^^Belle^^ Skrevet 8. april 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 8. april 2009 Grattis med å ha booka ting! God helg/påske til deg og! Ha en kjempefin påske du også Mazilla! for fotograf og buss! Håper du koser deg på påskeferie. :hoppe: Så bra at dere har fått ordnet både fotograf og buss Forøvrig så finner jeg ingenting når jeg googler etter lokale retter fra østlandet :klø: Sushi er knallgodt, men går vel under nymotens mat ja Likte ikke sushi, jeg. Syntes det smakte altfor mye fisk. ---- Bare innom en liten tur fra ferie-land uten så mye KG. Ha en kjempefin påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. april 2009 #342 Del Skrevet 8. april 2009 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 14. april 2009 God påske! Tusen takk Muffin! ------ Da var jeg tilbake i hverdagen etter en herlig ferie. Vi har hatt det veldig travelt, og jeg skulle gjerne hatt enda en uke med ferie. *drømme* Bryllupet nærmer seg med stormskritt - nesten bare 2 måneder igjen! Tiden går så utrolig fort, forstår ingenting jeg. Det har skjedd en del på bryllupsfronten i det siste. Som sagt så er fotograf og buss bestilt. DJ er også i boks ( ) Limousin er ''in the works'' og bryllupspapirer blir sendt i dag. Det blir også de utenlandske innbydelsene - så snart jeg får adressene jeg mangler. Foreldre skal møtes mandag i neste uke for å gå gjennom det praktiske - som vi ikke trenger å være med på. Det blir nok snakk om taler, allsanger osv. Jeg skal nok være hjemme hos mamma, som en støttespiller (selv om jeg ikke skal være med på ''møtet''), da svigerfar har en tendens til å kjøre over alt og alle når han mener det er til vår beste interesse. Men han var veldig klar på at det er vårt bryllup da, det er jeg glad for. Jeg er heller mer bekymret for svigermor som foreslo plastblomstgirlander (*grøss*) med sølvfargede roser (*dobbeltgrøss*) som pynt, og min kjære var helt enig. Jeg har bestemt en del (les: alt ) på dekorasjonene, så da må jo han få være med også. Jeg skulle bare ønske han hadde litt bedre smak. Men det skal nok bli veldig fint tror jeg. Vi ser uansett hvordan det ser ut når alt er dekket på bordene, og ser det helt bånn i bøtta ut med disse plastblomstene skal de på hodet ut. Ha en fin tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2009 #344 Del Skrevet 15. april 2009 Plastblomstgirlander med sølvfarga roser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 15. april 2009 Plastblomstgirlander med sølvfarga roser?? Ja, ikke sant? Grøsser bare ved tanken. Men jeg skal klare å få ham fra å ha dem på spisebordene og kanskje bare på salongbordene og søylen. Skulle helst ikke hatt dem i det hele tatt (hvorfor i alle dager bruke plastblomster når vi kan bruke virkelige blomster? ), men min kjære må jo få være med å bestemme han også stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2009 #346 Del Skrevet 15. april 2009 Det er klart din kjære også må få bestemme, men skjønner at du blir litt frustrert når han vil ha sånne ting. Trikset er å få han til å like noe som du allerede liker, for så å få han til å tro at det var hans idé. (Huff, dette hørtes veldig manipulerende ut.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 15. april 2009 Det er klart din kjære også må få bestemme, men skjønner at du blir litt frustrert når han vil ha sånne ting. Trikset er å få han til å like noe som du allerede liker, for så å få han til å tro at det var hans idé. (Huff, dette hørtes veldig manipulerende ut.) Manipulering må til vet du... Neida, det er jeg ikke flink til. Men vi skal nok finne det ut etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2009 #348 Del Skrevet 15. april 2009 Litt god gammeldags manipulasjon er da aldri å forakte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 16. april 2009 Litt god gammeldags manipulasjon er da aldri å forakte? Hihi, nei, det er nok ikke det. Har mamma på min side også, så vi skal nok få ham bort fra tanken om å ha dem på bordene. *grøss* ------ Det er lite og ingenting som skjer på bryllupsfronten nå til dags. Jeg føler at alt er gjort, liksom. Jeg sendte forresten papirene i går! Håper ikke det tar så lang tid før vi får svar. Jeg satt og tenkte litt på bryllup og slikt i går (mens jeg spilte Yoshi og Alex Kidd ) og det er faktisk bare rett under 50 arbeidsdager til bryllupet! Tiden flyr avgårde, det er helt utrolig. Forresten (jeg tror ikke jeg har skrevet det her inne før), to av kompisene til min kjære har fridd til kjærestene sine nå. Tror det alltid er slik, at én må begynne og resten følger etter. Merkelig det der... *tankefull* Ja, det var dagens filosoferinger. Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. april 2009 #350 Del Skrevet 17. april 2009 Smittsomt det der, altså. Her slo det til i familien, og ikke i vennegjengen. De kommer vel etter etter hvert de også. Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. april 2009 #351 Del Skrevet 17. april 2009 Oj, plastblomster?? Da skjønner jeg du blir litt frustrert ja... Det hadde heldigvis kjære aldri funnet på, selv om han kommer med litt rare forslag innimellom han også... Så koselig at det har blitt frierier i vennegjengen da Det kommer nok ikke til å skje med det første blant våre venner... men man skal aldri si aldri, en av venninnene mine som alltid har vært sånn "nei, det må ikke bli for seriøst, jeg skal ikke gifte meg eller få barn før jeg er minst 30, hvis det skjer" (selv om hun har hatt kjæreste i 4-5 år og vært samboer i 1-2 år), hun har nettopp kjøpt hus med kjæresten og snakker om å få seg hund og kanskje ikke vente så lenge med barn likevel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 17. april 2009 Smittsomt det der, altså. Her slo det til i familien, og ikke i vennegjengen. De kommer vel etter etter hvert de også. Håper du får en fin helg. Ja, det er veldig merkelig det fenomenet der altså. God helg Muffin! Oj, plastblomster?? Da skjønner jeg du blir litt frustrert ja... Det hadde heldigvis kjære aldri funnet på, selv om han kommer med litt rare forslag innimellom han også... Så koselig at det har blitt frierier i vennegjengen da Det kommer nok ikke til å skje med det første blant våre venner... men man skal aldri si aldri, en av venninnene mine som alltid har vært sånn "nei, det må ikke bli for seriøst, jeg skal ikke gifte meg eller få barn før jeg er minst 30, hvis det skjer" (selv om hun har hatt kjæreste i 4-5 år og vært samboer i 1-2 år), hun har nettopp kjøpt hus med kjæresten og snakker om å få seg hund og kanskje ikke vente så lenge med barn likevel :gjeiper: Ja, plastblomster. *sukk* Men vi får bare gjøre det beste ut av det. På spisebordene skal de ihvertfall ikke! *hihi* Det går fort i svingene når leilighet og hund er på plass. Har en venninne som sier akkurat det samme, men hun står nå fortsatt på det hun har sagt enda da. Jeg ser hun grøsser innvendig når jeg spør henne om ikke de har tenkt å gifte seg snart. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. april 2009 #353 Del Skrevet 17. april 2009 Hei Hei Tror nok du klarer å få manipulert vekk de plastblomstene om de ikke blir noe fine Nå raser tiden avgårde, og det merker jeg på planleggingen i den grad av at jeg får hetta av å ikke ha unnagjort et par småting.. Men det er vel bare i mitt eget hode Ellers så står det meste til bryllupet på stedet hvil for tiden her i gården Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 20. april 2009 Hei Hei Tror nok du klarer å få manipulert vekk de plastblomstene om de ikke blir noe fine Nå raser tiden avgårde, og det merker jeg på planleggingen i den grad av at jeg får hetta av å ikke ha unnagjort et par småting.. Men det er vel bare i mitt eget hode Ellers så står det meste til bryllupet på stedet hvil for tiden her i gården Ønsker deg en god helg Håper det! *krysser fingrer og tær* Huff, jeg også får helt hetta av småting vi ikke har fikset. Har for eksempel tenkt på å ringe busselskap hele helgen, stressa utrolig mye med det, men ikke giddet å gjøre en ting. Ellers står det veldig på stedet hvil her i gården også. -------- I dag er dagen for det beryktede ''foreldremøtet''. Neida, jeg tror det kommer til å bli veldig koselig. Jeg skal geleide svigerfar og kona fra bensinstasjon til mamma etter jobb i dag, de er nemlig fra en annen by og har null snøring på hvor de skal kjøre. Jeg har husket å ta med meg bryllupsesken med bordkort, servietter + + slik at alle får se hva vi har gjort og hvordan vi tenker at det kommer til å bli. Jeg MÅ bare få klage litt til dere: i går klarte jeg å skjære meg noe så sinnsykt i fingeren. Jeg blødde som en gris og ble helt svimmel av blodmangel (har mensen i tillegg ). Vasken var helt rød. *ÆÆÆÆÆSJ* Uansett, i dag morges da jeg tok av plasteret hadde kuttet grodd litt inni det. :dåne: Kan si det var vondt å ta det av og jeg begynte selvfølgelig å blø som en gal igjen. Nå verker hele fingeren min og jeg føler meg såååå hypokonder for øyeblikket. Ha en fin (og forhåpentligvis lite blodig ) mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 20. april 2009 #355 Del Skrevet 20. april 2009 Hei hei, da fant jeg deg også Må bare si aller først at kjolen din er nydelig!! Kunne ønske jeg kunne ha flere brudekjoler den dagen, er så utrolig mange fine... Når det gjelder hypokonderiet ditt, så bare klag i vei (jeg er nemlig sånn jeg også) Lykke til med foreldremøte, og måtte gode og smakfulle ting komme ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. april 2009 #356 Del Skrevet 20. april 2009 Sånne kuttsår er så ekle. Det er lov å klage. Håper "foreldremøtet" i kveld er vellykket! De pønsker nok ut noen ting dere ikke får vite før på bryllupsdagen deres også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. april 2009 #357 Del Skrevet 20. april 2009 *hihi* Det går fort i svingene når leilighet og hund er på plass. Har en venninne som sier akkurat det samme, men hun står nå fortsatt på det hun har sagt enda da. Jeg ser hun grøsser innvendig når jeg spør henne om ikke de har tenkt å gifte seg snart. Ha en fin helg! Ja, kjære spurte meg akkurat i dag om jeg trodde bryllupet vil ha noen smitteeffekt... Tror ikke det helt enda, men tror at når snøballen først begynner å rulle kan det gå ganske fort Håper du har hatt en fin helg Hvordan gikk møtet i dag? Håper fingeren er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 21. april 2009 Hei hei, da fant jeg deg også Må bare si aller først at kjolen din er nydelig!! Kunne ønske jeg kunne ha flere brudekjoler den dagen, er så utrolig mange fine... Når det gjelder hypokonderiet ditt, så bare klag i vei (jeg er nemlig sånn jeg også) Lykke til med foreldremøte, og måtte gode og smakfulle ting komme ut av det Så fin ticker du har fått deg forresten! :rødme: Tusen takk for det, jeg er selv kjempefornøyd! Jeg er en liten klage-Frans tror jeg... Sånne kuttsår er så ekle. Det er lov å klage. Håper "foreldremøtet" i kveld er vellykket! De pønsker nok ut noen ting dere ikke får vite før på bryllupsdagen deres også. Takk for ! Ja, kjære spurte meg akkurat i dag om jeg trodde bryllupet vil ha noen smitteeffekt... Tror ikke det helt enda, men tror at når snøballen først begynner å rulle kan det gå ganske fort Håper du har hatt en fin helg Hvordan gikk møtet i dag? Håper fingeren er bedre Fingeren har det fint, og møtet gikk strålende. Kommer i neste innlegg, smileypolitiet utgjør noen restriksjoner her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 21. april 2009 Da var foreldremøtet over og jeg tror det gikk veldig fint. Jeg var og geleidet svigerfar og kona hjem til mamma og satt der til svigermor kom (som mamma allerede har møtt mange ganger og er mye tryggere på). Jeg tror mamma var veldig nervøs for å møte svigerfar for første gang (de har kun hilst på hverandre da hun kjørte meg og kjære til bryllup til svoger) og var veldig glad for at jeg var der. Vi snakket litt om bryllup, vær og vind. Jeg viste dem bordkort, dekorasjoner, servietter, smykker og kjolen min. :rødme: Tror det er aller første gang etter at jeg kjøpte den at jeg tok den helt ut av posen (pleier å se på fremsiden av den hver gang jeg er hjemme hos mamma ) og den er bare så fiiiiin! Jeg fant også ut hvordan slepet skal henges opp så ''utsiden'' av det kommer ut i stedet for undersiden av det, som er vanlig. Det er noen hemper ca. halvveis ned på slepet som skal festes til to knapper under knytingen. Årh, nå gleder jeg meg bare enda mer! Etter å ha spist litt rundstykker og tebrød gikk jeg opp på loftet mens de snakket om hemmelige ting. Så alt i alt var det et vellykket møte! Jeg og mamma var også på mannequin-oppvisning i går i den lokale idrettshallen. Veldig koselig og fy søren så mange fine vår-/sommersko som er kommet inn! Tror nok det blir et par sandaler på meg denne sommeren. I dag skal jeg få sendt ut utenlandsinvitasjoner og laget den siste invitasjonen som mangler. Skal bli godt å få det ut av verden! Ha en fin tirsdag alle sammen! PS! Mats kom inn igjen! Bare synd at Alex måtte gå, han og Mats er jo de to beste guttene jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2009 #360 Del Skrevet 21. april 2009 Så bra at møtet var vellykka! Blir spennende å finne ut hva slags hemmeligheter de kokte sammen i går! Jeg ble nesten litt lei meg da Alex måtte dra jeg... Nå synes jeg i grunnen Lenemor burde bli den neste til å bli kasta på hue ut derfra! (Merker jeg blir litt engasjert her! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg