Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!! Hvorfor har jeg ikke vært her før??? :klø: Jeg får følge med fra nå!! :jepp:

Veldig moro med alt Paradise-pratet.. Jeg er hekta selv jeg, og mener som deg at Lene - hun må bare UT!! :fnise:

Stas med hvit Limo forresten!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Hvorfor har jeg ikke vært her før??? :klø: Jeg får følge med fra nå!! :jepp:

Veldig moro med alt Paradise-pratet.. Jeg er hekta selv jeg, og mener som deg at Lene - hun må bare UT!! :fnise:

Stas med hvit Limo forresten!! :hoppe:

Nei, si det. :fnise: Hyggelig med nye folk her inne, uansett! :hoppe:

Aaaargh, ja! Hun skal på hodet ut derfra! Gleder meg til dagens episode, håper Mats får nok av henne til slutt. :Nikke:

Hvit limo blir kjempestas! :jepp: Gleder meg kjempemye, spesielt når min kjære, jeg og alle forlovere er samlet sammen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fy søren. Forrige uke ble jeg direkte forbannet av å se på tv! Det er ikke ofte skjer! Men :hjerte: Triana...

Har du en liste et sted i boken din forresten, så jeg kan se hvor langt du har kommet?? Må innrømme at jeg ikke har orket å lese mer enn de siste sidene, nemlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig med hvit limo :hoppe: Dere kommer til å bli kjempestaselige i den tenker jeg ;)

Jeg pleier å ligge i 20 min hver gang jeg tar sol, kortere synes jeg blir for lite - og lengre tror jeg ikke huden min har godt av :fnise: Høres ut som om du har hatt en deilig avslappende helg ihvertfall!

:hoppe::danser::strix::bolledeig:

I dag er det 2 måneder igjen!

:hoppe::danser::strix::bolledeig:

Håper du har en fin dag :klemmer:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er liste til deg, Cypress!

Tykk skrift: ferdig

Skrå skrift: under planlegging

Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med

Brudgom

Brud

Dato - 27.06.09

Kirke - dåpskirken min :rødme:

Tidspunkt - kl. 15:00

Prest

Inngangsmarsj - Pachelbels Canon in D, må sjekke med orgel-mann om han kan spille denne

Utgangsmarsj - *hmmm* her må jeg tenke litt..

Salmer - huff, hvordan skal dette gå? Jeg er ikke den mest religiøse personen i verden, så jeg vil ikke ha sanger med Gud og Jesus i annenhver setning. Må sjekke opp i dette.

Bestemt pynt i kirken - Bestefar skal pynte ''buen'' ute med pyntegrønt og flagg. Må tenke litt mer på hvordan vi vil ha det inne.

Lokalet

Kokk - kommer med lokalet

Meny - blomkålsuppe, reinsdyrsteik (evt. sursteik) og Dronning Maud pudding

Kakeliste - mamma har vært rundt på bygda og bestilt kaker...

Bryllupsvals - Lonestar - Amazed ?

Brud:

Brudekjole - denne :rødme:

Underskjørt

Undertøy - skal ikke ha BH under kjolen, men korsett til bryllupsnatt? :lur:

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykkesett - dette

Hårpynt - denne slik

Brudgom:

Klær

Mansjettknapper?

Sko

Våre hjelpere:

Forlovere

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpnere

Servitører - mangler 2 stk

Bordpynt:

Kubbelys

Løper

Duker - leier av lokalet

Boller til å ha blomster i

Gjesteliste

Fargevalg - lyseblå og sølv

Transport - hvit limo

Bestemme ringer - vi har gifteringene som forlovelsesringer

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake

Bestemme brudebukett - denne

Bestemme frisyre - se ''hårpynt''

Bestemme frisør - venninne

Bestemme sminkør - venninne

Bestemme bryllupsreise?

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett - tante fikser denne

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake - venninne av søster fikser denne

Bestille rom til bryllupsnatt

Bestille bryllupsreise?

Kjøpe bordpynt - nesten ferdig

PS! Jeg også :hjerte: Triana! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, jeg har glemt å dele noe med dere! Vi har fikset trompetsolo til kirken! :hoppe: Trompet er noe av det nydeligste som finnes, og siden en dame mamma kjenner tilbudte seg å spille, tok vi likegodt i mot. :Nikke: Vi skal også sjekke om det er mulig at hun spiller inngangsmarsjen sammen med orgel-mannen, dersom hun kan den sangen da.

Et annet pluss med solo: vi slipper så mange salmer. Som sagt, jeg er ikke kristen (er vel borderline ateist) og hadde det ikke vært for tradisjonen om å gifte seg i en kirke, og at min kjære er bittelitt mer gudfryktig enn meg, kunne jeg like godt ha giftet meg et annet sted. Så da blir det minst én mindre gud og jesus-sang i programmet (samtidig som at salmer er utrolig kjedelige... :sjenert: ).

PS! Det er ikke meningen å fornærme noen her, ville bare fortelle litt om mitt ståsted i forhold til kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Tickeren min viser nå 3 måneder og 1 dag. :klø: Er ikke helt stabil den der altså... :filer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, jeg har IKKE fått med meg den skrekkfilmen hvor hun ble grillet i solariumet, men gjett hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg ligger der nå :redd: Hurra for limo og trompetsolo, trompet er nyyydelig altså :sikle: (den passet ikke helt, men var det nærmeste jeg kom :tongue: ). Ha en kjempefin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos grilling i solarium, jeg har en venninne som nesten brant inne da hun var og tok sol :( men det var ikke solsenga sin feil da, var huseier som hadde elendig elektrisk anlegg og strøk på omtrent alt som var av brannsikkerhet :riste: Heldigvis hører det med til sjeldenhetene.

:strix: for trompetsolo! Jeg er igrunn enig med deg i det du skriver om kirken, salmer er kjedelige og alt som kan få vielsen til å virke mer interresant er velkommen i mine øyne :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos grilling i solarium, jeg har en venninne som nesten brant inne da hun var og tok sol :( men det var ikke solsenga sin feil da, var huseier som hadde elendig elektrisk anlegg og strøk på omtrent alt som var av brannsikkerhet :riste: Heldigvis hører det med til sjeldenhetene.

I Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe : :hoppe : :hoppe:

For både 2 mnd. igjen OG for at han kommer hjem til helgen (andre dagboken :gjeiper:) :hoppe:

:hoppe: litt jeg også! :bolledeig:

Æææh, jeg har IKKE fått med meg den skrekkfilmen hvor hun ble grillet i solariumet, men gjett hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg ligger der nå :redd: Hurra for limo og trompetsolo, trompet er nyyydelig altså :sikle: (den passet ikke helt, men var det nærmeste jeg kom :tongue : ). Ha en kjempefin uke!!

:redd: Jeg tenker på det hver eneste gang jeg ligger i ovnen. Er derfor jeg passer ekstra godt på at døren er låst og kroken er på. :opplyser: Vi vil ikke ha inn en skummel mann som steker oss levende... :fnise:

Trompet er det nydeligste som finnes! :sikle: Vi hadde det i begravelsen til pappa også, så jeg tror kanskje jeg kommer til å få litt flashbacks. Det er jo samme kirken også... Men jeg er forberedt på at hele bryllupet kommer til å bli glad-trist egentlig, så det skal gå greit. :jepp:

Apropos grilling i solarium, jeg har en venninne som nesten brant inne da hun var og tok sol : ( men det var ikke solsenga sin feil da, var huseier som hadde elendig elektrisk anlegg og strøk på omtrent alt som var av brannsikkerhet :riste : Heldigvis hører det med til sjeldenhetene.

:strix : for trompetsolo! Jeg er igrunn enig med deg i det du skriver om kirken, salmer er kjedelige og alt som kan få vielsen til å virke mer interresant er velkommen i mine øyne :jepp:

:haar: Er det mulig? :redd: Der jeg soler meg virker det veldig profesjonelt, da. Det er jo Brun og Blid, så jeg håper at det faktum at det er en kjede gjør at sikkerheten er på topp. *krysser fingrene for ingen grilling*

Salmer er forferdelig kjedelige synes jeg, spesielt i min tonedøve familie. :fnise: Er jo bare presten som synger, jo. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting nytt som har skjedd på bryllupsfronten egentlig, bortsett fra at jeg har sendt mail om prøvesmaking. Reinsdyrsteik blir det, dersom jeg liker det da. Håper det er :sikle: !

Ny Paradise uke er det også... :sjenert: Det er ikke normalt å :hoppe: for at helgen er over, er det? :fnise:

Jeg og en venninne så det sammen i går, og gjett om vi fikk oss en god latter. Er det slik vi ser ut når vi er fulle? :flau: Gleder meg til i kveld og litt action i sengehalmen. :lur:

Forresten, min kjære kommer hjem i morgen! :hoppe: Han skulle egentlig ha jobbet overtid, men siden han skal på kurs hele neste uke slapp han. :bolledeig:

Det ble ingen trening i går. :sjenert: Jeg begynner å bli syk (forkjølet og vondt i hals og ører :sur: ) og søster er altfor opphengt i Twilight-bøkene til å være sosial akkurat nå. Jeg fikk henne til å lese dem, selv om hun egentlig ikke hadde lyst, og gjett om hun er blitt hekta. :fnise:

Jeg vet heller ikke om jeg har tid til å gå til solstudioet og sole meg i dag heller. Jeg skal hjem til mamma rett etter jobb, hun skal være med og levere bilen min på verksted og jeg må rydde til min kjære kommer hjem. Tror kanskje det blir litt sent etter dette, så da får jeg heller ta det i morgen. :Nikke:

Ha en kjempefin tirsdag alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig litt genialt at Paradise Hotel har pause i helga, sånn at det ikke er aaaltfor ille å begynne på ny uke! :fnise:

Reinsdyrsteik er kjempegodt! :spise: Bortsett fra en gang jeg spiste det, da var den helt tørrstekt... Men man får jo håpe på at proffene vet hvordan det skal gjøres! :jepp:

Håper ikke du blir ordentlig syk! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for at det er under to måneder igjen til :bryllup: !

Og :bolledeig: for at din kjære kommer hjem.

Håper formen er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvesmaking og god bedring! :biggrin:

Det er egentlig litt genialt at Paradise Hotel har pause i helga, sånn at det ikke er aaaltfor ille å begynne på ny uke! :fnise:

Reinsdyrsteik er kjempegodt! :spise: Bortsett fra en gang jeg spiste det, da var den helt tørrstekt... Men man får jo håpe på at proffene vet hvordan det skal gjøres! :jepp:

Håper ikke du blir ordentlig syk! :troest:

Nå er det under 2 mnd igjen jo!! :hoppe: God bedring! :klemmer:

:strix: for at det er under to måneder igjen til :bryllup: !

Og :bolledeig: for at din kjære kommer hjem.

Håper formen er bedre.

Tusen takk alle sammen! Selv om god-bedring-ønskningene ikke funket så bra... :ler: Er hjemme fra jobb i dag, med en diiiiger potet i halsen og feber. Så jeg orker ikke å svare dere skikkelig i dag, men jeg håper jeg kommer sterkere tilbake i morgen. :Nikke:

Ha en kjempefin torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...