Gå til innhold

Vi giftet oss...

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Eden
Skrevet (endret)

Åh! som jeg gleder meg til jeg skal begynne med prøveoppsett! :strix: Forloveren min er heldigvis også frisør, så det er jo supert! :lur: *Lille Eden ser for seg maaaange prøveoppsett* :ler:

Endret av Lille Eden
Videoannonse
Annonse
Gjest Sarasahara
Skrevet

Er nok ikke så heldig som dere og har frisørvenninne, så har brukt noen timer i dag på å sitte og kikke på frisyrer.. :roll:

Men hvor lang tid tok ringene? Vi har ikke levert dem inn enda, kanskje for seint...?

Lykke til med prøvesmaking! kos deg! :sikle:

Skrevet
Spennende hårprosjekter på gang her skjønner jeg. Kjekt å få prøvd litt forskjellig da, så man ser hva som blir fint. :Nikke:

Herlig å ha fått tilbake ringene da. :rødme:

Kos dere på prøvesmaking. :sikle:

Kjempespennende! :hoppe:

Når jeg tok ringen på igjen, føltes det som om jeg var hel igjen. :skratte: Men det er sant, hvor enn klissete det høres ut. :sjenert:

I dag er det prøvesmaking! :skya: Gleder meg!

Åh! som jeg gleder meg til jeg skal begynne med prøveoppsett! :strix: Forloveren min er heldigvis også frisør, så det er jo supert! :lur: *Lille Eden ser for seg maaaange prøveoppsett* :ler:

Oi, heldig du er da! Min er bare hobbyfrisør hun, så litt prøving og feiling måtte til.

Er nok ikke så heldig som dere og har frisørvenninne, så har brukt noen timer i dag på å sitte og kikke på frisyrer.. :roll:

Men hvor lang tid tok ringene? Vi har ikke levert dem inn enda, kanskje for seint...?

Lykke til med prøvesmaking! kos deg! :sikle:

Jeg har kikket på frisyrer i sikkert et år nå. :sjenert: Så jeg vet akkurat hva jeg skal ha, men vi måtte bare finne ut hvordan vi skulle gjøre det.

Ringene tok ikke lang tid i det hele tatt. Hun sa ca. 2 uker til oss da vi leverte dem inn, men det tok ikke en hel uke en gang. :hoppe: Tror nok ikke det er for sent, nei, men det kommer jo sikkert også an på butikken og hvor travel den er.

:sikle: Vi skal kose oss kjempemye!

Skrevet

Som sagt, prøvesmaking i dag. :sikle: Håper det er godt. *krysser fingrene*

Ellers, nå er det snart helg! :hoppe::skya::strix: Skal bli så utrolig deilig. Forrige helg slet meg helt ut, så jeg gleder meg til en rolig helg. På 17.mai skal vi først til det stedet hvor barneskolen min feirer 17.mai. Det er blitt en tradisjon for hele bygda å feire 17.mai der, selv om barna dine er voksne og du er gammel og grå. :fnise: Kjempekoselig! Da blir det tombola, lapskaus og brus. Tror kanskje jeg skal klare å få med min kjære der også, for første gang på disse 7 årene vi har vært sammen. :overrasket: Han ''har sine egne tradisjoner'' som han sier. Det betyr øl, øl og mere øl på kaien i byen. :ler: Vi skal uansett til byen etterhvert og kose oss med noen øl før vi spiser middag med naboene til mamma, slik vi gjør hvert eneste år. Altså, for meg er 17.mai en eneste stor tradisjon. :fnise:

Jeg er også på let etter noe sexy undertøy til bryllupsnatten, men her i byen finnes ingenting. :kjefte: Jeg har vært på alle butikkene i byen, men finner ingenting som jeg liker. Så jeg tror jeg må ta meg enda en tur til nabobyen, for der har de en butikk med utrolig mye fint. La Senza? Vet ikke om det er en kjede og om noen av dere kjenner til det, men fint er det ihvertfall. Og ikke så altfor dyrt, veldig ungdommelig og ikke bare slike trauste farger som hvit, svart eller hudfarget. Håper jeg finner noe som passer!

Ha en fin dag og en strålende helg alle sammen! :klem:

Skrevet (endret)

Hva med å bestille på Victoria's secret? Burde rekke å komme fram til bryllupet, de sender med UPS tror jeg og det går raskt bare de har det på lager :jepp:

Der har de mye fantastisk! Synes ikke prisene er så ille heller.. Og nå har de vel fjernet toll på undertøy? http://www.klikk.no/mote/trender/article341512.ece

Nå må jeg kikke der litt selv kjenner jeg :gjeiper: Har bestilt derfra flere ganger, klær og undertøy, masse fint :)

Edit: Se her, egen bridal-kategori!

Endret av Nuni
Skrevet
Hva med å bestille på Victoria's secret? Burde rekke å komme fram til bryllupet, de sender med UPS tror jeg og det går raskt bare de har det på lager :jepp:

Der har de mye fantastisk! Synes ikke prisene er så ille heller.. Og nå har de vel fjernet toll på undertøy? http://www.klikk.no/mote/trender/article341512.ece

Nå må jeg kikke der litt selv kjenner jeg :gjeiper: Har bestilt derfra flere ganger, klær og undertøy, masse fint :)

Edit: Se her, egen bridal-kategori!

:vinke: Nuni!

Der var det jo kjempemye fint. Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe slike ting på nett, jeg føler at jeg må prøve det først. Men de hadde mange slike babydoller som jeg likte, da. Takk for tips, de skal jeg se nærmere på! :klem:

PS! Hvor er dagboken din? :klø: Har du slettet den?

----

Da var jeg tilbake etter en begivenhetsrik helg. På fredag var vi og prøvesmakte reinsdyrsteik - det blir den retten til hovedrett. Det var kjempegodt! :sikle:

Vi bestilte også hotellrom for bryllupsnatten. :nigo: Vi skal sove i bryllupssuiten og får musserende vin, fruktfat (som visstnok er gigantisk :sikle: ), frokost på rommet og fri utsjekking. Gleder meg veldig! :strix:

Ellers hadde jeg en fin helg, men med veldig lite søvn. I går tror jeg jeg sovnet klokken 8 ( :overrasket: ), men jeg er likevel helt utslitt i dag. Da passer det godt med 20 minutter i solarium rett etter jobb i dag. :sol:

Neste uke skal vi ha møte med toastmaster. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg jobber jo med ham, så jeg ser ham nesten hver dag, men det skal bli gøy å introdusere ham for min kjære. Han kjenner både mamma og svigermor fra før, så det skal bli utrolig gøy å samles. :tommelopp:

Ellers skal vi snart sette inn siste gir på planleggingen. Da må vi bestille blomster, bestemme oss for hvilken kake vi vil ha, sende inn sanger til DJ, ringe til presten, krysse fingrene for at organist kan Canon in D, bestemme solo trompetsang i kirken, prøve kjole og dress + + + + + + + +. :bond: Begynner å bli litt stressa nå kjenner jeg. Men jeg gleder meg også mer og mer for hver dag som går. :hjerte:

Ha en fin mandag alle sammen! :klemmer:

Skrevet

Ingen grunn til stress Belle, pust nå ;) Det gjenstår endel småting hos oss også, men det får vi alltids ordnet før den 27juni :jepp:

Så deilig med reinsdyrsteik :sikle:

Ha en fin mandag du også :klem:

Skrevet
Ingen grunn til stress Belle, pust nå ;) Det gjenstår endel småting hos oss også, men det får vi alltids ordnet før den 27juni :jepp:

Så deilig med reinsdyrsteik :sikle:

Ha en fin mandag du også :klem:

:fnise: Jeg har en tendens til å stresse for mye, ja. :sjenert: Herlig å ha noen til å stresse meg ned. Min kjære og foreldre er bare med på å gjøre det enda verre. :ler:

:sikle: Det var utrolig godt. Sausen var himmelsk, forresten.

:klem: til deg!

Skrevet

Hvordan saus var det?

I :hjerte: Saus :fnise:

Skrevet
Hvordan saus var det?

I :hjerte: Saus :fnise:

Me :hjerte: saus too! :ler:

Det var en eller annen viltsaus tror jeg, siden det var tyttebær/tranebær/noen røde bær oppi. Den var så god at jeg godt kunne ha badet i den for å si det slik. :fnise: Og epler stekt i ovnen sammen med gulerøtter, brokkoli og champignon. :rødme: :sikle: Huff, blir sulten her jeg sitter, bare av å tenke på det.

Skrevet
:sikle: Skjønner godt at du gleder deg til å spise den middagen :jepp: Høres himmelsk ut ;)
Skrevet
:sikle: Skjønner godt at du gleder deg til å spise den middagen :jepp: Høres himmelsk ut ;)

:sikle: :sikle:

:wow:

:fnise:

-----

Da var jeg tilbake etter et par dager uten KG. :dåne: Det har ikke skjedd noe særlig på bryllupsfronten annet enn det jeg skrev på mandag. Men jeg stresser fremdeles like mye. Hjernen min koker snart over merker jeg. Og jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går! :hoppe:

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Gjest Lille Eden
Skrevet

Så utrolig hærlig at ting begynner å nærme seg! :hoppe:

Rensdyrsteik er så utrolig godt! Så jeg skjønner at dere gleder dere til bryllupsmiddagen :fnise:

Og tenk: Det er kun en liiiten mnd igjen nå! :hjerte:

Skrevet

De har fjernet toll på truser, men ikke på BHer. Smarte Norge :kari:

Skrevet

Jeg slenger bare innom for å ønske deg en fin Kr.Himmelfartsdag og hurra for at det nærmer seg den O store dagen! Tiden flyr! Kjenner jeg stresser litt selv inni meg for ting som skal ordnes fremover, selv om jeg har greit med tid igjen. Middagen hørtes nydelig ut! Skal bli gøy å følge med på deg fremover.;)

Skrevet
:vinke: Nuni!

Der var det jo kjempemye fint. Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe slike ting på nett, jeg føler at jeg må prøve det først. Men de hadde mange slike babydoller som jeg likte, da. Takk for tips, de skal jeg se nærmere på! :klem:

PS! Hvor er dagboken din? :klø: Har du slettet den?

Først nå så jeg denne, slettet dagboken ja, men har en ny :) Link i signaturen min! Vi har kjøpt leilighet nå :hoppe: Så ny dagbok med nytt tema ;)

Skrevet

Maten høres kjempegod ut. :sikle:

Godt å lese at du gleder deg oppi all stressingen. :ler: Men jeg tror ikke du trenger å stresse jeg da. Virker jo som om du har kontroll og oversikt. :Nikke:

:klem:

Skrevet

Innom med en liten helge hilsen :klemmer:

Skrevet
Så utrolig hærlig at ting begynner å nærme seg! :hoppe :

Rensdyrsteik er så utrolig godt! Så jeg skjønner at dere gleder dere til bryllupsmiddagen :fnise :

Og tenk: Det er kun en liiiten mnd igjen nå! :hjerte :

:strix: Ikke lenge igjen nå! :bond:

Jeg slenger bare innom for å ønske deg en fin Kr.Himmelfartsdag og hurra for at det nærmer seg den O store dagen! Tiden flyr! Kjenner jeg stresser litt selv inni meg for ting som skal ordnes fremover, selv om jeg har greit med tid igjen. Middagen hørtes nydelig ut! Skal bli gøy å følge med på deg fremover.; )

:vinke: Honey!

:bond: Tiden går så fort, føler det var i går at vi forlovet oss... :sjenert: Og stress hører med til slike ting synes jeg. :fnise: Selv om jeg føler at jeg har noenlunde kontroll på saker og ting.

Først nå så jeg denne, slettet dagboken ja, men har en ny : )Link i signaturen min! Vi har kjøpt leilighet nå :hoppe : Så ny dagbok med nytt tema ; )

:hoppe: Så gøy med ny dagbok. *spretter innom en snarvisitt*

Maten høres kjempegod ut. :sikle :

Godt å lese at du gleder deg oppi all stressingen. :ler : Men jeg tror ikke du trenger å stresse jeg da. Virker jo som om du har kontroll og oversikt. :Nikke :

:klem :

:sikle: Det var nydelig!

Jeg gleder meg noe helt forferdelig. :ler: Og jeg stresser alltid like mye uansett om alt er klart eller ei. :sjenert:

:klem:

Innom med en liten helge hilsen :klemmer :

Sender helge- :klem: tilbake!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...