cypress Skrevet 11. mai 2009 #441 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, brann er skummelt!! En kompis av Kjære har bodd på hybel i nesten et år nå, etter at det brant i leiligheten under han og opp gjennom gulvet på kjøkkenet hans... Heldigvis var han på jobb da det skjedde... Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 12. mai 2009 Evangelistene er i nye testamente, profetene i det gamle.. Jeg stemmer ja til fb-bilder! Okei, da er det evangelistene vi har fått forslag om. Takk Plingo! Ang det å være reisesyk, så skjønner jeg AKKURAT hvordan du har det! Jeg blir reisesyk uansett hvor jeg skal og uansett hva jeg resier med. Det er helt latterlig! Sist jeg dro til London kastet jeg opp 4 ganger på rundt to timer... Blir kvalm bare ved tanken.... 4 ganger? Når jeg skal ut å reise, går det vel heller andre veien. (litt for mye info, kanskje? ) Bra det bare var i garasjeanlegget det brant! Utrolig ekkelt med branner og sånt..! Jeg stemmer også ja til fb-bilder! Brann er noe herk. Jeg trodde jo det var i leilighetene det brant da mamma ringte til meg. Heldigvis ikke! Vi har i tillegg vært utrolig heldige siden ingen av bilene våre var i garasjen (absolutt alle bilene i alle 3-4 garasjeanleggene er kullsvarte og mest sannsynligvis veldig skadede, noen er i tillegg brannskadede og totalt ubrukelige) og at vi er en av tre som har boden ved søppelrommet og ikke i selve garasjen. Min kjære sneik seg inn i går (forbi politisperringene *fy-fy* ) og ingenting er blitt skadet i boden vår. Ja, brann er skummelt!! En kompis av Kjære har bodd på hybel i nesten et år nå, etter at det brant i leiligheten under han og opp gjennom gulvet på kjøkkenet hans... Heldigvis var han på jobb da det skjedde... Ekkelt! Brann er virkelig ikke noe å spøke med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 12. mai 2009 Da var prosjektfase 1 av hårprøving over. Det ble kjempefint, venninna mi er utrolig flink til slike ting, selv om hun egentlig ''bare'' er make-up artist. Det var bare hun som tok bilder i går, og hun finner ikke kabelen sin, så det er liten sannsynlighet for at jeg klarer å få bildene før hun reiser. Men jeg skal huske å ta bilder i dag og legge ut på fb. I dag er det rullene som står for tur, håper ikke det tar så lang tid som krølltanga. Tror jeg satt der i ca. 2 timer, og det var KUN krølling. I tillegg skal hun jo fikse, tupere, spraye og få festet brosjen på ett eller annet vis. Det blir vel uansett litt mindre arbeid for henne med rullene da, så jeg håper resultatet blir bra! Etter jobb i dag skal jeg ut på rulle-jakt, og kjøpe hårnåler, fliseklemmer og en eller annen voks-lignende ting. Texturizer fra Sebastian? :klø: Den hjalp visst å samle krøllene, slik at de ikke ser så pistrete og englehår-aktige ut. Den ene forloveren min kommer hjem neste helg også, gleder meg! Da skal vi finne ut hvilken kjole hun skal ha på seg, prøve min kjole (hun har bare sett bilde av den enda) og bare sladre. Det er så herlig å ha slike venner som du gjerne bare ser noen ganger hvert halvår, men når vi først møtes er det akkurat som om vi så hverandre i går. :rødme: Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. mai 2009 #444 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Tekster anbefalt på Den norske kirkes sider: Gamle Testamentet Salme 23 Sal 36,6-10 Salme 91,1-2.4.9 Sal 100 Sal 103,1-5 Høys 2,9-10a.13b-14 Høys 2,8-14.16-17 + 8,6-7a Høys 8,6-7a Nye Testamentet Matt 5,13-16 Matt 6,25-34 Matt 7,7-8.12 Matt 7,24-25 Joh 15,9-12[-17] Rom 8,38-39 1 Kor 13 Ef 3,14-21 Fil 2,1-5 Fil 4,4-8 Kol 3,12b-14 1 Joh 4,7-12 På bibelen.no kan du søke opp alle tekstene. Testene fra "Rom" og nedover er fra Paulus' brev, og er ofte brukt. Spesielt 1 Kor 13. Endret 12. mai 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 12. mai 2009 Tekster anbefalt på Den norske kirkes sider: Gamle Testamentet Salme 23 Sal 36,6-10 