Muffin! Skrevet 23. juni 2009 #661 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare 4 små dager igjen! Godt det ordnet seg med dressen da. Det er et stressmoment man ikke trenger på bryllupsdagen. Nå er to-do-lista veldig kort! Håper du koste deg masse på spa i dag, og bare gleder deg til lørdag. Dere kommer nok til å få en fantastisk dag! Dere har nok rikelig med drikke. Vi kjøpte aaaltfor mye. Men som du sier, det er bedre å ha for mye enn for lite. Det kan jo leveres tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. juni 2009 #662 Del Skrevet 24. juni 2009 Bare 3 dager igjen! Håper du koste deg på spa i går Din kjære liker å gjøre ting i siste liten han og eller? Det kan irritere meg med kjære av og til, at han er ganske flink å utsette ting, men bryllupstingene har han heldigvis gjort i god tid... Utenom talen, den skal han skrive kvelden før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #663 Del Skrevet 24. juni 2009 Bare 4 små dager igjen! Godt det ordnet seg med dressen da. Det er et stressmoment man ikke trenger på bryllupsdagen. Nå er to-do-lista veldig kort! Håper du koste deg masse på spa i dag, og bare gleder deg til lørdag. Dere kommer nok til å få en fantastisk dag! Dere har nok rikelig med drikke. Vi kjøpte aaaltfor mye. Men som du sier, det er bedre å ha for mye enn for lite. Det kan jo leveres tilbake. Nå er det bare 3! :dåne: Han skal hente den i dag, så jeg håper at alt er i orden. Spa var helt fantastisk. Vi gleder oss kjempemye, selv om vi stresser en del også. Bare 3 dager igjen! Håper du koste deg på spa i går Din kjære liker å gjøre ting i siste liten han og eller? Det kan irritere meg med kjære av og til, at han er ganske flink å utsette ting, men bryllupstingene har han heldigvis gjort i god tid... Utenom talen, den skal han skrive kvelden før! Som jeg sa: spa var helt fantastisk. Nei, her i huset er det faktisk jeg som er den som liker å gjøre ting i siste liten. Min kjære fikset talen sin i forigårs han. ------------------ Jeg hadde det helt fantastisk på spa i går. Massasje med varme steiner over heeele kroppen: :dåne: ! Dagens to-do-list: * Gå ut sko - begge to * Kjøpe gavebok med klistremerker * Kjøpe gjestebok * Transformers * Kjøpe undertøy til bryllupsnatten * Kjøpe nye sko (strengt tatt ikke bryllupsrelatert, men jeg har veldig lyst på nye sko ) * Rydde og vaske heeeele leiligheten :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. juni 2009 #664 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå er det ikke lenge til lørdag. Det blir helt sikkert en fantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. juni 2009 #665 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke lenge igjen nå... 3 bittesmå dager Godt å høre at du koste deg på spa Nå er det bare småting igjen som skal ordnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå er det ikke lenge til lørdag. Det blir helt sikkert en fantastisk dag. Ikke lenge igjen nå... 3 bittesmå dager Godt å høre at du koste deg på spa Nå er det bare småting igjen som skal ordnes Nei, det er jammen meg ikke lenge igjen nå! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 24. juni 2009 #667 Del Skrevet 24. juni 2009 3 dager igjen Ikke noe grunn til å stresse nå, du har jo nesten ikke noe mer å ordne Nå veit jeg ikke hvor dere bor, men her er det hvertfall meldt 27 grader og strålende på dagen deres Lykke til videre, og kos dere med transformers! Gleder meg til å høre hvordan den var, skal se den på søndag, hvis formen er bra (lørdag er strengt tatt den siste dagen utdrikkingslaget mitt kan foregå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #668 Del Skrevet 24. juni 2009 3 dager igjen Ikke noe grunn til å stresse nå, du har jo nesten ikke noe mer å ordne Nå veit jeg ikke hvor dere bor, men her er det hvertfall meldt 27 grader og strålende på dagen deres Lykke til videre, og kos dere med transformers! Gleder meg til å høre hvordan den var, skal se den på søndag, hvis formen er bra (lørdag er strengt tatt den siste dagen utdrikkingslaget mitt kan foregå) :strix: Ikke så mye igjen nå! Her har de meldt sol og skyer og 22 grader. Jeg har alltid sagt at så lenge det ikke regner, blir jeg fornøyd. Årh, den gleder jeg meg noe utrolig til. Har tross alt ventet (og gledet meg) i over et år nå. Oioioi, da blir det sikkert utdrikningslag på deg i helgen. Kos deg kjempemye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. juni 2009 #669 Del Skrevet 24. juni 2009 Snaaaart bryllup!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #670 Del Skrevet 24. juni 2009 Snaaaart bryllup!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #671 Del Skrevet 25. juni 2009 :dåne: Herreguuud, Transformers var jo bare helt fantastisk! Ikke at det er noen oscar-to-be akkurat, men den var det den er ment å være: en skikkelig action film. Tror jeg satt og smilte gjennom hele filmen, den var bare så kul. Så ja, den anbefales. Ellers fikk vi ryddet hele leiligheten i går. Jeg fikk også kjøpt meg undertøy, album som gjestene skal skrive i og pakke-bok. Dama på bokhandleren anbefalte meg å bruke en slik loddbok med tall og linjer. Genialt! I dag skal min kjære hente de to første utenlandsgjestene (resten kommer i morgen) mens jeg er på jobb. Gleder meg sånn til å se dem igjen! Min kjære har også fått bestilt alkohol på polet som han skal hente i morgen (eller var det i dag? :klø: ) og han skal fikse øl + + i dag. Vi får også svar fra doktoren i dag. Håper at alt er i orden med ham. Nå danser sommerfuglene tango i magen min. Tror det har noe å gjøre med at utenlandsgjestene kommer. Jeg føler meg rett og slett skikkelig reisesyk og veeeldig ''all over the place'' i dag. Kvalm, glemsk, ingen konsentrasjon og merkelig i magen. Ja, slik blir jeg faktisk alltid når vi skal ut og reise. Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. juni 2009 #672 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå er det virkelig ikke lenge igjen! Lykke til med innspurten, håper det blir en strålende dag for dere (og oss ) på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. juni 2009 #673 Del Skrevet 26. juni 2009 Håper du får en bra siste dag som frøken! Tenk, i morgen gifter du deg! Ønsker dere en fantastisk fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 26. juni 2009 #674 Del Skrevet 26. juni 2009 I morgen blir du fru!!! Masse masse lykke til med drømmebryllupet, det blir nok helt fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. juni 2009 #675 Del Skrevet 26. juni 2009 Tror ikke jeg rekker innom her i morgen, så jeg sier det nå: Håper dere får en strålende vakker og fantastisk dag i morgen!! Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 26. juni 2009 #676 Del Skrevet 26. juni 2009 :hoppe: HURRA! I morgen er den store dagen! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 26. juni 2009 #677 Del Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer så masse med den store dagen i dag. :strix: Håper det blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 26. juni 2009 #678 Del Skrevet 26. juni 2009 Nå er klokka over tolv, så IDAG ER DAGEN!! :bolledeig: :bolledeig: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Håper dere får en helt FANTASTISK DAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. juni 2009 #679 Del Skrevet 27. juni 2009 Gratulerer så mye med den store dagen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2009 #680 Del Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer med dagen som var! :strix: Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg