Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Så bra at møtet var vellykka! Blir spennende å finne ut hva slags hemmeligheter de kokte sammen i går! :lur:

Jeg ble nesten litt lei meg da Alex måtte dra jeg... :flau: Nå synes jeg i grunnen Lenemor burde bli den neste til å bli kasta på hue ut derfra! :roll: (Merker jeg blir litt engasjert her! :fnise: )

:lur: Ja, det blir spennende. Tror ihvertfall én av tingene de diskuterte var sanger. :sjenert:

Huff, jeg også. Men så liker jeg så godt Mats også, så jeg visste liksom ikke helt hva jeg skulle mene og tenke.

Lene må UT! Tror nok det skjer noen forandringer i dag, ser ut som om tv3 tar tak i situasjonen før den kommer helt ut av kontroll, det er bra. :Nikke: (Jeg også er veldig engasjert! :fnise: )

------------

Da er alle invitasjoner laget og utenlandsinvitasjonene er sendt. :hoppe: Herlig å slippe å ha det hengende over meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for invitasjoner på vei ut:D

... Enig i at Lene må ut, hun oppfører seg jo helt sinnsykt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for invitasjoner på vei ut:D

... Enig i at Lene må ut, hun oppfører seg jo helt sinnsykt synes jeg.

:vinke: Sort Pastill! (kult navn forresten :fnise: )

:hoppe: Herlig å være ferdig med dem!

Huff, ja, hun er rett og slett fæl. Men det er typisk at for eksempel gutta skal stemme en jente ut, da blir det jo garantert Karita som ryker. Engasjert? Jeg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for invitasjonene!

Ble helt sjokkert av Lene på mandag! Fikk ikke sett i går, men håper virkelig det får noen konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Sort Pastill! (kult navn forresten :fnise: )

:hoppe: Herlig å være ferdig med dem!

Huff, ja, hun er rett og slett fæl. Men det er typisk at for eksempel gutta skal stemme en jente ut, da blir det jo garantert Karita som ryker. Engasjert? Jeg? :sjenert:

*Fnis* Jeg er også engasjert i det programmet! Jeg ble helt sjokkert, for joda, jeg visste at Lene ikke var den hyggeligste kniven i skuffen, men hun er jo rett og slett ondskapsfull og helt pyton. Hvis gutta skal stemme ut tror jeg nok Margrete går, dessverre. Hun synes jeg har vært ganske så flink jeg, både til å ikke svare Lene tilbake, og til å prøve å holde ut så godt hun kan. Jenter er grusomme innimellom. (Prøver å overse at jeg har skrevet fem linjer om Paradise Hotel i bloggen din :overrasket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis guttene skal stemme ut ei jente tror jeg ikke det blir Karita! :riste:

Det ble Nanna! :hoppe::skya::danser:

:hoppe: for invitasjonene!

Ble helt sjokkert av Lene på mandag! Fikk ikke sett i går, men håper virkelig det får noen konsekvenser.

:Nikke: Konsekvenser ble det! :hoppe:

*Fnis* Jeg er også engasjert i det programmet! Jeg ble helt sjokkert, for joda, jeg visste at Lene ikke var den hyggeligste kniven i skuffen, men hun er jo rett og slett ondskapsfull og helt pyton. Hvis gutta skal stemme ut tror jeg nok Margrete går, dessverre. Hun synes jeg har vært ganske så flink jeg, både til å ikke svare Lene tilbake, og til å prøve å holde ut så godt hun kan. Jenter er grusomme innimellom. (Prøver å overse at jeg har skrevet fem linjer om Paradise Hotel i bloggen din :overrasket: )

:fnise: Paradise Hotel er jo kjempegøy, ingenting å være flau over. (Nesten :ler: ) Jeg har aldri likt Lene noe særlig, jeg, så jeg fikk ikke den rett i fleisen som mange andre som faktisk trodde hun var den hyggeliste kniven i skuffen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en Paradise Hotel-episode inntatt og :overrasket: og :bolledeig: for at de tok tak i det. Mobbing er ikke okei, uansett hvor, hvem og hvordan. :riste: Ble bare enda mer forelsket i Triana etter den tiraden hennes i går (hun er jo så peeeeen, det er nesten så jeg må se bort når hun er på skjermen :fnise: ).