Salme 91,1-2.4.9 Sal 100 Sal 103,1-5 Høys 2,9-10a.13b-14 Høys 2,8-14.16-17 + 8,6-7a Høys 8,6-7a Nye Testamentet Matt 5,13-16 Matt 6,25-34 Matt 7,7-8.12 Matt 7,24-25 Joh 15,9-12[-17] Rom 8,38-39 1 Kor 13 Ef 3,14-21 Fil 2,1-5 Fil 4,4-8 Kol 3,12b-14 1 Joh 4,7-12 På bibelen.no kan du søke opp alle tekstene. Testene fra "Rom" og nedover er fra Paulus' brev, og er ofte brukt. Spesielt 1 Kor 13. Årh, tusen takk! Du er så snill! Nå skal det bli futt i tekst-letingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 12. mai 2009 #446 Del Skrevet 12. mai 2009 Har sett deg litt rundt, så tenkte jeg fikk komme innom å hilse på Så spennende å være i gang med å finne tekster, nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. mai 2009 #447 Del Skrevet 12. mai 2009 Årh, tusen takk! Du er så snill! Nå skal det bli futt i tekst-letingen. Hva gjør man vel ikke for å unngå å lese til eksamen? Bare hyggelig å hjelpe litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 12. mai 2009 Har sett deg litt rundt, så tenkte jeg fikk komme innom å hilse på Så spennende å være i gang med å finne tekster, nå er det ikke lenge igjen Så gøy med nytt besøk! Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen. Kjenner at stresset kommer snikende! Hva gjør man vel ikke for å unngå å lese til eksamen? Bare hyggelig å hjelpe litt til. Kjenner til det... Jeg leste faktisk gjennom alle sammen nå nettopp, og jeg likte 1 Kor 13 kjempegodt. Høysangene har også noen fine, så nå skal jeg jammen hjem til min kjære og høre hva han synes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. mai 2009 #449 Del Skrevet 12. mai 2009 Kjenner til det... Jeg leste faktisk gjennom alle sammen nå nettopp, og jeg likte 1 Kor 13 kjempegodt. Høysangene har også noen fine, så nå skal jeg jammen hjem til min kjære og høre hva han synes! Vi hadde også 1 Kor 13 (det er jo egentlig ganske nydelig) og noe fra høysangene, men jeg husker ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 12. mai 2009 #450 Del Skrevet 12. mai 2009 Så deilig at du får ei venninne til å fikse håret ditt! Jeg bestilte time i går, og må punge ut med 2500... Også mitt vanlige råd ang. stresset som kommer snikende:rødvin og atter rødvin (eller hvitvin hvis du skulle foretrekke det ) ! Hjelper mot det aller meste (prøver jeg å lure meg selv til hvertfall, når jeg er som verst ) Fortsatt god tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #451 Del Skrevet 13. mai 2009 Vi hadde også 1 Kor 13 (det er jo egentlig ganske nydelig) og noe fra høysangene, men jeg husker ikke hva. Det var kjempefint! Så deilig at du får ei venninne til å fikse håret ditt! Jeg bestilte time i går, og må punge ut med 2500... Også mitt vanlige råd ang. stresset som kommer snikende:rødvin og atter rødvin (eller hvitvin hvis du skulle foretrekke det ) ! Hjelper mot det aller meste (prøver jeg å lure meg selv til hvertfall, når jeg er som verst ) Fortsatt god tirsdag Ja, det er kjempeherlig. Sparer veldig mye penger på at hun faktisk gidder å stresse med dette i mange timer. Herlige venninna mi! :rødme: Her i gården foretrekkes rødvin. Kanskje jeg skal prøve det en gang, bare for å se om jeg blir mindre stresset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 13. mai 2009 Puh, fytti katta det er bra at vi prøvde oss fram med håret mitt. I går prøvde vi å krølle håret mitt med ruller og det ble total fiasko! Det ble rett og slett ingen krøller i håret. Så da er saken biff, det blir krølltang på den store dagen. Vi fikk også ringene våre igjen i går, ferdig graverte og min kjæres ble utvidet litt. Kjempefine ble de! :rødme: Så nå har min kjære ingen grunn til å glemme bryllupsdagen vår. Ellers skjer det svært lite på bryllupsfronten for tiden. Det går veldig i bølgedaler denne planleggingen. Svarfristen på invitasjonene går forresten ut på fredag, så vi får ta oss en ringerunde etter helgen dersom det er noen som ikke har svart innen da. Nå skal jeg også begynne å lage ferdig bordkortene. Selve kortene er ferdige, men jeg må sette på navn. Herlig med litt framgang! Skrev jeg forresten tidligere i uken at vi skal på prøvesmaking på fredag? :klø: Her husker vi ikke lengre enn vår egen nese... Jo, vi skal på prøvesmaking med reinsdyrsteik på fredag. Håper det er godt! Ha en fin onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. mai 2009 #453 Del Skrevet 13. mai 2009 Syens ikke det er så stille hos dere i det hele tatt jeg Dere har jo fått unnagjort en hel del ting den siste tiden Testing av hårfrisyrer er ikk dumt, det må jeg få gjort snart også, det er bare det at det er skikkelig tiltak å få det gjort (Jeg skal fikse håret selv) Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2009 #454 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg skal faktisk krølle håret med en rettetang, det går raskere enn krølltang, og ble veldig fint! Bare et tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #455 Del Skrevet 13. mai 2009 Syens ikke det er så stille hos dere i det hele tatt jeg Dere har jo fått unnagjort en hel del ting den siste tiden Testing av hårfrisyrer er ikk dumt, det må jeg få gjort snart også, det er bare det at det er skikkelig tiltak å få det gjort (Jeg skal fikse håret selv) Ønsker deg en fin dag Litt fremover går det da, uansett... Ikke alltid like lett å komme i gang når det er du selv som skal gjøre det. Heldigvis har jeg en veldig tålmodig venninne som egentlig liker å drive med slike ting. Jeg skal faktisk krølle håret med en rettetang, det går raskere enn krølltang, og ble veldig fint! Bare et tips.. Med rettetang, faktisk. Det må være en slik nymotens porselensgreie det da? De som ikke er så brede? For å krølle håret med min rettetang er bent fram umulig. Har en sånn billig en, som er veldig bred (og som jeg forresten kan bytte jern til krepptang skulle jeg få lyst til det en dag ). Jeg retter aldri håret mitt, jeg har nemlig ''kineserhår'' (eller kleopatra-hår for den saks skyld) som er superstritt og henger alltid rett ned. Da gidder jeg ikke å bruke mange hundre kroner på ny rettetang når jeg allerede har en krølltang. Men tusen takk for tipset uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 13. mai 2009 #456 Del Skrevet 13. mai 2009 Med rettetang, faktisk. Det må være en slik nymotens porselensgreie det da? De som ikke er så brede? For å krølle håret med min rettetang er bent fram umulig. Har en sånn billig en, som er veldig bred (og som jeg forresten kan bytte jern til krepptang skulle jeg få lyst til det en dag ). Jeg retter aldri håret mitt, jeg har nemlig ''kineserhår'' (eller kleopatra-hår for den saks skyld) som er superstritt og henger alltid rett ned. Da gidder jeg ikke å bruke mange hundre kroner på ny rettetang når jeg allerede har en krølltang. Men tusen takk for tipset uansett! sånn rettetang hadde jeg også da jeg var "liten"!!! Snasne greier det der, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #457 Del Skrevet 13. mai 2009 sånn rettetang hadde jeg også da jeg var "liten"!!! Snasne greier det der, gitt.. Kjempevakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2009 #458 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser den.. Men du kan jo ser på denne tråden, så kanskje du skjønner teknikken: Krøller med rettetang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #459 Del Skrevet 14. mai 2009 Ser den.. Men du kan jo ser på denne tråden, så kanskje du skjønner teknikken: Krøller med rettetang Takk for link, skal se på den senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. mai 2009 #460 Del Skrevet 14. mai 2009 Spennende hårprosjekter på gang her skjønner jeg. Kjekt å få prøvd litt forskjellig da, så man ser hva som blir fint. Herlig å ha fått tilbake ringene da. :rødme: Kos dere på prøvesmaking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg