Store My Skrevet 30. april 2009 #401 Skrevet 30. april 2009 God bedring. (tar sjansen på at man ikke blir smittet via internett )
Disco Biscuit Skrevet 1. mai 2009 #402 Skrevet 1. mai 2009 I Trondheim? Nei, det her var i Bergen. Er det mulig? Der jeg soler meg virker det veldig profesjonelt, da. Det er jo Brun og Blid, så jeg håper at det faktum at det er en kjede gjør at sikkerheten er på topp. *krysser fingrene for ingen grilling* Heldigvis gikk det bra med venninnen min, det bar like før hun svimte av pga all røyken, og da hadde hun nok ikke klart seg God bedring vennen Håper formen har kommet seg God helg videre
Store My Skrevet 3. mai 2009 #403 Skrevet 3. mai 2009 Nei, det her var i Bergen. oi.. det samme har skjedd i Trondheim nemlig.
Disco Biscuit Skrevet 3. mai 2009 #404 Skrevet 3. mai 2009 oi.. det samme har skjedd i Trondheim nemlig. Sprøtt at sånt kan skje i det hele tatt
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #405 Skrevet 4. mai 2009 Da var helgen over, og en ny uke er her. Vi har hatt en herlig helg, selv om jeg har vært syk. Vi var ute en tur på lørdag, jeg følte meg egentlig ikke klar for det, men jeg klarte ikke å dy meg. I går var vi veldig usosiale og satt foran hver sin data med øreplugger i ørene. Så jeg hadde Friday Night Lights maraton i går. :rødme: Jeg har forresten fått høre at utdrikningslaget mitt er ''in the works''. Jeg trodde ikke at forloverne mine hadde tenkt på det engang, men mannens forlover sa at hans kjæreste var blitt invitert. Jeg er utrolig spent på hva de har funnet på til meg... Håper ikke det blir noe utdritning... Ellers har jeg og min kjære vært å sett på kaketopper i helgen. Vi har også bestemt oss for at vi vil ha nytt salongbord og et lite spisebord. Det venter vi med til helgen, da skal vi til Stavanger og Ikea. Håper vi finner noe fint. Ha en fin mandag alle sammen!
Gjest Sarasahara Skrevet 4. mai 2009 #406 Skrevet 4. mai 2009 Ooh, så gøy med utdrikningslag! Dette slo meg her en dag i den anledning: Jeg planlegger og planlegger detta bryllupet, men utdrikningslaget får man faktisk ikke forberedt seg på! Vurderte å pakke en liten bag til å ha klar Håper på lite utdritning da Er formen bedre nå da? Ikke gøy å være syk, altså. Og fant dere noen fine kaketopper? Lurer litt på hvor man får kjøpt dem :klø: God mandag
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #407 Skrevet 4. mai 2009 Ooh, så gøy med utdrikningslag! Dette slo meg her en dag i den anledning: Jeg planlegger og planlegger detta bryllupet, men utdrikningslaget får man faktisk ikke forberedt seg på! Vurderte å pakke en liten bag til å ha klar Håper på lite utdritning da Er formen bedre nå da? Ikke gøy å være syk, altså. Og fant dere noen fine kaketopper? Lurer litt på hvor man får kjøpt dem :klø: God mandag Utdrikningslag går ikke an å forberede seg på, nei. Eller, jeg forbereder meg på det verste egentlig. Formen er mye bedre i dag. Jeg er ikke slakk lenger, bare litt hosting og tett i nesa. Vi fant mange fine kaketopper, men vi klarte ikke å bli enige. Så vi får se litt mer når vi har mer tid (kom 10 minutt før de stengte). Vi var på Panduro ihvertfall, der har de mange forskjellige til en billig penge.
cypress Skrevet 4. mai 2009 #408 Skrevet 4. mai 2009 Innom og oppdaterer meg litt.. Fortsatt god bedring!!
Tusle Skrevet 4. mai 2009 #409 Skrevet 4. mai 2009 Fortsatt god bedring Spennende med utdrikkingslag da. Blir moro å se hva de finner på
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #410 Skrevet 5. mai 2009 Innom og oppdaterer meg litt.. Fortsatt god bedring!! Fortsatt god bedring Spennende med utdrikkingslag da. Blir moro å se hva de finner på Takk begge to! Gleder meg veldig til utdrikningslaget. Jeg tror ikke ''gjengen'' har vært samlet siden videregående, egentlig. Nå bor jo alle på hver sin kant av landet, så det skal bli utrolig gøy å ha alle samlet igjen! Nå er utdrikningslaget til min kjære ''in the works'' også tror jeg. Jeg gruer meg egentlig mer til hans fest enn min. Kompisene hans har en tendens til å ta en anelse for hardt i, så det skulle ikke forundre meg om han våknet opp på danskeferja på bryllupsdagen. Ikke så mye som skjer på bryllupsfronten for tiden. Vi har delt ut alle invitasjonene (endelig ) og alt er planlagt så langt vi kommer. Jeg kjøpte forresten brus i forrige uke. De hadde tilbud - jeg fikk 4 kasser med små plastflasker til 700 kr inkludert pant og kasser. Kanskje jeg hadde fått det bittelitt billigere på Storcash, men det er så vanskelig å sammenligne priser siden Storcash sine priser er uten moms eller noe slikt. Så da slo jeg likegodt til og nå er det ute av verden. *herlig* Ha en strålende tirsdag alle sammen!
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #411 Skrevet 6. mai 2009 Ny dag i dag, som føles slik: Er veldig trøtt for tiden, selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til å være det. Jaja, nå er det snart helg igjen, gleder meg allerede. Nå er nye tøy-ish servietter kjøpt (mamma fix) og program for vielsen har vi fått i posten. Jeg ble helt sjokket av at vi må ha to (TO!!!) tekstlesninger i kirken, én fra hvert testamente. :klø: Noen som vet i hvilket testamente ''Høgsongane'' kommer fra? Og salmene? :klø: :klø: :klø: *litt rådvill her* Er det forresten noen som skal ha den utradisjonelle metoden med å si ''ja'' på? At dere gjentar det presten sier? Det var nemlig en mulighet hos oss, men ikke tale om jeg står og snakker foran en million mennesker. (Det er nok nærmere 100+ da, men det er jo mange nok det! ) Nå har vi forresten levert inn ringene våre også, til gravering og forstørring (min kjære har hatt ringen sin på smykke rundt halsen i sikkert 3 måneder nå ). Det skal stå: Belle *uendelighetstegn* 27.06.09 i hans og Belle-mannen *uendelighetstegn* 27.06.09 i min. :rødme: Gleder meg til å få ringen min tilbake, føler meg veldig naken uten den. Jeg prøvde også å finne noe sexy undertøy til bryllupsnatten i går. Gjett om det var bomtur! Jeg vil ha en slik korsett-lignende sak, men det er jo ingen butikker som har noe som helst utvalg, jo. H&M hadde én type, men den hadde ikke slike stropper som henger ned. Forsto meg ingenting på disse hofteholderne, jeg. Så jeg tror nok jeg må bite i det sure eplet og gå til enten Triumph-butikken eller den dyre undertøysbutikken i byen. Jeg vil jo se pen ut for min kjære. Jeg har også bestemt meg for å kjøpe meg noen stilige sko som skal brukes sammen med undertøyet... Noe à la disse , disse , disse eller disse . Ja, me Bianco. Jeg tok sol i går også! Nå begynner jeg faktisk å se litt forskjell, men det er så vanskelig å måle fremgangen når jeg ikke har noe skille å se etter. Jeg fulgte etter MaiL og begynte å sole meg naken... Jeg skal også sole meg i dag og i morgen siden jeg skal bort i helgen. Ha en strålende onsdag alle sammen!
cypress Skrevet 6. mai 2009 #412 Skrevet 6. mai 2009 Både Salomos høysang (anter det er det du mener med Høgsongane) og salmene er fra det gamle testamentet! Vi også måtte ha to tekster, en fra det gamle, og en fra det nye. Tror det er vanlig? Vi fikk også valget mellom å bare si "ja" eller å gjenta alt han sier. Vi valgte det første, for jeg mistenker at stemmen ikke helt er på min side den dagen pga gråting, og da er det bedre å si så lite som mulig.. Undertøy ja.. Det må jeg og skaffe meg.. Begynner å få litt dårlig tid!! Håper du våkner litt utover dagen!! Ha en fin dag!!
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #413 Skrevet 6. mai 2009 Både Salomos høysang (anter det er det du mener med Høgsongane) og salmene er fra det gamle testamentet! Vi også måtte ha to tekster, en fra det gamle, og en fra det nye. Tror det er vanlig? Vi fikk også valget mellom å bare si "ja" eller å gjenta alt han sier. Vi valgte det første, for jeg mistenker at stemmen ikke helt er på min side den dagen pga gråting, og da er det bedre å si så lite som mulig.. Undertøy ja.. Det må jeg og skaffe meg.. Begynner å få litt dårlig tid!! Håper du våkner litt utover dagen!! Ha en fin dag!! Det er helt sikkert Salomos høysang det er snakk om, ja. Er egentlig nynorskbruker jeg (og bor i nynorskkommune) så alt er på nynorsk. Det er helt sikkert vanlig prosedyre, ja. Men jeg kan ikke huske det fra sist bryllup (og eneste ) at de gjorde det. Det nye testamente er vel kun de fire profetene/evangelistene det da? Tror jeg må få låne meg en bibel og friske opp kristendomskunnskapene mine. Nok gråting blir det den dagen, så jeg stoler ikke på at stemmen min klarer det. Håper min kjære mener det samme som meg, men siden vi er fundamentalistisk uenige i alt, mener vel han det motsatte. Undertøy er lurt å ha.
Disco Biscuit Skrevet 6. mai 2009 #414 Skrevet 6. mai 2009 å gøy med utdrikningslag.. Synes selv det er litt skummelt å ikke vite noe som helst Så flinke dere er til å ordne sånne småting underveis Skal dere ha møte med presten snart forresten? siden dere har fått brev fra de? Vi har ikke hørt noenting annet enn at de skulle ta kontakt når det nærmet seg, og ja nå er det nærmet seg Får vel ta en telefon etter 17mai dersom vi enda ikke har hørt noe Ha en fin natt
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #415 Skrevet 7. mai 2009 å gøy med utdrikningslag.. Synes selv det er litt skummelt å ikke vite noe som helst Så flinke dere er til å ordne sånne småting underveis Skal dere ha møte med presten snart forresten? siden dere har fått brev fra de? Vi har ikke hørt noenting annet enn at de skulle ta kontakt når det nærmet seg, og ja nå er det nærmet seg Får vel ta en telefon etter 17mai dersom vi enda ikke har hørt noe Ha en fin natt Synes det er kjempeskummelt, jeg! Ihvertfall når jeg har min gale søster som en av forloverne... Håper venninnen min prøver å holde henne litt i ørene. I brevet sto det at vi skulle ta kontakt 2-3 uker før dagen vår ang møte med prest. Det stod det i det første brevet vi fikk også for så vidt, men nå fikk vi navn på presten og telefonnummer. ----------- Jeg begynner å bekymre meg litt for prøvingsattesten, jeg. Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Vi må jo levere inn denne til kirken vår, er det 1 eller 2 uker før bryllupet? Tenk hvis vi ikke får den i tide! Jeg kan jo evt. ringe til ligningskontoret da, for å høre hvordan det ligger an. For det er jo ihvertfall 3 uker siden jeg sendte inn papirene. Nå er trompetsolo i boks! Nå må vi bare finne ut hvilken sang vi vil at hun skal spille, det kan jo bli et problem... *tankefull* Nå er dravle i boks også, sammen med lefser og alle kakene. Er så herlig å kunne krysse av ting på lista. :dåne: Det er ikke lenge til svarfristen er ute heller, så jeg håper vi får svar fra de gjenværende ganske snart. Vi må da finne ut hvem som drikker hva og kjøpe inn alkohol. Blandevann og drink-ting må vi også ha. Puh, kjenner at jeg har mye å tenke på for tiden... Jeg snakket med venninnen min som er forlover også i går. Hun bor på andre siden av landet og har ikke vært med på planleggingen noe særlig. Gleder meg til hun kommer om 2 uker (hun sier hun skal i bryllup, men jeg har en litt annen mistanke... Det kan jo hende hun skal det og at hun kommer hjem en helg mellom den helgen og bryllupet også da... ) Da skal vi prøve kjolen og finne ut hvilken kjole hun skal ha på seg. Håper min passer fremdeles. Tror jeg hadde dødd dersom den ikke gjør det. Ellers, solarium i går og det samme i dag. Begynner å merke veldig stor forskjell på farge nå, til og med på puppene. Jeg har aldri i mitt liv solt meg toppløs, så den delen av meg har ikke fått sol siden jeg var en liten pode. Ha en strålende torsdag alle sammen!
Gjest Sarasahara Skrevet 7. mai 2009 #416 Skrevet 7. mai 2009 hehe, tror jeg kjenner den følelsen av at man har mye å gjøre som haster litt Men som en venninne av meg sier, alt ordner seg, noen ting tar bare litt lengre tid Er sikker på at attesten kommer tidsnok Lite tips til alkoholen! Hvis dere har venner eller kjente som reiser litt, spør om de kan kjøpe kvoten i taxfree'n for dere, det har vi gjort tror vi har tolv flasker rødvin, to konjakk og to dunker med vin nå. Sparer litt på det altså Skal du bruke spraytan også? Har lurt litt på det, for hun i brudesalongen hvor jeg leide kjole sa at jeg ikke måtte finne på det, for det smitter av på kjolen :klø: trodde det satt ganske godt fast jeg.. har prøvd litt selvbruningskrem også, men tror ikke det er å anbefale så veldig Og har du snøring i ryggen på kjolen? Den passer nok uansett, men om man har snøring, så passer den garantert for ^^Belle^^s bryllup snart
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #417 Skrevet 7. mai 2009 hehe, tror jeg kjenner den følelsen av at man har mye å gjøre som haster litt Men som en venninne av meg sier, alt ordner seg, noen ting tar bare litt lengre tid Er sikker på at attesten kommer tidsnok Lite tips til alkoholen! Hvis dere har venner eller kjente som reiser litt, spør om de kan kjøpe kvoten i taxfree'n for dere, det har vi gjort tror vi har tolv flasker rødvin, to konjakk og to dunker med vin nå. Sparer litt på det altså Skal du bruke spraytan også? Har lurt litt på det, for hun i brudesalongen hvor jeg leide kjole sa at jeg ikke måtte finne på det, for det smitter av på kjolen :klø: trodde det satt ganske godt fast jeg.. har prøvd litt selvbruningskrem også, men tror ikke det er å anbefale så veldig Og har du snøring i ryggen på kjolen? Den passer nok uansett, men om man har snøring, så passer den garantert for ^^Belle^^s bryllup snart Huff, håper at den kommer i tide. *engstelig* Vi har kjøpt alt bortsett fra øl og vin i utlandet, så der har vi spart inn en del. Mormor til min kjære har også noen dunker med rødvin som vi skulle få. Veldig snilt av dem synes jeg! Spraytan kommer ALDRI i nærheten av min hud. For det første: jeg er livredd for at jeg kommer til å se ut som en appelsin eller en syk giraff. For det andre: jeg er livredd for at kjolen min kommer til å se ut som en appelsin eller en syk giraff. Da bruker jeg heller litt mer penger på solarium og får min brunfarge. Jeg har snøring på kjolen, ja, så den skal nok passe. Tror jeg. Håper jeg. Jeg tror ikke jeg har lagt på meg noe etter at jeg kjøpte den, men ettersom jeg er tilhenger av å aldri veie meg (har ikke gjort det siden ungdomsskolen sikkert), kan jeg liksom aldri vite. Men så lenge buksene passer som før, skal jo det være greit. for mitt bryllup også!
Gjest Sarasahara Skrevet 7. mai 2009 #418 Skrevet 7. mai 2009 Da passer den helt sikkert! Garantert Er det som er så greit med snøring, at den sitter som et skudd uansett.. Ja, var det jeg tenkte jeg også, ang spraytan.. Men har så mange og farlige føflekker, at jeg ikke får lov av legen min å ta så mye sol, skal man gjøre for noe da? :klø: kan ta 6 ganger i løpet av et år, har han sagt, så tenkte jeg skulle ta de 6 sånn to uker før bryllupet eller noe for at attesten kommer snart! ( har ikke sendt den inn enda vi )
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #419 Skrevet 7. mai 2009 Da passer den helt sikkert! Garantert Er det som er så greit med snøring, at den sitter som et skudd uansett.. Ja, var det jeg tenkte jeg også, ang spraytan.. Men har så mange og farlige føflekker, at jeg ikke får lov av legen min å ta så mye sol, skal man gjøre for noe da? :klø: kan ta 6 ganger i løpet av et år, har han sagt, så tenkte jeg skulle ta de 6 sånn to uker før bryllupet eller noe for at attesten kommer snart! ( har ikke sendt den inn enda vi ) Jeg har bare tatt sol 5 ganger nå, på 3 uker, og jeg ser kjempestor forskjell -(ligger i 15-20 min). Så dersom du tar sol de 6 siste dagene før bryllupet kommer du jo til å få litt farge du også! Kjøp deg en slik after sun som forsterker fargen, de finnes på Cubus ihvertfall. Den funker utrolig bra! Ikke sendt den inn enda? Urk, da skal jeg slutte å klage. Men dere bør jo skynde dere da, det kan jo ta litt tid som du ser.
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #420 Skrevet 7. mai 2009 Leste nettopp på side2.no at en jente i USA aldri hadde kysset noen før på bryllupsdagen sin - inkludert sin ektemann. Hvem er det som gjør det egentlig? :klø: Avholdenhet overfor sex før ekteskap kan jeg til en viss grad forstå (nesten, eller egentlig ikke ), men kyssing? Forstår meg ikke alltid på denne verdenen, jeg...
Anbefalte innlegg