Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Vi drar rett etter bryllupet ja, eller dvs mandagen :) Men vi skal være borte i 2 og en halv uke, og skal til Roma på slutten, så vi er i Roma 12.-16. juli... skikkelig morsomt om vi faktisk er der samtidig ;)

Bra det ordnet seg med bussen :) Alltid greit å spare penger :)

Jeg vet også når utdrikningslaget er, men får ikke vite noe mer... så det er litt dritt... Vet kjære bare blir flau hvis de har leid stripper, så det er jeg ikke så bekymret for, mye mer bekymret for at han skal skade seg... Han er ganske klumsete og det blir jo ikke akkurat bedre med litt innabords :fnise: Men hvis de skal gjøre noe ekstremsportgreier så tillater vel ikke de som arrangerer det at de har drukket på forhånd... jeg vet bare at de muligens skal reise ut av byen, men ikke langt, så da tenker jeg Voss eller noe...

Så gøy at du skal lage kaken selv! Du er flink! :)

Der hoppet jeg over deg, gitt. :sjenert:

Det kan godt hende vi er der da, altså. Det jeg tenkte (må jo høre med min kjære først selvfølgelig) var at vi tar noen dager i Roma, så til Sicilia i noen dager før vi reiser tilbake til Roma og tar flyet hjemover. Jeg har funnet noen grisebillige billetter fra Roma til Palermo og tilbake, så jeg håper vi kan finne noe som stemmer overens med hverandre med tanke på venting på flyplass.

Det eneste jeg vet er dato og hvor de skal være. Forlover til min kjære har sjekket ut pris på stripper vet jeg, men det var jo helt forferdelig dyrt! :overrasket: 3500kr for et kvarter, + ekstra betaling for hvert 5. minutt over dette kvarteret. :hakeslepp: Så jeg tror kanskje dette er uaktuelt, selv om jeg aldri vet med disse kompisene da. De er ikke akkurat de personene med best innflytelse på min kjære. :sjenert::fnise:

Vet ikke helt enda, vi får se hva kakevenninne sier. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der hoppet jeg over deg, gitt. :sjenert:

Det kan godt hende vi er der da, altså. Det jeg tenkte (må jo høre med min kjære først selvfølgelig) var at vi tar noen dager i Roma, så til Sicilia i noen dager før vi reiser tilbake til Roma og tar flyet hjemover. Jeg har funnet noen grisebillige billetter fra Roma til Palermo og tilbake, så jeg håper vi kan finne noe som stemmer overens med hverandre med tanke på venting på flyplass.

Det eneste jeg vet er dato og hvor de skal være. Forlover til min kjære har sjekket ut pris på stripper vet jeg, men det var jo helt forferdelig dyrt! :overrasket: 3500kr for et kvarter, + ekstra betaling for hvert 5. minutt over dette kvarteret. :hakeslepp: Så jeg tror kanskje dette er uaktuelt, selv om jeg aldri vet med disse kompisene da. De er ikke akkurat de personene med best innflytelse på min kjære. :sjenert::fnise:

Vet ikke helt enda, vi får se hva kakevenninne sier. :Nikke:

Vi skal fly til Roma, så tar vi sannsynligvis tog til Sorrento, er der i 5 netter, så tar vi 3 netter på Procida, 4 netter i Gaeta og tilslutt 4 netter i Roma :) Tror det blir helt perfekt! Men Sicilia er nok heller ikke så dumt ;) Har ikke vært der, men får veldig lyst å dra dit hver gang jeg ser Gudfaren-filmene :fnise:

Da vet vi like lite :fnise: Jeg vet ikke om de har sjekket ut stripper, men var dyrt ja! Vet at flere av kompisene til kjære ikke har så mye penger for tiden (studenter), så penger setter naturlig nok noen begrensninger... og så er de litt dårlige på planlegging, vet i allefall at de ikke hadde bestilt noe som helst forrige helg, så hvis ikke de bestiller noe snart blir det vel bare en vanlig tur på by'n :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fly til Roma, så tar vi sannsynligvis tog til Sorrento, er der i 5 netter, så tar vi 3 netter på Procida, 4 netter i Gaeta og tilslutt 4 netter i Roma :) Tror det blir helt perfekt! Men Sicilia er nok heller ikke så dumt ;) Har ikke vært der, men får veldig lyst å dra dit hver gang jeg ser Gudfaren-filmene :fnise:

Da vet vi like lite :fnise: Jeg vet ikke om de har sjekket ut stripper, men var dyrt ja! Vet at flere av kompisene til kjære ikke har så mye penger for tiden (studenter), så penger setter naturlig nok noen begrensninger... og så er de litt dårlige på planlegging, vet i allefall at de ikke hadde bestilt noe som helst forrige helg, så hvis ikke de bestiller noe snart blir det vel bare en vanlig tur på by'n :ler:

Årh, det hørtes ut som en fantastisk ferie! Min kjære er mafia-fiksert (ikke spør meg hvorfor :fnise: ) og har alltid hatt lyst til å reise der.

:ler: De er ikke alltid like flinke til å planlegge disse mannfolkene. Forlover til min kjære snakket om at det kom til å koste mellom 1000 og 1500 kr per person. Synes det var forferdelig dyrt! :overrasket: Men der er det ingen studenter i kameratgjengen da. Jaja, de får styre på som de vil. :fnise:

:strix: :strix: :strix: 1 MÅNED IGJEN!! :strix: :strix: :strix:

Jaaaaaaa!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya:

:skya: :skya:

:bond: 1 måned igjen! :bond:

:skya: :skya:

:skya:

Utrolig hvor fort tiden går! :dåne:

Det blir Italia som bryllupsreise forresten. :hoppe: Vi bestemte oss i går og skal bestille så snart min kjære kommer hjem fra jobb. Det store spørsmålet er bare om det blir 1 uke eller 2. Jeg skal spør sjefen min i dag om jeg kan flytte de to siste ukene mine av ferien 2 uker senere, slik at vi har mulighet til å reise. En venninne av meg skal gifte seg 25.juli og ødelegger alt. :sjenert::fnise: Dersom jeg ikke får flyttet ferien min får vi reise i maks 6 dager på grunn av ny rotasjon i jobben til min kjære. *krysser fingrene*

Søster skal ringe til kakedame i dag og jeg håper hun kan. Jeg har veldig lite lyst til å stå til knes i marsipan dagen før dagen. :ler:

Vi skal møte toastmaster om 2 uker. Gleder meg veldig til å høre hva han har å si. :hoppe:

Jeg fikk også sendt papirene til kirken i går. Håper jeg sendte dem til rett instans. *engstelig* For jeg sendte dem nemlig ikke rett til kirken, men til Kommunens Kirkelige Fellesråd. Hva har dere andre gjort? Jeg har uansett tatt kopi av papirene, men forhåpentligvis trenger jeg ikke å bruke den.

I dag skal jeg hjem til mamma og bare kose meg. Det blir nok litt bryllupssnakk kan jeg tenke meg. :fnise:

Ha en fin onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Enten er det datamaskinen min som ikke er helt god, eller så er det tickeren min som har klikket. 1 måned og 9 dager igjen??? :klø: Hva ser dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere har bestemt dere for bryllupsreise :hoppe: Jeg synes 1 uke er lite, så krysser fingrene for at dere får til 2!! :)

Gutter er dårlige på planlegging ja! de fleste i allefall... lurer på hvordan det hadde blitt hvis kjære skulle planlagt bryllupet alene... :ler: Mellom 1000 og 1500 var dyrt ja! Vet at mitt skal koste 600 pr. pers., det synes jeg er greit... spent på hva de finner på til meg :gjeiper:

Jeg ser forresten 1 måned på tickeren din :) Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet om papirer forresten, siden vi ikke gifter oss i kirken. Ordner seg nok uansett :)

Kos deg med bryllupssnakk hos mammaen din i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har bestemt dere for bryllupsreise :hoppe: Jeg synes 1 uke er lite, så krysser fingrene for at dere får til 2!! :)

Gutter er dårlige på planlegging ja! de fleste i allefall... lurer på hvordan det hadde blitt hvis kjære skulle planlagt bryllupet alene... :ler: Mellom 1000 og 1500 var dyrt ja! Vet at mitt skal koste 600 pr. pers., det synes jeg er greit... spent på hva de finner på til meg :gjeiper:

Jeg ser forresten 1 måned på tickeren din :) Ha en fin dag! :klemmer:

Håper det jeg også. Jeg snakket nettopp med sjefen og han sa at det så positivt ut, men at han ikke kunne svare her og nå. Det er veldig usikkerhet på hva som skal skje etter fellesferien nemlig, var derfor jeg var usikker på om jeg fikk eller ei. Men vi krysser fingrene for at det går bra! :Nikke:

Jeg også er utrolig spent! :hoppe: Gleder meg veldig!

