^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 3. mars 2009 det står 3 måneder og 24 dager hos meg.. *hmm* Rart. Det gjør det hos meg også, av og til. Det er nå plutselig at den er på 4 mnd. igjen. Jaja, så lenge den ''hopper tilbake'' til rett nedtelling etter en stund er det vel lite jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #222 Del Skrevet 3. mars 2009 Tickeren din er helt fin her også måten jeg evt kan løse det med en ny Wii på er evt å fjerne en av de vi har stående dagen før bryllupet og tilfeldigvis plassere en Wii der som en surprise, da slipper han å ta valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 3. mars 2009 Tickeren din er helt fin her også måten jeg evt kan løse det med en ny Wii på er evt å fjerne en av de vi har stående dagen før bryllupet og tilfeldigvis plassere en Wii der som en surprise, da slipper han å ta valget Da er det nok bare hos meg den er litt tullete da. Det var en lur idé. Men det hadde vært litt kjipt å kaste ut feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BUFFY Skrevet 4. mars 2009 #224 Del Skrevet 4. mars 2009 Heisann Da har jeg lest meg gjennom mesteparten av dagboka di.....phjuuu...den var lang :dåne: Spennende å følge med deg!! Nydelig kjole du har funnet deg forresten! Da må jeg nok si God natt ...............nå er det på tide at jeg køyer for å komme meg opp på jobb i morgen titter innom igjen en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 5. mars 2009 Heisann Da har jeg lest meg gjennom mesteparten av dagboka di.....phjuuu...den var lang :dåne: Spennende å følge med deg!! Nydelig kjole du har funnet deg forresten! Da må jeg nok si God natt ...............nå er det på tide at jeg køyer for å komme meg opp på jobb i morgen titter innom igjen en annen dag Buffy! Hele boka ja. Men den er kort i forhold til mange andre som har 100+ sider i sin! Tusen takk! Er veldig fornøyd med kjolen. :rødme: God torsdag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 5. mars 2009 #226 Del Skrevet 5. mars 2009 Innom å snikleser dagboken din jeg Ser ut til at du har tng under kontroll... Tror ikke jeg hadde gjort halvparten av det du har gjort når det var under 4 mnd igjen til vår bryllupsdag... Men bryllup ble det med over 30 C og vindstille Var flere ganger jeg vurderte å rive ut mange av de 12 lagene jeg hadde under kjolen min den dagen... Var hot!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 5. mars 2009 Innom å snikleser dagboken din jeg Ser ut til at du har tng under kontroll... Tror ikke jeg hadde gjort halvparten av det du har gjort når det var under 4 mnd igjen til vår bryllupsdag... Men bryllup ble det med over 30 C og vindstille Var flere ganger jeg vurderte å rive ut mange av de 12 lagene jeg hadde under kjolen min den dagen... Var hot!!! hehe Her kan du sniklese akkurat så mye du vil! Ja, vi begynner å få ting i orden nå ja, takket være en veldig ''streng'' mamma. 30 grader og vindstille? :dåne: Men det er vel bedre det enn regn skulle jeg tro. *krysser fingrene for at vi ikke får regn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 5. mars 2009 #228 Del Skrevet 5. mars 2009 Mye bedre enn regn ja Var først det da... hele 42 mm regn skulle det være på vår bryllupsdag... Men så snudde alt seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 6. mars 2009 Mye bedre enn regn ja Var først det da... hele 42 mm regn skulle det være på vår bryllupsdag... Men så snudde alt seg til Årh, håper det går den veien for også. vil vi ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2009 #230 Del Skrevet 6. mars 2009 Slapp av, jeg har bestilt fint vær i hele landet den 27juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 6. mars 2009 Det var nå godt! ---- Nå begynner det forresten å tikke inn svar på innbydelser her og der. Var egentlig ingen overraskelser så langt ihvertfall, så det er jo bra! Ikke så mye annet så skjer på bryllupsfronten nå for tiden. Jeg fikk den andre brosjen min i går og det er vel alt. Den var utrolig fin da! Nå kommer bare dilemmaet om hvilken jeg skal bruke. Jeg får snakke med ''stylisten'' min (a.k.a. venninna mi) om hvilken hun synes passer best. God helg til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2009 #232 Del Skrevet 6. mars 2009 Så koselig med svar Vi har fått noen få vi også, men ingen overraskelser akkurat nei Du blir nok kjempefin med begge brosjene Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 9. mars 2009 Så koselig med svar Vi har fått noen få vi også, men ingen overraskelser akkurat nei Du blir nok kjempefin med begge brosjene Håper du får en strålende helg Å, du er så søt! ----- Da har vi endelig fått kjøpt servietter og bordpynt. Vi fant hvite ''tøy''servietter på storcash til 70 kr for 50 stk. Vi kjøpte også ''vanlige'' servietter i sølv som var litt mindre enn de andre og dessertservietter med bilde av hortensia. Vi syntes dette var kjempestilig da buketten min består av hortensia og pynten på bordene skal være hortensia. Vi fikk også tak i pynt til bordene. Vi skal ikke ha blomsteroppsatser men ''boller'' med steiner og en klase med hortensia i. 3 ''boller'' av ulike størrelser i klynger på tre. Tror det vil bli kjempefint! :rødme: Vi leita over alt etter disse bollene: storcash, spareland, spar kjøp og nille. Vi fant til slutt noen på nille, men heldigvis valgte vi å titte litt i en blomsterbutikk. Og de vi fant var faktisk billigere (og finere) enn de på nille. Tror vi betalte 500 kr for 5 store og 10 mellomstore boller. Ellers er det lite som har skjedd i løpet av helgen. Jeg kjøpte meg sko til 900 kr ( etter å ha lovt dyrt og hellig og kaste ut 2 andre par) og vi var ute på byen en tur. Jeg har også begynt å fylle ut papirene som kirkekontoret sendte til oss. Søster har skrevet under på forlovererklæringen og navneendringsskjema er underveis. Syntes det var forferdelig merkelig å skrive det nye etternavnet mitt. Men jeg blir vel vant med det også til slutt. Ha en fin mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. mars 2009 #234 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal si dere har vært produktiv med å skaffe ting til bordene i helgen I Sko Hvordan sko ble det på deg?? Ser den med å skrive nytt etternavn, fylte ut navneendringsskjema selv her om dagen, får det ikke helt til å stemme ennå Ha en god mandag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2009 #235 Del Skrevet 9. mars 2009 Ser den med å skrive nytt etternavn, fylte ut navneendringsskjema selv her om dagen, får det ikke helt til å stemme ennå Jeg har vært gift i et halvt år, jeg får det fremdeles ikke helt til å stemme ennå. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal si dere har vært produktiv med å skaffe ting til bordene i helgen I Sko Hvordan sko ble det på deg?? Ser den med å skrive nytt etternavn, fylte ut navneendringsskjema selv her om dagen, får det ikke helt til å stemme ennå Ha en god mandag du også Ja, det er mamma det vet du, som er veldig gira og vil ha alt klart så fort som mulig. Me too! :rødme: Det ble høyhelte svarte støvletter fra Bianco. Prøvde å finne bilde av dem, men de hadde dem ikke på internett. :klø: 900 kr er altfor mye for et par med sko synes jeg, men da jeg endelig fant noen som passet på leggen (et livslangt forhold til fotball gjør noe med leggene altså. ) og på foten (str. 36 og gigantiske fotballegger er ikke den beste kombinasjonen for støvletter) MÅTTE jeg bare ha dem. Kjempefine er de! :rødme: Jeg har tenkt en del på det med nytt navn og sånn, spesielt i jobbsammenheng. Nå har jeg hatt denne jobben en stund og alle kjenner meg som ''fornavn etternavn''. Jeg lurer på om folk vil ''kjenne meg igjen'' på tlf. som ''fornavn mellomnavn etternavn''. :klø: Og bare når jeg skal ta opp telefonrøret og si det nye etternavnet mitt. *grøss* Det kommer nok til å ta en stund før jeg blir vant med det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #237 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har vært gift i et halvt år, jeg får det fremdeles ikke helt til å stemme ennå. Hehe. *hihi* Det skal ikke være lett å gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. mars 2009 #238 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er veldig rart å plutselig få et ekstra navn. Det er jo mye praktisk som må ordnes, men tar det litt gradvis vi. for støvletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. mars 2009 #239 Del Skrevet 12. mars 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 13. mars 2009 #240 Del Skrevet 13. mars 2009 Stikker bare innom for å si hei og at jeg ikke har glemt deg! Hurra for nye støvletter! Bianco er helt konge når det gjelder sko. Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg