :fnise:

Holder en knapp på at ditt blir neste helg jeg også! ;)

:fnise: Jeg prøver å ikke tenke på det, men litt blir det uansett. Det jeg tenker mest på, er at jeg må holde det ryddig hjemme hver fredag fremover. :sjenert:

Jeg også har mistanker om at mitt utdrikningslag kan være neste helg, for helgen etter passer ikke for meg, og en av venninnene mine som skal være med skal hjem å jobbe i et par uker før bryllupet :lur:

Satser på at det blir neste helg på deg også :jepp: Nå husket jeg forresten plutselig at vi har bursdag på samme dag :hoppe:

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Hva hadde vel ikke vært bedre enn bursdagsfeiring og utdrikningslag på samme tid da? :nigo: Uansett, er litt i villrede på hva jeg skal tro akkurat nå. Men jeg prøver å ikke tenke på det for mye. :fnise:

Jeg skal huske å svippe innom dagboken din og gratulere deg med dagen. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ny uke, igjen. Tiden går så utrolig fort at jeg såvidt klarer å henge med. :sjenert:

Vi hadde en herlig helg, selv om den var utrolig travel og veldig utmattende. På lørdag var vi ute på byen, 2 for 1 er IKKE en god idé. :flau: Vi stavret oss i seng rundt 4-5 med sikkert 2000 i promille før vi måtte opp klokken 11 på søndag. :dåne: Jeg var ikke akkurat høy i hatten da, nei. Hele søndagen tilbrakte vi på sjøen og fisket. Tror vi var hjemme klokken 11, jeg sovnet med en gang. :fnise: Tror jeg sov til klokken halv 1 neste dag. :sjenert: Jaja, jeg fikk nå ihvertfall sovet ut. :ler: Gårsdagen ble tilbrakt på sofaen, med cola og Weeds. *herlig*

På bryllupsfronten har vi litt framgang faktisk. :hoppe: På fredag neste uke skal vi bestille blomster. Gleder meg og håper de har ''mine'' blomster inne. Det er tanten min som skal lage buketten, så hun skal være med og si hvor mye vi trenger.

Ellers hadde jeg bestefar på besøk på fredag, hvor vi planlagte diverse utflukter med utenlandsgjestene som kommer. Vi skal ha en 3-dagers tur til Jostedalsbreen, Urnes stavkirke + +. Gleder meg veldig da jeg faktisk har reist mer i ''utenlandsgjestelandet'' enn i Norge. :sjenert: Ellers blir det diverse dagsturer til blant annet Preikestolen og båttur med båten til bestefar. :hjerte:

Drinker er også sånn halvveis bestemt. Vi har fått en utrolig flink bartender som har kommet med mange gode forslag. Årh, dette kommer til å bli så bra! :hoppe:

Ellers har sommerfuglene begynt å komme. Ikke på grunn av at jeg er nervøs, men fordi jeg gleder meg noe forferdelig. Akkurat som når jeg skal ut på reisefot. Jeg har ikke matlyst og får ikke sove fordi jeg ligger og tenker på den store dagen. :rødme: Ja, jeg tror jeg er litt merkelig. :fnise:

Nå er jeg ikke så sikker på om utdrikningslag blir til helgen heller. En annen venninne av meg skrev på melding at hun skulle være i Sverige til søndag denne uken, men det kan godt hende det bare var for å få meg til å tvile. Uansett, time will tell. :nigo: Gleder meg gjør jeg allikevel. :skya:

Ha en strålende tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over ting som skal gjøres:

* Ringe til kommunens Kirkelige Fellesråd og høre om prøvingsattest er i boks

* Lage musikkliste til DJ

* Finne solosang til trompetdame

* Avklare om vi må lage kake selv eller ei

* Ringe prest to uker før

* Krysse fingrene for at orgelmann kan Canon in D

* Finne 2 stk servitører

* Bestille blomster og utstyr til bukett

* Prøve kjole og dress

* Gå ut sko - begge to

* Bekrefte drinkliste til bartender

* Kjøpe inn alkohol

* Bestemme tekster til kirken

* Bestemme salme til kirken

* Bestille reise

* Krysse fingrene for at jeg får flyttet ferien min

....og sikkert mye mye mer. :bond: Merker at det er en veeeeldig mikro-organisering og planlegging her. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at forloveren din og venninnene dine lurer deg litt jeg da :fnise: Men det gjenstår vel bare og se :)

Skal si dere har ordnet masse fine utflukter til de som kommer fra utlandet, det setter de nok pris på :jepp:

*krysser fingrene* for at du får flyttet ferien din jeg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at forloveren din og venninnene dine lurer deg litt jeg da :fnise: Men det gjenstår vel bare og se :)

Skal si dere har ordnet masse fine utflukter til de som kommer fra utlandet, det setter de nok pris på :jepp:

*krysser fingrene* for at du får flyttet ferien din jeg også :klem:

:fnise: Det tror jeg også. Men det er liksom ingenting jeg kan gjøre annet enn å vente på at døren vår skal bli brutt opp en lørdags morgen. Og å holde det ryddig hver fredags kveld, da. :ler:

Bestefar er så flink til det. Var han som satte i gang hele greia. :hjerte:

*håpehåpehåpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var morgengave til min kjære kjøpt! :hoppe: Herlig å ha det ute av verden. Vi var på kjøpesenteret i går og han fikk plukke ut akkurat hvilken klokke han ville. Jeg fikk også pekt på ulike ting jeg ønsker meg og fant en nyyydelig ring som jeg eventuelt skal ha sammen med gifteringen. Årh, den var fin altså. :dåne: Det kan godt hende han kjøper noe helt annet, da, men nå vet han ihvertfall hva jeg liker. :sjenert: Nå høres det ut som om vi ikke kjenner hverandre i det hele tatt, men vi gjør det altså. Det er bare det at vi har så totalt ulik smak (les: plastrosegirlander på bordene :spy: ), så vi klarer liksom ikke å sette oss helt inn i hva den andre hadde synes var fint. :sjenert:

Ellers, jeg ringte til kommunens kirkelige fellesråd og de hadde sendt papirene videre til den aktuelle kirken. Hadde visst sendt feil, men det var det visst mange som gjorde. Nå er det i boks ihvertfall. :hoppe:

Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

:hoppe: for morgengave og papirer i boks! Deilig med ting som man kan stryke av lista, altså.

Og hvis du forresten har tips til morgengave som ikke er klokke (han fikk det til jul, dumme meg :klaske: ) så må du for all del si ifra :jepp:

Håper alt går strålende, og at torsdagen blir fantastisk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått ordnet morgengave :) Jeg har jo nesten min i boks også, lurer på hva kjære finner på til meg... Vet ikke helt om jeg vil ha ring eller smykke, siden jeg synes det er fint, men ikke er så flink å bruke det... vet liksom ikke helt hva andre varige ting jeg kan ønske meg, men hvis det er morgengave er jeg kanskje litt flinkere til å bruke det... skjer jo ikke at jeg går uten forlovelsesringen f.eks... hehe...

Sarasahara: Jeg skal ta bilder av meg selv hos fotograf, det kunne kanskje vært en idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for morgengave og papirer i boks! Deilig med ting som man kan stryke av lista, altså.

Og hvis du forresten har tips til morgengave som ikke er klokke (han fikk det til jul, dumme meg :klaske: ) så må du for all del si ifra :jepp:

Håper alt går strålende, og at torsdagen blir fantastisk! :klem:

Huff, har ingen tips til deg dessverre. Tror jeg hadde slitt max dersom han hadde hatt klokke. :fnise: Men skal si ifra dersom jeg kommer på noe! :jepp: _lene_ har et godt forslag, forresten!^^

Så bra at du har fått ordnet morgengave :) Jeg har jo nesten min i boks også, lurer på hva kjære finner på til meg... Vet ikke helt om jeg vil ha ring eller smykke, siden jeg synes det er fint, men ikke er så flink å bruke det... vet liksom ikke helt hva andre varige ting jeg kan ønske meg, men hvis det er morgengave er jeg kanskje litt flinkere til å bruke det... skjer jo ikke at jeg går uten forlovelsesringen f.eks... hehe...

Sarasahara: Jeg skal ta bilder av meg selv hos fotograf, det kunne kanskje vært en idé?

Det er kjempeherlig. Men jeg tror kanskje jeg må finne på noe mer, bare en liten ekstrating kanskje.

Jeg lurer veldig jeg også på hva han finner på for noe. Jeg bruker både ringer og smykker daglig, så det var det jeg ønsket meg. Eneste problemet hans var at jeg heller ville ha farget krystall i stedet for diamant dersom jeg skulle ha smykke. Da ble det ikke dyrt nok sa han. :fnise: Men den ringen jeg fant var ihvertfall dyr nok, da. :dåne: Over 3000 kr. :haar: Ringen jeg ønsker meg skal være slik at jeg kan ha den sammen med gifteringen, at de passer sammen på en måte. Det kan jo være noe for deg? Siden du alltid har gifteringen på deg?

God idé. Venter i spenning på å høre hvordan det går med deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Har forhørt meg om det, og jeg fikk dessverre ikke råd til det nå :sukk: får ta det til 1. bryllupsdag :)

Sorry at jeg bruker din dagbok til mine egoistiske formål ^^Belle^^, håper du kan tilgi meg :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forhørt meg om det, og jeg fikk dessverre ikke råd til det nå :sukk: får ta det til 1. bryllupsdag :)

Sorry at jeg bruker din dagbok til mine egoistiske formål ^^Belle^^, håper du kan tilgi meg :pls:

Nei, det kommer ikke på tale. :kjefte:

:sarkasme:

:skratte: (som sagt, tørr humor her i gården). Selvsagt tilgir jeg deg. Hadde vært helt rådvill selv dersom jeg ikke hadde kunnet kjøpe klokke til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihiii, nå har jeg vært inne og sneket på ønskelisten vår. :flau: Og det er faktisk noen som har vært og kjøpt. :nigo: Ikke det at jeg er nysgjerrig, altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: det er godt det er flere enn meg som sniker!

:ler: Jeg ble litt overrasket faktisk, for jeg var innom for noen uker siden ( :sjenert: ) og da var det ingenting som var solgt. Det er nok sikkert fordi bryllupet nærmer seg med stormskritt. :bond::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sarasahara

ja, helt sikkert :jepp: ingen som har kjøpt noe på vår enda, så jeg har begynt å lure på om vi skal bytte servise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt sikkert :jepp: ingen som har kjøpt noe på vår enda, så jeg har begynt å lure på om vi skal bytte servise :fnise:

Bytte? Er dere ikke helt fornøyd med det dere har valgt ut kanskje? Hva er det dere har valgt ut forresten? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Valgte Rosendahl sitt, det som heter Grand Cru, fordi vi har litt skåler og glass i det fra før. Valgte det egentlig mest fordi det var billig, fordi jeg har alltid tenkt at det er dumt å ønske seg kjempedyre ting, for da ender man opp med veldig ufullstendig servise og krise hver gang noen knuser en tallerken :fnise: Synes egentlig det vi har valgt er ålreit, men finnes jo myyyyye finere serviser! æsj, nå ble jeg i tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte Rosendahl sitt, det som heter Grand Cru, fordi vi har litt skåler og glass i det fra før. Valgte det egentlig mest fordi det var billig, fordi jeg har alltid tenkt at det er dumt å ønske seg kjempedyre ting, for da ender man opp med veldig ufullstendig servise og krise hver gang noen knuser en tallerken :fnise: Synes egentlig det vi har valgt er ålreit, men finnes jo myyyyye finere serviser! æsj, nå ble jeg i tvil...

Det er jo kjempefint, da! :Nikke: Veldig enkelt og stilrent. Vi har også valgt noe lignende - hvitt med sølvkant. Var faktisk det billigste serviset de hadde inne. :fnise: Og Rosendahl er jo veldig praktisk også, du kan jo få tak i det nesten hvor som helst (i motsetning til oss :bond: ). Men dersom dere er i tvil kan dere jo bare titte litt for å se om dere finner noe finere. Det skader jo ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...