1 måned ja...da er det sikkert bare min data som ikke er helt god.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet om papirer forresten, siden vi ikke gifter oss i kirken. Ordner seg nok uansett :)

Kos deg med bryllupssnakk hos mammaen din i dag da :)

Vi skal kose oss kjempemye! :danser:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte papirene på skattekontoret vi.. Ikke vet jeg, kan godt være det funker å sende dit du gjorde også! :vetikke:

Aner ikke hvor mye mitt utdrikningslag skal koste, men et jeg var med på å arrangere for et par år siden kosta 200 pr pers, og det ble en kjempefin dag! Mange måter å gjøre ting på.. ;)

Tickeren din viser 1 måned her også forresten! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte papirene på skattekontoret vi.. Ikke vet jeg, kan godt være det funker å sende dit du gjorde også! :vetikke:

Aner ikke hvor mye mitt utdrikningslag skal koste, men et jeg var med på å arrangere for et par år siden kosta 200 pr pers, og det ble en kjempefin dag! Mange måter å gjøre ting på.. ;)

Tickeren din viser 1 måned her også forresten! :strix:

Ja, søknad om prøvingsattest og forlovererklæring skal til skattekontoret. Men på de papirene skrev jeg ikke adressen til kirken, så vi fikk selve prøvingsattesten i vår postkasse. Denne attesten må presten ha innen en uke eller to før bryllupet. :vetikke: Vet ikke helt jeg, men jeg tenkte å ringe dem om en ukes tid for å høre om de har fått den. :Nikke:

Jeg kan ikke forstå hvorfor det koster så innihampen mye, kanskje de har planer om fly/helikopter/fallskjerm e.l.? Da blir det fort dyrt. Nei, de får ta seg ut, som mamma sier. :fnise:

Ok, da er det min data som tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::bryllup::strix:

1 måned igjen!!!

Så koselig med bryllupsreise til Italia :hoppe: Mange av brudene her inne som skal dit skjønner jeg ;)

Vi har ikke sendt prøvingsattesten til kirken ennå... Burde vel gjøre det, men tenkte å ta en telefon til de først - siden vi ikke har fått noe info el dato for vigselssamtale heller :sjenert:

Men det kirkelige fellesrådet klarer helt sikkert å få sendt videre/levert attesten til deres kirke, det er jeg overbevist om :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 måned igjen!!!

Så koselig med bryllupsreise til Italia :hoppe : Mange av brudene her inne som skal dit skjønner jeg ; )

Vi har ikke sendt prøvingsattesten til kirken ennå... Burde vel gjøre det, men tenkte å ta en telefon til de først - siden vi ikke har fått noe info el dato for vigselssamtale heller :sjenert :

Men det kirkelige fellesrådet klarer helt sikkert å få sendt videre/levert attesten til deres kirke, det er jeg overbevist om :jepp :

:klem :

:dåne: Tiden går så fort! :bond:

Gleder meg veldig. Har alltid hatt lyst å reise til Roma, men det har liksom aldri blitt. Håper håper håper håper at jeg får flytte ferien min. *engstelig*

Vi har fått brev med info og telefonnummer vi skal ringe ca. 2 uker før dagen. Hvorfor så jeg ikke bare på det brevet etter adresse? :klaske: Uansett, da jeg googlet kirken kom (Kommunens) Kirkelige Fellesråd opp, med alle kirkene i kommunen. Jeg får ringe dem i neste uke og høre om det er i orden. :Nikke:

-----

Nå har vi funnet ut hvordan serviettene skal brettes også! :hoppe:Slik skal de brettes, bare med en ekstra serviett som er litt mindre og i en annen farge enn middagsservietten slik at det blir 2 lag på en måte. Vi prøvde oss frem i går, og fant ut at det var den måten vi likte best. :strix:

Min kjære kommer hjem i morgen, en uke før tiden! :hoppe: Er så herlig når jeg får slike overraskelser. Snakket også med bror (som forresten er i Karibien akkurat nå :dåne: ) og han kommer hjem på tirsdag. Tidsnok til bursdagen min begge to. :hjerte:

Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

Så gøy at mannen kommer hjem tidlig da! :hoppe:

Jeg kjenner jeg ikke ble misunnelig på deg som skal brette x antall servietter! :fnise: Det er "heldigvis" over ett år til jeg skal igjennom det samme.

Ha en super torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så gøy at mannen kommer hjem tidlig da! :hoppe:

Jeg kjenner jeg ikke ble misunnelig på deg som skal brette x antall servietter! :fnise: Det er "heldigvis" over ett år til jeg skal igjennom det samme.

Ha en super torsdag! :klemmer:

Kjempegøy! :hoppe:

:dåne: Jeg og mamma skal sette oss ned en kveld og få det overstått. Typisk at det som er finest er det som tar lengst tid. :fnise:

-------

Da var helgen her (nesten) og det er langhelg i tillegg. Føler at jeg såvidt er innom jobb for tiden. :fnise: Snart er det ferie også, bare 4 uker til. :hoppe:

Jeg har forresten klart å eliminere meg frem til kun 2 mulige utdrikningslags-helger før bryllupet. :lur: Enten neste helg (som forresten er dagen etter min 25 års dag :sjenert: ) eller 20.juni. Etter å ha fått en veldig mistenkelig sms fra min andre forlover tror jeg kanskje det blir neste helg. Hun skrev at hun kommer hjem på fredag neste uke for å hjelpe moren med å passe barnebarna. Kan hende det er sant, men når jeg først er blitt mistenksom går det aldri over. Og jeg som egentlig er den mest naïve og godtroende personen i hele verden. :ler: Jaja, det spiller egentlig liten rolle om det er den helgen eller den andre helgen. Jeg vil jo bli overrasket uansett. :sjenert:

Jeg har enda ikke hørt noe ang. flytting av ferien min, så vi venter enda i spenning på om vi får én eller to uker i Italia. *krysser fingrene*

Ha en fin fredag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden
Kjempegøy! :hoppe:

:dåne: Jeg og mamma skal sette oss ned en kveld og få det overstått. Typisk at det som er finest er det som tar lengst tid. :fnise:

-------

Da var helgen her (nesten) og det er langhelg i tillegg. Føler at jeg såvidt er innom jobb for tiden. :fnise: Snart er det ferie også, bare 4 uker til. :hoppe:

Jeg har forresten klart å eliminere meg frem til kun 2 mulige utdrikningslags-helger før bryllupet. :lur: Enten neste helg (som forresten er dagen etter min 25 års dag :sjenert: ) eller 20.juni. Etter å ha fått en veldig mistenkelig sms fra min andre forlover tror jeg kanskje det blir neste helg. Hun skrev at hun kommer hjem på fredag neste uke for å hjelpe moren med å passe barnebarna. Kan hende det er sant, men når jeg først er blitt mistenksom går det aldri over. Og jeg som egentlig er den mest naïve og godtroende personen i hele verden. :ler: Jaja, det spiller egentlig liten rolle om det er den helgen eller den andre helgen. Jeg vil jo bli overrasket uansett. :sjenert:

Jeg har enda ikke hørt noe ang. flytting av ferien min, så vi venter enda i spenning på om vi får én eller to uker i Italia. *krysser fingrene*

Ha en fin fredag alle sammen! :klem:

Man skal være mistenksom når forlovere kommer med slike syltynne forklaringer syntes jeg! :ler: Du får virke skikkelig overrasket når de kommer rennende på lørdag da vet du! :fnise:

*krysse fingrene for 2 deilige uker i Italia!*

Ha en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og så Engler og Demoner. Da fikk jeg bare enda mer lyst til å reise til Roma på bryllupsreise. :rødme: Det er jo supernydelig der. :hjerte: Tror jeg og min kjære skal ha oss en skikkelig diskusjon og bestille når han kommer hjem, om det så blir Roma eller et annet sted. Reise blir det uansett. :strix:

Vi så også Engler og Demoner forrige uke, og syns det var så gøy å se steder vi hadde vært. Roma er en fantastisk by, og vi har jo ganske så fine minner derfra. :rødme:

Sicilia høres også helt herlig ut. Dit kunne jeg godt tenkt meg å reise. Planlegging av bryllupsreise er jo helt herlig. :strix: Får håpe du får to uker!

Spennende at det snart er utdrikningslag! :hoppe: Kanskje greit å være litt forberedt på når det skal være. Det er jo nok av hemmeligheter rundt det uansett, og det blir nok knallgøy!

God helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å la være å tenke på hvilke helger det kan eller ikke kan bli jeg, men det er sannelig ikke lett! :fnise:

Holder en knapp på at ditt blir neste helg jeg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...