Gjest Sarasahara Skrevet 16. juni 2009 #621 Del Skrevet 16. juni 2009 huffa, høres ikke gøy ut verken for deg eller din kjære men om jeg får si det, så er det muligens lurt å utsette den kuren til etter bryllupet, ja haha, leste nettopp at du sleit med alkoholinnkjøp, så jeg tenkte at "det har jo jeg fått et godt tips om her inne" og skulle leite fram linken til deg, så var det jo du som hadde gitt meg den I tilfelle du har glemt det, så her er den igjen: http://www.kvinneguiden.no/magasin/bryllup/drikke_til_bryllupet/68476 Håper deg går bedre med humørsvingningene etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #622 Del Skrevet 16. juni 2009 huffa, høres ikke gøy ut verken for deg eller din kjære men om jeg får si det, så er det muligens lurt å utsette den kuren til etter bryllupet, ja haha, leste nettopp at du sleit med alkoholinnkjøp, så jeg tenkte at "det har jo jeg fått et godt tips om her inne" og skulle leite fram linken til deg, så var det jo du som hadde gitt meg den I tilfelle du har glemt det, så her er den igjen: http://www.kvinneguiden.no/magasin/bryllup/drikke_til_bryllupet/68476 Håper deg går bedre med humørsvingningene etter hvert Aha, det stemmer jo! (vi får skylde det på søvnmangel ). Vi får se litt på den i kveld. Det som er med den hormonkuren: vi har prøvd å få barn så utrolig lenge nå, og når jeg endelig har fått hjelp vil jeg nødig utsette det enda en måned. Måtte gjøre det forrige måned siden min kjære ikke var hjemme da. Jeg får bare være ekstra obs på meg selv, så skal det nok gå fint. Det hjelper også veldig at min kjære vet om det, da slipper han å bli sur dersom jeg blir det av en liten filleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. juni 2009 #623 Del Skrevet 16. juni 2009 Pust og ta det med ro, dette ordner seg Satser på at din kjære også klarer å leve med hormonkuren, han har jo lyst på barn han også, så da må han klare å "ofre" litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #624 Del Skrevet 16. juni 2009 Pust og ta det med ro, dette ordner seg Satser på at din kjære også klarer å leve med hormonkuren, han har jo lyst på barn han også, så da må han klare å "ofre" litt Jada, det ordner seg helt fint. Har egentlig roen på at alt kommer til å gå som det skal, men allikevel stresser jeg. Joda, han skal klare det. Han har jo like lyst på barn som meg, så om litt husfred blir ofret får han bare leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 16. juni 2009 #625 Del Skrevet 16. juni 2009 Innom og sender deg noen "Stress-ned-alt-ordner-seg-tilslutt-uansett-tanker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 16. juni 2009 #626 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke glem å puste litt av og til! Det kan gjøre underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. juni 2009 #627 Del Skrevet 16. juni 2009 Så kjiptat hormonkuren gjør deg så ustabil i humøret... men vi får krysse fingrene for at det blir verdt det Kan ikke tro det er bare 10 dager igjen til vi står brud begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 17. juni 2009 Innom og sender deg noen "Stress-ned-alt-ordner-seg-tilslutt-uansett-tanker" Takk for gode stress-ned-tanker. Ikke glem å puste litt av og til! Det kan gjøre underverker! Jeg har hørt at det kan funke, ja. Så kjiptat hormonkuren gjør deg så ustabil i humøret... men vi får krysse fingrene for at det blir verdt det Kan ikke tro det er bare 10 dager igjen til vi står brud begge to! Det MÅ være verdt det, ellers blir jeg ! Da mener jeg at jeg håper at vi klarer å bli gravide kun med disse pillene som hjelpemiddel og at vi slipper å gå så langt som til prøverør. En baby er uansett verdt det, selvsagt. :dåne: 10 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 17. juni 2009 Da er serviettene ferdig brettet, bordkortene er