Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Ooh, "jeg-helg"! Høres deilig ut! :dåne: Tror ikke jeg har hatt det siden 2005 eller noe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten: veldig fin ticker du har fått deg. :strix:

Takk. :)

Æææ, jeg gikk glipp av paradise i går (eller rettere sagt, jeg valgte kino fremfor paradise). Hvem ble sendt hjem? (Finner det vel garantert ut i en tråd her på kg eller en eller annen nettavis. ;) )

Buss hørtes forresten lurt ut. :Nikke:

Kos deg med "jeg-helg". :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Alle episodene av Paradise ligger på tv3s webtv, helt gratis. :flau:

:fnise: Vi fikk rapport av en kompis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, "jeg-helg"! Høres deilig ut! :dåne: Tror ikke jeg har hatt det siden 2005 eller noe.. :sjenert:

Nå er snart jeg-helgen min over. Det har vært så utrolig deilig å ikke gjøre noe som helst. Jeg har sett et tonn med filmer - deriblant ''Milk'', den var bare fantastisk! :dåne: - lest og spist masse god mat. Snart tilbake til hverdagen nå. :fnise:

Takk. :)

Æææ, jeg gikk glipp av paradise i går (eller rettere sagt, jeg valgte kino fremfor paradise). Hvem ble sendt hjem? (Finner det vel garantert ut i en tråd her på kg eller en eller annen nettavis. ;) )

Buss hørtes forresten lurt ut. :Nikke:

Kos deg med "jeg-helg". :nigo:

Kino er jo gøy! Hva så dere?

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino er jo gøy! Hva så dere?

Vi så "Menn som hater kvinner". Den var bra. :jepp:

Nyt siste biten av helgen din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi også dropper nattmat, siden alle må være ute av lokalet 01.30, men er ikke helt sikker enda...

Høres ut som du har hatt en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så "Menn som hater kvinner". Den var bra. :jepp:

Nyt siste biten av helgen din. :klem:

Den tror jeg vi også skal se. Jeg synes bøkene var rævva, rett og slett :fnise: , men jeg håper at filmene er bedre.

Tror vi også dropper nattmat, siden alle må være ute av lokalet 01.30, men er ikke helt sikker enda...

Høres ut som du har hatt en super helg :)

Jeg har ikke anelse på når vi må være ute av lokalet, men vi dropper nattmat uansett. Vi får heller kjøpe inn litt chips og snacks dersom gjestene trenger påfyll.

----------

Jeg hadde en liten bryllupsdiskusjon med mamma i går (som alltid når vi snakker sammen :fnise: ) og hun har kanskje skaffet en DJ-lignende sak. :ler: Det var visst en mann som styrte musikken i en 50-års dag hun var i og som den bryllupstenkeren hun er spurte hun ham om han kanskje kunne tenke seg å styre musikken i bryllupet vårt. Jeg tror ikke han er så veldig dyr heller, kanskje rundt 1000-lappen, og hun skulle få svar denne uken. :strix: Så lenge jeg fortsatt har vetorett mot danseband og country ( :spy: ) er det greit.

Ellers har jeg hatt en herlig helg. Nå er jeg uthvilt og opplagt etter lang tid med stress, fest og lite søvn, og klar for en ny uke. :skya:

Ha en fin mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en koselig helg ;)

:ler: du har ikke så lyst på dansbænd eller country i bryllupet du heller?

Ha en god mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en koselig helg ;)

:ler: du har ikke så lyst på dansbænd eller country i bryllupet du heller?

Ha en god mandag :klem:

Da hører jeg heller på satanmusikk eller syretechno en hel kveld... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tror jeg vi også skal se. Jeg synes bøkene var rævva, rett og slett :fnise: , men jeg håper at filmene er bedre.

