Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Bare 4 små dager igjen! :bolledeig:

Godt det ordnet seg med dressen da. Det er et stressmoment man ikke trenger på bryllupsdagen. :ler: Nå er to-do-lista veldig kort!

Håper du koste deg masse på spa i dag, og bare gleder deg til lørdag. Dere kommer nok til å få en fantastisk dag! :klemmer:

Dere har nok rikelig med drikke. Vi kjøpte aaaltfor mye. :ler: Men som du sier, det er bedre å ha for mye enn for lite. Det kan jo leveres tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare 3 dager igjen! :strix: Håper du koste deg på spa i går :) Din kjære liker å gjøre ting i siste liten han og eller? :fnise: Det kan irritere meg med kjære av og til, at han er ganske flink å utsette ting, men bryllupstingene har han heldigvis gjort i god tid... Utenom talen, den skal han skrive kvelden før! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 små dager igjen! :bolledeig:

Godt det ordnet seg med dressen da. Det er et stressmoment man ikke trenger på bryllupsdagen. :ler: Nå er to-do-lista veldig kort!

Håper du koste deg masse på spa i dag, og bare gleder deg til lørdag. Dere kommer nok til å få en fantastisk dag! :klemmer:

Dere har nok rikelig med drikke. Vi kjøpte aaaltfor mye. :ler: Men som du sier, det er bedre å ha for mye enn for lite. Det kan jo leveres tilbake.

Nå er det bare 3! :dåne:

:fnise: Han skal hente den i dag, så jeg håper at alt er i orden.

Spa var helt fantastisk. :hjerte: Vi gleder oss kjempemye, selv om vi stresser en del også. :ler:

Bare 3 dager igjen! :strix: Håper du koste deg på spa i går :) Din kjære liker å gjøre ting i siste liten han og eller? :fnise: Det kan irritere meg med kjære av og til, at han er ganske flink å utsette ting, men bryllupstingene har han heldigvis gjort i god tid... Utenom talen, den skal han skrive kvelden før! :ler:

:bolledeig: Som jeg sa: spa var helt fantastisk.

Nei, her i huset er det faktisk jeg som er den som liker å gjøre ting i siste liten. :sjenert: Min kjære fikset talen sin i forigårs han. :hjerte:

------------------

Jeg hadde det helt fantastisk på spa i går. Massasje med varme steiner over heeele kroppen: :dåne: !

Dagens to-do-list:

* Gå ut sko - begge to

* Kjøpe gavebok med klistremerker

* Kjøpe gjestebok

* Transformers

* Kjøpe undertøy til bryllupsnatten :lur:

* Kjøpe nye sko (strengt tatt ikke bryllupsrelatert, men jeg har veldig lyst på nye sko :sjenert: )

* Rydde og vaske heeeele leiligheten :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå... 3 bittesmå dager :strix:

Godt å høre at du koste deg på spa ;) Nå er det bare småting igjen som skal ordnes :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til lørdag. Det blir helt sikkert en fantastisk dag. :hoppe:

Ikke lenge igjen nå... 3 bittesmå dager :strix:

Godt å høre at du koste deg på spa ;) Nå er det bare småting igjen som skal ordnes :jepp:

Nei, det er jammen meg ikke lenge igjen nå! :dåne: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

3 dager igjen :strix:

Ikke noe grunn til å stresse nå, du har jo nesten ikke noe mer å ordne :) Nå veit jeg ikke hvor dere bor, men her er det hvertfall meldt 27 grader og strålende :sol: på dagen deres :jepp:

Lykke til videre, og kos dere med transformers! Gleder meg til å høre hvordan den var, skal se den på søndag, hvis formen er bra (lørdag er strengt tatt den siste dagen utdrikkingslaget mitt kan foregå) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen :strix:

Ikke noe grunn til å stresse nå, du har jo nesten ikke noe mer å ordne :) Nå veit jeg ikke hvor dere bor, men her er det hvertfall meldt 27 grader og strålende :sol: på dagen deres :jepp:

Lykke til videre, og kos dere med transformers! Gleder meg til å høre hvordan den var, skal se den på søndag, hvis formen er bra (lørdag er strengt tatt den siste dagen utdrikkingslaget mitt kan foregå) :fnise:

:strix: :strix:

Ikke så mye igjen nå! Her har de meldt sol og skyer og 22 grader. :sol: Jeg har alltid sagt at så lenge det ikke regner, blir jeg fornøyd. :hoppe:

Årh, den gleder jeg meg noe utrolig til. Har tross alt ventet (og gledet meg) i over et år nå. :fnise:

Oioioi, da blir det sikkert utdrikningslag på deg i helgen. Kos deg kjempemye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Herreguuud, Transformers var jo bare helt fantastisk! :hoppe: Ikke at det er noen oscar-to-be akkurat, men den var det den er ment å være: en skikkelig action film. Tror jeg satt og smilte gjennom hele filmen, den var bare så kul. :fnise: Så ja, den anbefales. :jepp:

Ellers fikk vi ryddet hele leiligheten i går. Jeg fikk også kjøpt meg undertøy, album som gjestene skal skrive i og pakke-bok. Dama på bokhandleren anbefalte meg å bruke en slik loddbok med tall og linjer. Genialt! :strix:

I dag skal min kjære hente de to første utenlandsgjestene (resten kommer i morgen) mens jeg er på jobb. Gleder meg sånn til å se dem igjen! :bolledeig: Min kjære har også fått bestilt alkohol på polet som han skal hente i morgen (eller var det i dag? :klø: ) og han skal fikse øl + + i dag. Vi får også svar fra doktoren i dag. :redd: Håper at alt er i orden med ham.

Nå danser sommerfuglene tango i magen min. Tror det har noe å gjøre med at utenlandsgjestene kommer. Jeg føler meg rett og slett skikkelig reisesyk og veeeldig ''all over the place'' i dag. Kvalm, glemsk, ingen konsentrasjon og merkelig i magen. Ja, slik blir jeg faktisk alltid når vi skal ut og reise. :klaske::sjenert:

Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig ikke lenge igjen! :hoppe: Lykke til med innspurten, håper det blir en strålende dag for dere (og oss :fnise: ) på lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en bra siste dag som frøken! Tenk, i morgen gifter du deg! :bolledeig: Ønsker dere en fantastisk fin dag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

I morgen blir du fru!!!

:strix::strix::strix:

Masse masse lykke til med drømmebryllupet, det blir nok helt fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg rekker innom her i morgen, så jeg sier det nå:

Håper dere får en strålende vakker og fantastisk dag i morgen!! Masse lykke til!!! :strix::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er klokka over tolv, så IDAG ER DAGEN!!

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig::strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :bryllup:

Håper dere får en helt FANTASTISK DAG!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...