Puh, ikke mer Paradise Hotel i dagboken min i dag. :sjenert:

Bryllupsplanleggingen står veldig på stedet hvil for tiden. Det er liksom ikke så mye å gjøre akkurat nå, det meste er fikset og jeg bare gleder meg. :rødme: Forlover til kjære holder forresten på å stresse med limousinen for tiden. Han hadde visst litt problemer med å få tak i limo-sjefen, men jeg håper det går i orden. *krysser fingrene*

Ellers: i dag skal jeg trene, dersom jeg gidder og orker, kanskje, vet ikke.... Huff, jeg er så veldig tiltaksløs for tiden, ligger bare som et slakt på sofaen og gjør på absolutt ingenting. I går orket jeg ikke å lage middag engang. :sjenert: Håper det tar seg opp for nå må ting gjøres!

Jeg tok forresten sol i går, kjøpte meg solkort og alt mulig. Veldig herlig når jeg ser skillet etter bare 15 minutter i ovnen. :fnise:

Ha en fin torsdag folkens! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, sol har jeg hatt planer om å ta.. Selv om skillet tar mye lenger enn 15 min. å se antydning til her i gården :fnise:

Jeg har egentlig ikke sett noe særlig Paradise Hotel, men denne mobbingen ble jeg litt engasjert i og jeg digga Triana når hun kom inn og var oppriktig sinna! Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er og litt småforelsket i Triana. Hun er så ekte og naturlig synes jeg, og måten hun snakket til de på- priceless! Herlig at det fikk konsekvenser, men jeg synes heller Lene skulle forsvunnet. Skjønner ikke hva Mats ser i henne. Sånn for å ødelegge dagboken din med Paradise-skravl må jeg fortelle at min venninnes lillesøster var på fest i helgen, og der var både Vegard, Rune, Ida og Noor. Rune var visst ikke så blåst som han virker på tv ( :biggrin: ), men jeg har mine tvil :sprettoy:

Vel, over til noe helt annet, sol ja, det er min nyoppdagede frelse! For en herlig følelse det er å ligge der et kvarter/tjue minutter, få farge og energi og bare kooose seg. Jeg elsker det. Er egentlig en skikkelig klaustrofob, så jeg var kjempenervøs den første gangen, men nå synes jeg det er dagens høydepunkt de dagene jeg innvilger meg en tur i solariumet. :sol: Ble det noe trening i dag, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det trening i dag? :nigo:

Kan shopping i høye hæler klassifiseres som trening? :sjenert:

Aah, sol har jeg hatt planer om å ta.. Selv om skillet tar mye lenger enn 15 min. å se antydning til her i gården :fnise:

Jeg har egentlig ikke sett noe særlig Paradise Hotel, men denne mobbingen ble jeg litt engasjert i og jeg digga Triana når hun kom inn og var oppriktig sinna! Herlig!

Sol er herlig! :sol: Jeg får veldig fort farge på kroppen, mens ansiktet mitt forblir spøkelseshvitt hele året. :kjefte: Takk gud for bronzer! :fnise: Jeg tror nok jeg fikk såpass mye skille på grunn av at jeg visstnok brukte de nyeste solsengene som er veldig dyre. Visste ikke at de hadde flere, jeg. :klø: Jeg betalte 45 kr for 16 minutter... :overrasket: De vanlige solsengene koster visst bare 2 kr per minutt. Og nå når jeg regner det ut er visst ikke forskjellen så stor allikevel... :filer:

Triana... :rødme: Tror jeg har en liten girl-crush på henne altså. :ler: Synes også forresten, at den tatoveringen hun har i nakken er nyyyydelig! Obsessed? Jeg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er og litt småforelsket i Triana. Hun er så ekte og naturlig synes jeg, og måten hun snakket til de på- priceless! Herlig at det fikk konsekvenser, men jeg synes heller Lene skulle forsvunnet. Skjønner ikke hva Mats ser i henne. Sånn for å ødelegge dagboken din med Paradise-skravl må jeg fortelle at min venninnes lillesøster var på fest i helgen, og der var både Vegard, Rune, Ida og Noor. Rune var visst ikke så blåst som han virker på tv ( :biggrin: ), men jeg har mine tvil :sprettoy:

Vel, over til noe helt annet, sol ja, det er min nyoppdagede frelse! For en herlig følelse det er å ligge der et kvarter/tjue minutter, få farge og energi og bare kooose seg. Jeg elsker det. Er egentlig en skikkelig klaustrofob, så jeg var kjempenervøs den første gangen, men nå synes jeg det er dagens høydepunkt de dagene jeg innvilger meg en tur i solariumet. :sol: Ble det noe trening i dag, da?

Jeg også! :strix: Trodde ikke hun hadde guts nok til å kjefte slik, men der overrasket hun meg, gitt.

Enig med deg, Lene skulle heller ha røket, det var jo hun som sto i teten for hele mobbeseansen. Mats som er såååå herlig burde heller funnet seg en annen dame...men neste uke krangler de visst så busta fyker! :hoppe:

:fnise: Fest med halve Paradise-gjengen, ser det for meg. Syntes han virka veldig koselig, jeg. Om enn kanskje litt for overivrig til å være frempå og guttete etter at Ida røyk ut.

Huff, jeg også får veldig klaustrofobiske tendenser når jeg ligger i ovnen, synes det egentlig er veldig skummelt. Husker jo tilbake til ''I know what you did last summer'' (eller var det 2'ern?) der han stygge stripsa igjen solsengen til en jente, skrudde opp styrken og hun ble svidd levende. *ÆÆÆÆÆSJ* Derfor sjekker og dobbeltsjekker jeg alltid låsen på døren før jeg legger meg inni. :sjenert:

Ingen trening i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det lenge siden jeg har vært innom... :sjenert: Mye å gjøre om dagene ;)

:ler: Jeg er rimelig hekta på Paradise jeg også, og synes faktisk at Lene kan bli litt mye nå, spes etter at hun skjeller ut/krangler med Mats på mandag :dåne: Få ho ut!

Jeg pleier alltid å bruke de billigste solsengene jeg da... liker å ligge litt lenge i varmen, og sovner storstett alltid da jeg ligger der :fnise: Deilig å slappe av etter en treningsøkt.

Skille er jeg igrunn veldig lite glad i så jeg ligger naken i solariumet, trodde det var vanlig jeg :klø: Men det er vel bare hver sin smak :jepp:

Planer for helgen da? Så artig at dere skal ha limousin forresten, blir skikkelig klasse over det kan jeg tenke meg :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, ingen trening i går. :sjenert: Det ble heller shopping og jeg var ikke hjemme før klokken 7. Da var det litt sent å begynne å tenke på det engang, og jeg slo det fra meg. Satt heller i sofaen og så America's Next Top Model (blæ, liker ikke Celia), Greek (Cappie :rødme: ) og Paradise Hotel (f**n, Lene er der fortsatt). Bare sånn, dersom dere ikke har merket det før; ja, jeg er en sofagris. :fnise:

Men det blir trening i dag. Jeg skal gå til solstudioet, sole meg og gå tilbake. Det er vel gjerne 15-20 minutter én vei. Skulle gjerne jogget, men siden kneet mitt er totalt ''busta'' er det utelukket (så vel som all annen hard belastning på kneet, lang-gåing inkludert :kjefte: ). Jeg skal uansett prøve å gå litt fort, bare sånn at pulsen øker litt og jeg blir varm i kroppen.

Jeg tenkte også jeg skulle se om jeg finner manualer i morgen og trene litt med Wii'en hjemme i stua. Det blir uansett trening med Wii'en selv om jeg ikke finner manualer, bare sånn at jeg ikke skal bruke det som en unnskyldning. :sjenert:

Jeg var forresten og shoppa litt i går. Kjøpte meg ny dongeribukse fra Vero Moda og mineralpudder fra Artdeco. Jeg ble også forelska...i disse . :rødme: De var kjempegode å gå med - faktisk - og var bare såååå fine. Minuset er at de er veldig dyre og etter å ha kjøpt meg støvletter til 900 kr kommer min kjære til å steile dersom jeg kommer hjem med disse. Kanskje dersom jeg lover å kaste 5 par sko etter at jeg har kjøpt dem? :klø: Ja, han har kustus på meg, og ja, jeg forstår ham. :fnise:

Ha en fortsatt fin fredag og en strålende helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lenge siden jeg har vært innom... :sjenert: Mye å gjøre om dagene ;)

:ler: Jeg er rimelig hekta på Paradise jeg også, og synes faktisk at Lene kan bli litt mye nå, spes etter at hun skjeller ut/krangler med Mats på mandag :dåne: Få ho ut!

Jeg pleier alltid å bruke de billigste solsengene jeg da... liker å ligge litt lenge i varmen, og sovner storstett alltid da jeg ligger der :fnise: Deilig å slappe av etter en treningsøkt.

Skille er jeg igrunn veldig lite glad i så jeg ligger naken i solariumet, trodde det var vanlig jeg :klø: Men det er vel bare hver sin smak :jepp:

Planer for helgen da? Så artig at dere skal ha limousin forresten, blir skikkelig klasse over det kan jeg tenke meg :jepp:

:klemmer:

:vinke: MaiL!

Lene skal UT! :kjefte: Rart at det går an å bli så hekta av noe så teit egentlig. :fnise: (Snakker selvfølgelig ikke om mobbingen, men om selve konseptet ''Paradise Hotel''. :klaske: )

Hmm, kanskje jeg skal prøve ut de billige i dag? Hvor lenge ligger du om gangen da? Er ikke så veldig erfaren når det kommer til solarium. :sjenert:

Tror det er vanlig å ligge naken, ja. Men jeg spurte min kjære hva han synes er finest og da sa han at tanga-merke bare var sexy. :fnise: Men det er jo litt vanskelig å få samme skille hver gang da, så kanskje jeg bare skal gå for helt naken jeg også. Prøver det i dag. :Nikke:

Ingen planer for helgen. Min kjære er ute og jeg skal bare slappe av alene hjemme. Har lastet ned en drøss med filmer som jeg gleder meg til å se, så jeg skal nok ikke kjede meg.

Vi skal ha hvit limo! :rødme: Tror det kommer til å bli kjempestilig. :jepp:

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopping er jo neeesten for trening å regne det da! :jepp: Bedre enn å bare ligge og dra seg ihvertfall! ;)

Må vel forresten hoppe i det og ta litt sol selv også snart.. Er bare litt tungvint siden jeg ikke vet hvordan man gjør det osv.. :sjenert:

Har du fått trent noe på Wiien nå da? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping kan regnes som trening det, hvis det er mye gåing, prøving og ikke minst mange tunge poser involvert. ;) Kjedelig at du har problemer med kneet da. Er det en varig skade?

Hvit limo høres veldig stilig ut. :rødme:

Håper du hadde en koselig helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er jo neeesten for trening å regne det da! :jepp: Bedre enn å bare ligge og dra seg ihvertfall! ;)

Må vel forresten hoppe i det og ta litt sol selv også snart.. Er bare litt tungvint siden jeg ikke vet hvordan man gjør det osv.. :sjenert:

Har du fått trent noe på Wiien nå da? :icon_lol:

:Nikke: Enig at det er bedre enn å bare ligge på sofaen hvertfall.

Solarium er egentlig kjempeenkelt. Du putter på penger (evt. kort dersom du har det), ovnen starter om 2 minutter og det er bare til å slenge seg inni. :fnise: Var litt skeptisk jeg også den første gangen, men det er egentlig bare å komme over den første klaustrofobiske følelsen, så er det herlig. :sol:

Ingen trening på Wii'en, men annen trening. :lur: Kommer i neste innlegg.

Shopping kan regnes som trening det, hvis det er mye gåing, prøving og ikke minst mange tunge poser involvert. ;) Kjedelig at du har problemer med kneet da. Er det en varig skade?

Hvit limo høres veldig stilig ut. :rødme:

Håper du hadde en koselig helg. :klemmer:

Det var ikke så mange poser, men det var bukseprøving med støvletter som er forferdelig vanskelige å få av. Hadde ikke tenkt så langt der, nei. :sjenert:

Ja, det er kjempekjedelig. Og ja, det er nok en varig skade fordi det ikke er noen som finner ut hva det er. Jeg har hatt kikkhullsoperasjon, 3 MR og sikkert 1000 røntgen og allikevel er det ingen som finner ut av det. Er jo faktisk snart 7 år siden det skjedde...

Det er veldig frustrerende å gå og ha vondt hele tiden, men nå har jeg på en måte gitt opp hele greia. Kanskje jeg skal prøve en siste gang hos en idrettslege og håpe på det beste? Det er jo en fotballskade, så kanskje vedkommende kan kaste litt lys på hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det en ny uke med nye muligheter. En kort uke er det også! :hoppe: Gleder meg til langhelg. :danser:

Jeg har hatt en herlig og avslappende helg. Jeg har solt meg to ganger og gått til solsenteret to ganger. :hoppe: *stolt* Som jeg skrev tidligere, det er 20 minutter én vei, så det er en grei trening for kneet mitt. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gå til solsenteret hver gang jeg skal sole meg. Det er jo annenhver dag nå i begynnelsen ihvertfall, så det blir en del kilometer av det. :jepp: I dag blir det trening i ''treningsstudio'' her i borettslaget. De har kjøpt inn diverse utstyr og det er gratis. Ingenting som er bedre enn det. :nigo:

På onsdag skal jeg gå til jobbens hovedkvarter. Jeg jobber vanligvis 35 minutter unna med bil, men jeg skal på kurs i byen og tenkte jeg skulle ta sjansen og gå det kvarteret. :Nikke: Jeg har også fikset det slik at bilen min skal inn til verksted samme dagen så jeg ikke faller for fristelsen og kjører det bittelille stykket. :sjenert:

Ellers; limoen er fikset! :skya: Gleder meg til å sitte i limousin for første gang, på bryllupsdagen att på til.

Ha en kjempefin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...