Godt å høre at det er flere av oss. ;) Jeg hørte på bøkene på digibok, for jeg gadd ikke lese dem, men følte jeg burde kjenne til dem og ha en mening om dem siden "alle" lånte dem på biblioteket. Og da jeg hørte på dem tenkte jeg at "dette hadde gjort seg som film", så jeg syns filmen er bedre enn boka, for en gangs skyld! (Kan jo bare snakke om "Menn som hater kvinner" hittil). Jeg syns ikke bøkene var helt elendige, for de er jo spennende, og Lisbeth er en interessant karakter, men de inneholder så mye "pjatt" og gjentakelser, og er ikke spesielt bra skrevet. :sjenert:

En DJ for rundt tusenlappen hørtes jo kjempebra ut! :hoppe: Så lenge han spiller ok musikk, vel og merke. ;) Men dere kan nok avtale på forhånd hva dere ønsker, og hva han skal styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere av oss. ;) Jeg hørte på bøkene på digibok, for jeg gadd ikke lese dem, men følte jeg burde kjenne til dem og ha en mening om dem siden "alle" lånte dem på biblioteket. Og da jeg hørte på dem tenkte jeg at "dette hadde gjort seg som film", så jeg syns filmen er bedre enn boka, for en gangs skyld! (Kan jo bare snakke om "Menn som hater kvinner" hittil). Jeg syns ikke bøkene var helt elendige, for de er jo spennende, og Lisbeth er en interessant karakter, men de inneholder så mye "pjatt" og gjentakelser, og er ikke spesielt bra skrevet. :sjenert:

En DJ for rundt tusenlappen hørtes jo kjempebra ut! :hoppe: Så lenge han spiller ok musikk, vel og merke. ;) Men dere kan nok avtale på forhånd hva dere ønsker, og hva han skal styre unna.

Jeg også hørte bøkene på lydbok. :spy: Jeg syntes de var helt forferdelige jeg. Karakterene var totalt urealistiske og kjedelige og historien var bare blæ. Så jeg tror nok at jeg kommer til å synes filmene er bedre - det skal jo ikke så mye til. :fnise:

Ja, jeg håper han kan. Da får vi anlegg inni prisen også, noe vi er litt usikre på om finnes i lokalet vårt. Og jeg skal regelrett forby danseband og country, han skal ikke ha musikken med seg en gang. For kjenner jeg min ''bondefamilie'' rett, kommer det sikkert til å bli noen slike ønsker i løpet av kvelden. :klaske: Jeg vet jeg høres streng ut, men jeg klarer rett og slett ikke å kose meg med slik musikk i bakgrunnen. Huff, nå høres jeg jo ut som DEN åndssnobben. :ler: (Jeg er ikke det altså.. :sjenert: Bare veldig kresen i musikksmaken)

Én ting til:

36000 igjen på skatten! :overrasket::hakeslepp::haar: Det lønner seg å ha mye lån. :fnise: Min kjære fikk også en del (men ikke så mye som meg :lur: ) så skattepengene våre kan faktisk betale hele bryllupet. :hoppe: Tror nok vi kommer til å legge dem av og bruke dem på en fantastisk tur med litt luksus for en gangs skyld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med masse igjen på skatten!! :bolledeig: Synes jeg fikk mye, men du slo meg jo ned i støvlene! :ler: Deilig å få sånne overraskelser, selv om jeg tipper du også visste at du kom til å få igjen..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med masse igjen på skatten!! :bolledeig: Synes jeg fikk mye, men du slo meg jo ned i støvlene! :ler: Deilig å få sånne overraskelser, selv om jeg tipper du også visste at du kom til å få igjen..! :)

:nigo:

Jeg visste at jeg kom til å få en del igjen, jeg hadde håpet på kanskje 20000. Men jeg hadde ingen anelse på at jeg kom til å få mye. :dåne: Jeg har tabell jeg. :sjenert: Men som jeg skrev - det er nok det store lånet vårt som gjør utslag her. :Nikke:

Vi skal få mamma til å se på det da, hun er regnskapsfører. Dele opp lånet vårt slik at vi får mest mulig igjen. :lur: Det er uansett våre penger alt sammen da, så da gjelder det å utnytte systemet til det ytterste. :pisk::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Grattis med masse penger igjen på skatten ;)

Har tabellkort jeg også, men det ble en liten baksmell fordetom :sur: Får satse på at det ligger en feil et sted, jeg har ikke fått gått igjennom den ennå :)

Det høres ut som et lurt forslag å bruke pengene på en tur :jepp: Noen tanker om hvor dere vil dra?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Grattis med masse penger igjen på skatten ;)

Har tabellkort jeg også, men det ble en liten baksmell fordetom :sur: Får satse på at det ligger en feil et sted, jeg har ikke fått gått igjennom den ennå :)

Det høres ut som et lurt forslag å bruke pengene på en tur :jepp: Noen tanker om hvor dere vil dra?

:hug:

Tusen takk! :skya: Er veldig fornøyd med det! :Nikke:

:troest: Kjipt med baksmell da! Håper det ikke var altfor mye?

Jaaaa, det blir nok en liten luksustur på oss - for første gang. På 7 år har vi aldri vært på en skikkelig luksuriøs ferietur langt hjemmefra. Vi har vært på telttur til Danmark, London, Barcelona og Frankrike utallige ganger, men der har vi spart inn på det meste. (Hostelworld.com kan sterkt anbefales forresten. :ler: ) Det skal bli så gøy å reise til et skikkelig hotell, kanskje med all inclusive? *drømmer seg bort*

Min kjære foreslo Mexico i går. Jeg har aller mest lyst til å reise til Kambodsja, men da må vi planlegge en stund først. I tillegg vil jeg være der minst en måned når vi først reiser og det går ikke i år gitt. Men vi tenkte litt på (bortsett fra Mexico) Mauritsius, Seychellene, Maldivene osv. Kanskje Karibien? Har veldig lyst til å reise til Martinique da jeg snakker fransk. *drømmer seg enda mer bort* Huff, jeg har ikke godt av å ha så mye penger ''til overs'' jeg - blir jo helt gal her jeg sitter. :fnise:

Kanskje jeg skal legge inn et innlegg på ''Reiseliv'' her på KG for tips?

Uansett: *løper inn på google for å drømme meg ENDA mer bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som fantastiske steder alt sammen :jepp: Skjønner godt at du drømmer deg masse bort med alle de pengene liggende på lur :)

Neida, og takk for trøsten :kose: den var på litt over 900kr, så ikke verdens verste baksmell akkurat, men jeg trodde ikke det var mulig med tabellkortet mitt ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som fantastiske steder alt sammen :jepp: Skjønner godt at du drømmer deg masse bort med alle de pengene liggende på lur :)

Neida, og takk for trøsten :kose: den var på litt over 900kr, så ikke verdens verste baksmell akkurat, men jeg trodde ikke det var mulig med tabellkortet mitt ;)

Nå har jeg vært inne og farta på google og har funnet sinnsykt mange fine steder. Noen eksempler:

Martinique

Seychellene

Maldivene

Mauritsius

Malaysia

Den dominikanske republikk

Puerto Rico

Mexico

Aruba

Zanzibar

Jordan

Fransk polynesia

Trinidad og Tobago (Apollo har faktisk charter her.. :fnise: )

Montenegro

*sukk* holder fremdeles en knapp på Martinique da. :Nikke:

Det var nå godt at det ikke var så veldig mye, selv om 900kr er litt det også da. :sjenert: Jeg trodde ikke det var mulig å få baksmell med tabell jeg heller... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si du er i reisemodus i dag! :fnise: Hadde sikkert vært en drøm å reise til et av de stedene, så hvis man har råd/tar seg råd til det er det nok en opplevelse for livet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si du er i reisemodus i dag! :fnise: Hadde sikkert vært en drøm å reise til et av de stedene, så hvis man har råd/tar seg råd til det er det nok en opplevelse for livet! :jepp:

Bare litt! ;)

Jeg er nok litt stormannsgal her, og tviler på at vi gidder å bruke over 30000kr bare på selve reisen, men det er herlig å drømme. :fnise: Det blir uansett ikke charter på oss, da blir det jo billigere i og med at jeg har tålmodighet som en skilpadde og er veldig flink til å lete i timesvis etter hotell, flybilletter o.l. Jeg er blitt reisebyrået til en kompis som alltid er like sjokka over hvor billig jeg klarer å få reiser til å bli. :ler:

Men Mexico er nok en god kandidat her. Vi pleier som regel alltid å reise til Frankrike på besøk til familie og venner av meg, så da synes jeg han fortjener å bestemme hvor vi skal reise for en gangs skyld. Han fortjener det! :rødme: Vi fortjener det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...