DDuck Skrevet 28. juni 2009 #681 Del Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer så mye med dagen i går Håper dere hadde en helt fantastisk dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juni 2009 #682 Del Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer så mye! Håper dagen deres var slik dere har drømt om. Gleder meg til å lese referat og se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 28. juni 2009 Takk for lykkeønskninger alle sammen! Vi hadde en helt fantastisk dag og det tror jeg alle gjestene hadde også. Referat kommer om noen dager. Skal snart på ferie med utenlandsgjester, så er litt travel for øyeblikket. Ha en fortsatt fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juni 2009 #684 Del Skrevet 28. juni 2009 GRATULERER MÅ MYE MED EKTESKAPET!!! Gleder meg til referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 28. juni 2009 #685 Del Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 29. juni 2009 #686 Del Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer kjempemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. juni 2009 #687 Del Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer så mye. Fine bilder på FB. Nydelig var du. (ps. Håper alt er bra med ektemannen din) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 30. juni 2009 #688 Del Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer så masse med dagen som var! Jeg har ikke internett om dagen, men måtte kikke innom på jobben nå mens jeg husket det. Regner med at du kooooser deg som nygift :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2009 #689 Del Skrevet 1. juli 2009 Så fin du var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 1. juli 2009 #690 Del Skrevet 1. juli 2009 GRATULERER så mye med dagen Tenk at du er gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Har enda ikke tid til noe referat (nå er det lalle-tid :natta: ), men jeg skal se om jeg klarer å få tid i morgen. God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 3. juli 2009 Her kommer oppdateringen: Dagen før bryllupet hadde vi det kjempetravelt. Det gikk i ett fra klokken 11 til klokken 10 på kvelden. :dåne: Vi pyntet, dekket på bord og hentet utenlandsgjester (det var helt supert å se dem igjen!). Da vi var ferdige pakket jeg tingene mine og kjørte hjem til mamma. Der fikset vi noen i-siste-liten-ting og forlover, søsterforlover og sminkevenninne kom for overnattingsbesøk. På sengen overrasket de meg med et album med bilder fra utdrikningslaget. Kjempegøy! Jeg fikk endelig en utrolig god natts søvn - etter 3 uker uten en eneste god natt. Det var helt fantastisk. Tror nok det var fordi jeg visste at jeg slapp å stresse over pynt, mat, osv. osv. lengre. Dagen etterpå stod vi opp i halv 9-tiden, spiste frokost og begynte å krølle håret mitt. Været kunne ikke blitt bedre, så vi satt ute hele dagen. Søster hjalp meg på med kjolen min rett før vi skulle gå og så bar det til kirken. Jeg var merkverdig rolig hele tiden, men når vi kom frem til kirken og jeg så bestefar og mine forlovere med tårer i øynene begynte jeg å stresse noe forferdelig. Jeg skalv over hele kroppen. Utrolig nok klarte jeg hele kirken uten å gråte skikkelig (min søster hulkegråt visstnok da jeg var på vei opp gulvet). Presten var kjempeflink og det hele gikk knirkefritt. Etterpå ble det litt bilder utenfor kirken før vi satte oss i limoen alle 6. Da kjørte vi litt rundt (og rånet litt på kaien - sotede vinduer er ikke å forakte ) før vi møtte fotografen i byparken. Vi kjørte også til en strand og tok bilder der. Bryllupsfesten ble en stooooor suksess. Det var visst det gøyeste bryllupet vennene våre hadde vært i - selv om noen av dem hadde vært forlovere i andre bryllup. Det ble mye dansing, gråting og latter. Toastmasteren vår var helt fantastisk forresten. :rødme: Da det var tid for bryllupsdansen kom han med en super idé. Høytalerne ble flyttet til vinduene og vi fikk vår første slow-dans som gifte ute på kaien, rett over sundet for kaien i byen, med solnedgang i bakgrunnen. Perfekt! Etterpå ble det veldig mye dansing, prating og drink-henting. Å ha en skikkelig bartender som laget gode drinker var virkelig en suksess. Vi takket for oss rett før 2 og svigerfar kjørte oss til hotellet. Der ventet det musserende vin og frukt til oss. Morgenen etter var det tid for morgengave. Min kjære visste jo hva han fikk av meg (klokke) meg jeg hadde ingen anelse på hva jeg kom til å få av ham. Han hadde kjøpt et nydelig smykke i sølv med rosa steiner i (jeg eeeelsker rosa ) og den ringen jeg så på for en stund siden. Den skal jeg ha sammen med gifteringen. Da vi kom hjem fra hotellet ventet alle gavene på oss og jeg satte meg til å sortere alt. Min kjære så på fotball. Alt i alt kunne vi ikke fått en bedre dag. Været var med oss, gjestene hadde det kjempegøy og vi hadde en utrolig dag. Når alt er overstått nå, må jeg si at det var verdt det. Penger til god mat, bartender, limo og ikke minst en fantastisk toastmaster kunne ikke blitt brukt på en bedre måte. Nå er jeg litt trist for at dagen er over. Den gikk så utrolig fort! Men det er vel bare et tegn på at vi hadde det gøy. Nå har vi jo bryllupsreisen å se frem til - vi gleder oss veldig. Vi hadde vår ''første bryllupsreise'' denne uken. Da bar det avsted i 3 biler (sammen med bestefar, utenlandsgjester og min kjære) oppover fjord-Norge. Vi besøkte Jostedalsbreen (fantastisk!) og så mye fjord og fjell. Vi hadde nydelig vær hele tiden (over 30 grader i går! :dåne: ) og reisen var bare helt super. Me bestefar for at han arrangerte alt dette. Huff, ble et langt innlegg dette her, men jeg hadde så utrolig mye å fortelle dere. Kommer sikkert på mye mer som burde vært sagt, men det får vi ta en annen gang. Ha en super fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2009 #693 Del Skrevet 3. juli 2009 Så bra at dagen deres ble fantastisk!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. juli 2009 #694 Del Skrevet 3. juli 2009 Hørtes ut som en fantastisk dag. Og ikke minst med dansen og solnedgangen i bakgrunnen Er nysgjerrig jeg... hvor kom utenlandsgjestene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 3. juli 2009 #695 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Åh så utrolig flott det hele hørtes ut. :rødme: *stuper inn på fb gruppa for å se om det er der bildene ligger. Edit* Det gjorde de ikke. Endret 3. juli 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #696 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Åh så utrolig flott det hele hørtes ut. :rødme: *stuper inn på fb gruppa for å se om det er der bildene ligger. Edit* Det gjorde de ikke. Okei, jeg tar hintet. Skal legge ut noen bilder på gruppa nå med en gang. Da var det gjort! Endret 5. juli 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2009 #697 Del Skrevet 5. juli 2009 Dere var virkelig nydelige Og dagen hørtes perfekt ut Gratulerer så masse igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 5. juli 2009 #698 Del Skrevet 5. juli 2009 :rødme: Hørtes ut som en helt fantastisk dag! :D Kjempebra!! Gratulerer så masse igjen Og hvilken facebookgruppe er det dere snakker om? Jeg vil oxo se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. juli 2009 #699 Del Skrevet 5. juli 2009 Nyyydelige bilder :rødme: Takk for titten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juli 2009 #700 Del Skrevet 6. juli 2009 Det høres ut som en helt fantastisk dag. Også så nydelige som dere var. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg