Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

For oss tok det i alle fall 6 uker før attesten kom tilbake. Jeg begynte også å bli stressa, så jeg ringte og purret. Den dagen jeg gjorde det, lå selvsagt attesten i postkassen da jeg kom hjem... :klaske:

Kirken trenger ikke ha den så lenge før, den skal bare signeres av presten den dagen dere gifter dere tror jeg.. Det fikk i hvert fall vi høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For oss tok det i alle fall 6 uker før attesten kom tilbake. Jeg begynte også å bli stressa, så jeg ringte og purret. Den dagen jeg gjorde det, lå selvsagt attesten i postkassen da jeg kom hjem... :klaske:

Kirken trenger ikke ha den så lenge før, den skal bare signeres av presten den dagen dere gifter dere tror jeg.. Det fikk i hvert fall vi høre.

Okei, det var betryggende å høre. Da får vi bare smøre oss med tålmodighet littegranne lengre og håpe at den snart kommer. :Nikke:

Typisk at sånn kommer når du først ringer og purrer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt stresset med den attesten, men postet den for over en uke siden da, så skal vel rekke det greit før bryllupet ;) Er vigsleren vår som skal få den i posten da, så håper hun sier ifra innen rimelig tid hvis ikke den dukker opp... men hun virker meget rutinert, så det går nok bra :)

Jeg har heller ikke funnet undertøy enda... jeg kan ikke ha annet enn truse og strømpebukse/stay-ups under kjolen siden den er så bar i ryggen... har tenkt å kjøpe noe mer sexy å ha til bryllupsnatten, type korsett eller sånt som du også er ute etter, problemet er at kjære nok må hjelpe meg å få av kjolen :fnise: Spørs om han synes det er så sexy med UnderBra eller hva det heter, hehe... (tror jeg skal ha det under kjolen, for synes faktisk puppene mine så små ut under kjolen :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt stresset med den attesten, men postet den for over en uke siden da, så skal vel rekke det greit før bryllupet ;) Er vigsleren vår som skal få den i posten da, så håper hun sier ifra innen rimelig tid hvis ikke den dukker opp... men hun virker meget rutinert, så det går nok bra :)

Jeg har heller ikke funnet undertøy enda... jeg kan ikke ha annet enn truse og strømpebukse/stay-ups under kjolen siden den er så bar i ryggen... har tenkt å kjøpe noe mer sexy å ha til bryllupsnatten, type korsett eller sånt som du også er ute etter, problemet er at kjære nok må hjelpe meg å få av kjolen :fnise: Spørs om han synes det er så sexy med UnderBra eller hva det heter, hehe... (tror jeg skal ha det under kjolen, for synes faktisk puppene mine så små ut under kjolen :sjenert: )

Den kom faktisk i posten i går! :hoppe::klaske: Så nå må vi bare huske å sende den til kirken vår.

Jeg heller skal ikke ha noen BH (puppene mine ble faktisk større i kjolen min :sjenert: ). Kun truse og strømper av ett eller annet slag. Men jeg må jo ha noe mer enn det til bryllupsnatta, da. :lur:

---------

Ja, da var attesten kommet. :skya: Herlig å ha det ute av verden, selv om vi må huske å sende den til presten, da.

Jeg solte meg i solarium i går også, og GJETT om jeg klarte å bli solbrent på puppene, av alle steder. :flau: Har hatt en helt jævlig natt, ikke så mye med at det er vondt, men fy flate så det klør! :overrasket: Tror nok det ble litt for mye for de aldri-solede puppene mine med tre dager på rad. :fnise: Men nå blir det ingen mer soling før i neste uke, for i dag skal jeg til nabobyen (og studiebyen min)! :hoppe: Min kjære er der allerede, og jeg reiser rett etter jobb. Gleder med veldig til å ha en hel helg der, tror ikke vi har hatt det siden jeg var ferdig med skolen. Da skal vi spise på kaien, gå i sentrum og traske, på Ikea en tur og vi skal også på fest og ut på byen. :strix:

Dere får ha en strålende og forhåpentligvis en :sol: -fylt helg alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for prøvingsattesten. Hjelper å etterlyse den, om enn bare her inne. ;)

:fnise: Solbrente pupper. Kanskje greit å drøye solingen litt da. Men moro at du har fått så fin farge allerde.

Det høres ut som du får en herlig helg. Kos deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for prøvingsattesten. Hjelper å etterlyse den, om enn bare her inne. ;)

:fnise: Solbrente pupper. Kanskje greit å drøye solingen litt da. Men moro at du har fått så fin farge allerde.

Det høres ut som du får en herlig helg. Kos deg! :klemmer:

:fnise: Det er så typisk at den kommer så snart vi etterlyser den! :ler:

:sjenert: Jaaaa, jeg trenger en pause nå. Har jo solt meg tre dager på rad på grunn av at jeg skal bort i helgen. Kanskje ikke det lureste jeg har gjort? :fnise: Årh, det er så herlig å ha farge på kroppen, føler meg mye mer vel da. :Nikke:

Vi skal få en fantastisk helg! :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Den solingen hørtes ikke bra ut. :( Må lide for skjønnheten noen ganger. Ha en kjempefin by-weekend! Klem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper puppene dine har kommet seg nå ;)

Så bra at dere har fått prøvingsattesten, da er det ikke noe stress å tenke på den lenger. Selv så mener jeg å ha lest at kirken krever å få attesten minst 3 uker før vielsen :klø: Men jeg finner selvfølgelig ikke noen link for å bekrefte det hele så du får bare ta utgangspunkt i det kirken deres sier :jepp:

Då må ha en kjempefin helg snuppa, kos dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Den solingen hørtes ikke bra ut. :( Må lide for skjønnheten noen ganger. Ha en kjempefin by-weekend! Klem. :)

Gjett om jeg har lidd for skjønnheten i natt. :fnise:

Takketakk! :klem:

Håper puppene dine har kommet seg nå ;)

Så bra at dere har fått prøvingsattesten, da er det ikke noe stress å tenke på den lenger. Selv så mener jeg å ha lest at kirken krever å få attesten minst 3 uker før vielsen :klø: Men jeg finner selvfølgelig ikke noen link for å bekrefte det hele så du får bare ta utgangspunkt i det kirken deres sier :jepp:

Då må ha en kjempefin helg snuppa, kos dere masse :klemmer:

:fnise: Nå går det fint, klør ikke lengre, så det er bra. :tommelopp:

Er ikke helt sikker på når det er, men det står i det brevet vi fikk av presten denne uken. Tenkte jeg uansett skulle sende inn så snart som mulig, så er det ihvertfall gjort. Og så må jeg huske å ta en kopi! Jeg er et veldig hva-om og i-tilfelle menneske. :sjenert:

Ha en kjempefin helg du også! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg nok med attesten skal du se! :fnise:

God helg! :klem:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

Melder meg som snikleser! :goodbye:

Det virker som om dere kommer til å få et nydelig bryllup, det er jo ikke lenge igjen! Begynner nervene å komme krypende eller? Jeg kommer sikkert til å skjelve som et aspeløv 2 mnd før bryllupet mitt :fnise:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg ble også solbrent på puppene da jeg begynte å ta sol :ler: Føles kjempelekkert og veeeldig behagelig:p

Håper du har hatt en kjempesuper helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert Salomos høysang det er snakk om, ja. Er egentlig nynorskbruker jeg (og bor i nynorskkommune) så alt er på nynorsk. :fnise:

Det er helt sikkert vanlig prosedyre, ja. Men jeg kan ikke huske det fra sist bryllup (og eneste :fnise: ) at de gjorde det.

Det nye testamente er vel kun de fire profetene/evangelistene det da? Tror jeg må få låne meg en bibel og friske opp kristendomskunnskapene mine. :sjenert:

Nok gråting blir det den dagen, så jeg stoler ikke på at stemmen min klarer det. :ler: Håper min kjære mener det samme som meg, men siden vi er fundamentalistisk uenige i alt, mener vel han det motsatte. :fnise:

:klem:

Du kan bare sende meg PM dersom du lurer på noe med hvilke bøker som er hvor i bibelen. (religionsviter og vokst opp i kristent hjem). Eller så kan du sjekke her.

Ellers så kan det være like greit å bare si "ja". Det kan bli litt kunstig å skulle herme etter presten. Var et vennepar av meg som valgte den lange greia, og de er begge trøndere. Og så herma de etter preste som leste opp, så det ble sånn bokmål-trønder, og hørtes egentlig bare rart ut.

Ja, var det jeg tenkte jeg også, ang spraytan.. Men har så mange og farlige føflekker, at jeg ikke får lov av legen min å ta så mye sol, skal man gjøre for noe da? :klø: kan ta 6 ganger i løpet av et år, har han sagt, så tenkte jeg skulle ta de 6 sånn to uker før bryllupet eller noe :fnise:

Jeg tok spraytan, og jeg ble ikke oransje og så ikke ut som en sjiraff (men anbefaler å prøve det på forhånd for å finne ut om du liker fargen). Det smittet bittelitt av på kjolen under armene, for jeg svettet en del. Men det vistes kun etterpå da jeg studerte kjolen. Så det var ikke spesielt avskrekkende.

Det er opp til de ulike kirkene. Jeg har ei venninne som sente inn sin prøvingsattest 18 dager før (det står at det kan ta opp til tre dager å få den), og da var det til og med en helligdag midt i den perioden. Og de fikk den i posten dagen før bryllupet! Det er så typisk at det alltid ordner seg for sånne surrehuer.

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordner seg nok med attesten skal du se! : fnise:

God helg! :klem :

Det skal nok ordne seg, ja! :Nikke:

Melder meg som snikleser! :goodbye :

Det virker som om dere kommer til å få et nydelig bryllup, det er jo ikke lenge igjen! Begynner nervene å komme krypende eller? Jeg kommer sikkert til å skjelve som et aspeløv 2 mnd før bryllupet mitt :fnise:

:strix :

:vinke: snikleser! :fnise:

Så gøy med nye folk her inne! :strix:

Jeg har faktisk ikke hatt noen nerver, men sommerfuglene begynner å flakse inni der. :ler: Egentlig så gleder jeg meg bare noe utrolig, akkurat som om jeg er reisesyk (blir utrolig reisesyk, jeg :sjenert: ). Årh, juni er aaaltfor langt unna! :fnise:

Hihi, jeg ble også solbrent på puppene da jeg begynte å ta sol :ler : Føles kjempelekkert og veeeldig behagelig: p

Håper du har hatt en kjempesuper helg: D

Mhm, kjempelekkert! :klaske: Men nå er solbrentheten borte, da...heldigvis! Har klødd som en gal hele helgen. :sjenert:

Du kan bare sende meg PM dersom du lurer på noe med hvilke bøker som er hvor i bibelen. (religionsviter og vokst opp i kristent hjem). Eller så kan du sjekke her.

Ellers så kan det være like greit å bare si "ja". Det kan bli litt kunstig å skulle herme etter presten. Var et vennepar av meg som valgte den lange greia, og de er begge trøndere. Og så herma de etter preste som leste opp, så det ble sånn bokmål-trønder, og hørtes egentlig bare rart ut.

Jeg tok spraytan, og jeg ble ikke oransje og så ikke ut som en sjiraff (men anbefaler å prøve det på forhånd for å finne ut om du liker fargen). Det smittet bittelitt av på kjolen under armene, for jeg svettet en del. Men det vistes kun etterpå da jeg studerte kjolen. Så det var ikke spesielt avskrekkende.

Det er opp til de ulike kirkene. Jeg har ei venninne som sente inn sin prøvingsattest 18 dager før (det står at det kan ta opp til tre dager å få den), og da var det til og med en helligdag midt i den perioden. Og de fikk den i posten dagen før bryllupet! Det er så typisk at det alltid ordner seg for sånne surrehuer.

Takk for tilbudet, det kan hende jeg kommer til å bruke det! :Nikke: Vi må bare bestemme oss for hvilke tekster vi synes er fine og krysse fingrene for at det er en tekst fra hvert testamente! :fnise: Det var liksom ikke så mange jeg likte da, bortsett fra de fra Høgsongane. Men det kan jo hende min kjære liker noen fra evangelistene/profetene ( :klø: ), da blir det vel fra begge testamentene.

Min kjære er 100% enig med meg, at gjentaking etter presten IKKE er aktuelt. Det var et høyt og rungende ''nei'' jeg fikk da jeg spurte ham. Heldigvis! :ler: Så da blir det kun ja-svaring på oss.

Jeg er fremdeles litt sånn :redd: for spraytan altså... :sjenert: Nå er jeg så godt i gang med solarium allikevel, så jeg fortsetter bare med det. Herlig og godt og varmt etter det også, etter en lang dags arbeid. :rødme:

Alt ordner seg for snille piker og surrehuer vet du. :fnise: Har en venninne som er slik, og du kan ikke tro hva hun havner opp i hele tiden. Det siste nå er fest med Ice Cube i USA. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake etter en hektisk helg i nabobyen. Det ble Ikea-shopping (nytt spisebord og to stoler), klesshopping (kjøpte meg verdens nydeligste sko, helt orgasmisk fine er de :fnise: ) og festing.

I dag skal jeg til frisøren, ta sol, montere spisebord og en stol (tok den ene i går kveld) og prøve frisyre med venninna mi. Hun reiser på fredag (veeeldig spontant, hun kommer ikke hjem før 23.juni og får ikke være med på utdrikninglaget mitt :trist: ), så vi må ta en krampeaktig innspurt på hår og sminke før hun reiser. I dag blir det krølltang-krøller og i morgen blir det rulle-krøller. Bare for å se hva som er finest, og hvor lang tid de forskjellige tar. Sminken blir vel presset inn i mellom krøllene en gang. :fnise: Kanskje jeg flasker til og legger ut bilder på fb. :sjenert:

Jeg skulle også ha skiftet dekk på bilen min (kjører piggfritt da, så er ikke så veldig miljøsynder :ler: ), men grunnet brann i garasjeanlegget i helgen :redd: er boden vår stengt på grunn av etterforskning. :haar: Veldig gøy å våkne opp til telefon fra mamma om at det hadde brent hos oss. :sarkasme: Heldigvis hadde vi begge bilene ute av garasjen. Det stinker forøvrig røyk i hele blokken vår, inkludert inne i leiligheten. Takk gud for luktelys fra Ikea: eple og kanel og sjokolade, skillingsbolle og karamell. :rødme:

Ha en fin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg går for solairum OG spraytan.. Så da må det jo bare bli bra.. :ler:

:fnise: Da KAN det jo ikke feile. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, det kan hende jeg kommer til å bruke det! :Nikke: Vi må bare bestemme oss for hvilke tekster vi synes er fine og krysse fingrene for at det er en tekst fra hvert testamente! :fnise: Det var liksom ikke så mange jeg likte da, bortsett fra de fra Høgsongane. Men det kan jo hende min kjære liker noen fra evangelistene/profetene ( :klø: ), da blir det vel fra begge testamentene.

Evangelistene er i nye testamente, profetene i det gamle..

I dag skal jeg til frisøren, ta sol, montere spisebord og en stol (tok den ene i går kveld) og prøve frisyre med venninna mi. Hun reiser på fredag (veeeldig spontant, hun kommer ikke hjem før 23.juni og får ikke være med på utdrikninglaget mitt :trist: ), så vi må ta en krampeaktig innspurt på hår og sminke før hun reiser. I dag blir det krølltang-krøller og i morgen blir det rulle-krøller. Bare for å se hva som er finest, og hvor lang tid de forskjellige tar. Sminken blir vel presset inn i mellom krøllene en gang. :fnise: Kanskje jeg flasker til og legger ut bilder på fb. :sjenert:

Jeg stemmer ja til fb-bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden
Jeg har faktisk ikke hatt noen nerver, men sommerfuglene begynner å flakse inni der. :ler: Egentlig så gleder jeg meg bare noe utrolig, akkurat som om jeg er reisesyk (blir utrolig reisesyk, jeg :sjenert: ). Årh, juni er aaaltfor langt unna! :fnise:

Ang det å være reisesyk, så skjønner jeg AKKURAT hvordan du har det! Jeg blir reisesyk uansett hvor jeg skal og uansett hva jeg resier med. Det er helt latterlig! :fnise:

Sist jeg dro til London kastet jeg opp 4 ganger på rundt to timer... :overrasket:

:spy: Blir kvalm bare ved tanken.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det bare var i garasjeanlegget det brant! Utrolig ekkelt med branner og sånt..! :redd:

Jeg stemmer også ja til fb-bilder! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...