ferdige og seteplanen begynner å ta form. Jeg snakket med presten i går, og vi skal møte ham i morgen. Da må vi få fikset salmer og tekster i dag. Vi skal også få kjøpt inn kaketopper og silkebånd til kakene i dag. På tirsdag neste uke skal jeg på spa! Jeg fikk jo gavekort av min kjære til bursdagen, og det skal brukes til å bare slappe heeelt av før bryllupet. Det ble en pakke med steinmassasje, ansiktsrens og litt diverse annet småknask. Det skal bli så herlig. :rødme: Ha en fin onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Liste over ting som skal gjøres: * Ringe til kommunens Kirkelige Fellesråd og høre om prøvingsattest er i boks * Lage musikkliste til DJ - sende den i dag * Finne solosang til trompetdame - fikses i dag * Avklare om vi må lage kake selv eller ei * Ringe prest to uker før - møte på torsdag * Krysse fingrene for at orgelmann kan Canon in D - vente til etter prestemøte * Finne 2 stk servitører * Bestille blomster og utstyr til bukett * Prøve kjole og dress * Gå ut sko - begge to * Bekrefte drinkliste til bartender * Kjøpe inn alkohol * Bestemme tekster til kirken - i dag * Bestemme salme til kirken - i dag * Bestille reise * Krysse fingrene for at jeg får flyttet ferien min * Skrive en liten velkomsttale på fransk * Sende mail til event-firmaet og bekrefte gjesteliste, servitører og meny (og at vi ikke skal leie duker av dem) - i dag * Lage ferdig seteplanen - i dag * Kjøpe kaketopper - denne uken * Kjøpe gavebok med klistremerker - denne uken * Kjøpe gjestebok - denne uken Jeg glemte forresten: Jeg prøvde kjolen min i går, den er så fiiiin. Vi har også fått fikset hvite duker som koster under halvparten (å leie) enn de dukene som lokalet leier ut. Endret 17. juni 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 17. juni 2009 Etter tips fra Mazilla i _lene_ sin dagbok sjekket jeg langtidsvarselet for byen min på den store dagen. De har meldt strålende sol og en makstemp på 16 grader. Håper de ikke har bommet altfor mye. *vil ikke ha regn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. juni 2009 #632 Del Skrevet 17. juni 2009 Yeeey! på bryllupsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 17. juni 2009 #633 Del Skrevet 17. juni 2009 Etter tips fra Mazilla i _lene_ sin dagbok sjekket jeg langtidsvarselet for byen min på den store dagen. De har meldt strålende sol og en makstemp på 16 grader. Håper de ikke har bommet altfor mye. *vil ikke ha regn* *krysser fingre for * Og velkomsttale på fransk?! Kan du fransk? Er du litt fransk kanskje?? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 18. juni 2009 Yeeey! på bryllupsdagen!! *krysser fingre for * Og velkomsttale på fransk?! Kan du fransk? Er du litt fransk kanskje?? Hehe. Jeg også! Det skal regne apekatter denne helgen, så jeg håper at det får regnet fra seg til neste helg. Jeg kan fransk ja. Var utvekslingsstudent der på videregående, og ''familien min'' og venner kommer til bryllupet. ----- Oppdatert liste over ting som skal gjøres: * Ringe til kommunens Kirkelige Fellesråd og høre om prøvingsattest er i boks * Lage musikkliste til DJ - sende den i dag * Finne solosang til trompetdame - fikses i dag * Avklare om vi må lage kake selv eller ei * Ringe prest to uker før - møte i dag * Krysse fingrene for at orgelmann kan Canon in D - vente til etter prestemøte * Finne 2 stk servitører * Bestille blomster og utstyr til bukett * Prøve kjole og dress * Gå ut sko - begge to * Bekrefte drinkliste til bartender * Kjøpe inn alkohol - neste uke * Bestemme tekster til kirken - i dag * Bestemme salme til kirken - i dag * Bestille reise * Krysse fingrene for at jeg får flyttet ferien min * Skrive en liten velkomsttale på fransk * Sende mail til event-firmaet og bekrefte gjesteliste, servitører og meny (og at vi ikke skal leie duker av dem) * Lage ferdig seteplanen * Kjøpe kaketopper - i dag * Kjøpe gavebok med klistremerker - i dag * Kjøpe gjestebok - i dag I dag skal vi møte presten. Håper det går bra. Ellers fikk vi fikset kjøreplan og sendt mail til eventfirma i går. I dag skal vi i tillegg kjøpe kaketopper, gavebok og gjestebok. Årh, begynner å nærme seg nå! Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 18. juni 2009 #635 Del Skrevet 18. juni 2009 Oj, så morsomt! Og spesielt morsomt at de kommer i bryllupet ditt! Belle, Belle, stå nå på, ni dager igjen å gååå på! (Et helt fantastisk kamprop! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juni 2009 #636 Del Skrevet 18. juni 2009 Prestemøte går sikkert bra! Ser ut som du har det meste under kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 18. juni 2009 Oj, så morsomt! Og spesielt morsomt at de kommer i bryllupet ditt! Belle, Belle, stå nå på, ni dager igjen å gååå på! (Et helt fantastisk kamprop! ) Jeg er kjempeglad for at de kunne komme, det pleier å være meg som reiser ned i sommerferiene for å besøke dem. Gleder meg! Takk for et supert kamprop! Prestemøte går sikkert bra! Ser ut som du har det meste under kontroll! Håper det, og tror nå det går bra også. Vi begynner å få ting på plass nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 18. juni 2009 #638 Del Skrevet 18. juni 2009 9 dager igjen! så koselig at "familien" din fra frankrike også kommer! Men du har jo full kontroll, du! Ikke verst Fant dere ut av det med alkoholmengdene forresten? Er litt nysgjerrig på hvor mye folk kjøper... Ha en herlig torsdag, ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 18. juni 2009 9 dager igjen! så koselig at "familien" din fra frankrike også kommer! Men du har jo full kontroll, du! Ikke verst Fant dere ut av det med alkoholmengdene forresten? Er litt nysgjerrig på hvor mye folk kjøper... Ha en herlig torsdag, ^^Belle^^ Nei, nå er det virkelig ikke lenge igjen. :dåne: Gleder meg veldig til å se dem igjen. Jeg pleier å reise ned annet hvert år, så nå har jeg ikke sett dem på 2 år. De skal jo være her i 2 uker etter bryllupet og vi skal reise litt rundt i traktene. Føler at det meste er i boks nå. Æsj, vi har ikke funnet ut av så mye. Det er min kjære som har ansvaret for alkoholmengdene og han har lagd en liste over hva folk drikker til maten. Tror han skal kjøpe inn ut i fra den. En som mamma kjenner kjøpte 5 kasser øl og 12 kasser vin (både rød og hvit) til 40 mann. Vi er jo det dobbelte, så vi må nok kjøpe inn 10 kasser øl - gjerne mer også siden kompisene til min kjære drikker øl som om det var vann. Grøss og gru, dette blir dyrt. Jeg skal huske å gi deg beskjed når all alkohol er kjøpt inn i neste uke. Ha en fin torsdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 18. juni 2009 #640 Del Skrevet 18. juni 2009 Nei, nå er det virkelig ikke lenge igjen. :dåne: Gleder meg veldig til å se dem igjen. Jeg pleier å reise ned annet hvert år, så nå har jeg ikke sett dem på 2 år. De skal jo være her i 2 uker etter bryllupet og vi skal reise litt rundt i traktene. Føler at det meste er i boks nå. Æsj, vi har ikke funnet ut av så mye. Det er min kjære som har ansvaret for alkoholmengdene og han har lagd en liste over hva folk drikker til maten. Tror han skal kjøpe inn ut i fra den. En som mamma kjenner kjøpte 5 kasser øl og 12 kasser vin (både rød og hvit) til 40 mann. Vi er jo det dobbelte, så vi må nok kjøpe inn 10 kasser øl - gjerne mer også siden kompisene til min kjære drikker øl som om det var vann. Grøss og gru, dette blir dyrt. Jeg skal huske å gi deg beskjed når all alkohol er kjøpt inn i neste uke. Ha en fin torsdag du også! 12 kasser vin til 40 mann???? Men da har vi sånn ca like mange gjester (vi blir 90), så fint om du sier fra hvor mye du har kjøpt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg