Gå til innhold

Menn som suger seg selv


Drua

Anbefalte innlegg

Altså, jeg ble litt sjokkert da jeg skjønte at noen -tydeligvis ganske fleksible- menn faktisk suger seg selv... Hadde liksom ikke tenkt tanken en gang, og så fikk jeg plutselig mange spørsmål.

Hvor vanlig er det? Hvordan føles det i forhold til å bli sugd av en annen? Svelger de sin egen sæd? Blir ikke noe av spenningen og uforutsigbarheten borte når man "ordner seg selv"?

Hm... Har ikke opplevd det live (bare sett på cam), vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert heller... Men men, kanskje ikke verre enn andre ting bare man venner seg til tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksn min kunne det, han sa det, jeg nektet å tro det, han satte seg ned, bøyde seg over og sugde seg selv, LENGE..! Bedre enn noen kvinne har sugd en mann tror jeg, for han kom etter 15-20 min når jeg sugde, han sugde seg selv og kom etter 2 min, kanskje mindre. Jeg mistet spor av tiden, ble så lammet jeg nesten svimte av. Det ble bare for mye for meg og han ble arkivert. Han hadde visst gjort det i mer enn 10 år, da han hadde vært turner og var veldig myk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg ble litt sjokkert da jeg skjønte at noen -tydeligvis ganske fleksible- menn faktisk suger seg selv... Hadde liksom ikke tenkt tanken en gang, og så fikk jeg plutselig mange spørsmål.

Hvor vanlig er det? Hvordan føles det i forhold til å bli sugd av en annen? Svelger de sin egen sæd? Blir ikke noe av spenningen og uforutsigbarheten borte når man "ordner seg selv"?

Hm... Har ikke opplevd det live (bare sett på cam), vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert heller... Men men, kanskje ikke verre enn andre ting bare man venner seg til tanken.

sjokkert? tenk så fantastisk da. greit at han onanerer, men ikke suger?

tenk om vi kvinner hadde klart det da.....fantastisk. da hadde det blitt akkurat like dan som vi ønska mennene hadde klart det. hvor så du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Har også en kompis som påstår at han kan suge seg selv, han liker ikke at damer gjør det, for når han gjør det får han det slik han vil ha det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette noe annerledes enn runking? Jeg skjønner godt at han heller vil ordne opp selv. Jeg har ennå ikke møtt en mann som er flinkere enn meg til å tilfredsstille meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Hvorfor er dette noe annerledes enn runking? Jeg skjønner godt at han heller vil ordne opp selv. Jeg har ennå ikke møtt en mann som er flinkere enn meg til å tilfredsstille meg selv :fnise:

Ja ikke sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine yngre og mer tøyelige dager fikk jeg til å suge meg selv. Grunnen til at jeg gjorde det er rett og slett at jeg kunne, men selve stillingen var så ubehagelig at det var kun det kinky aspektet ved det som tente, ikke den fysiske stimuleringen. Den stillingen man er i gjør at lungene får mindre plass å ekspandere på, og ubehaget kom da også fra hals-/brystregionen. Dere kan jo prøve stillingen selv ved å ligge på ryggen og dernest rulle kroppen bakover uten å flytte på hodet, til knærne berører underlaget like over skuldrene. Nå er menns og kvinners anatomi forskjellig (da tenker jeg på torso-lengde i forhold til benlengde), og jeg vet ikke hvordan denne stillingen føles for kvinner.

(En finurlig ting som illustrerer dette er noe kvinner får til, men ikke menn: sitt på kne, og la underarmene berøre bakken foran knærne. Albuene skal berøre knærne, og armer og fingre rett frem langs bakken. Der hvor fingertuppene ender plasserer du en fyrstikkeske på høykant. Ta nå hendene bak ryggen og velt fyrstikkesken med nesetippen. Kvinner får til dette, men på grunn av forskjeller i anatomien mister menn balansen.)

Jeg fikk aldri til å suge meg til orgasme, men måtte ha "dra-hjelp" (kremt) til det. Kunne ikke kjenne noen egentlig smak på pikken (kanskje fordi det tross alt var megselv), men sæden smakte helt ok (og pre-cum syntes jeg smakte direkte godt). Jeg har svelget min egen sæd nøyaktig to ganger -- andre ganger har jeg spyttet ut. Ikke pga. smaken eller konsistensen, men fordi straks jeg har kommet har jeg ikke tent på det lenger og satt igjen med tanken, "fy faen -- jeg har sæd i munnen". Men smaksmessig var det ikke noe å klage på, så lenge det kom rett fra "tuten" -- har også smakt min egen sæd utenpå kvinnekropper, og det som forringer smaken veldig (og hurtig) er kontakt med luft og nedkjøling. Sæd er mao. lite holdbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selv utføre autofellatio, og har bare en ting å si: Det er utrolig deilig! :gjeiper: (duh!)

Får det jo nøyaktig slik jeg helst vil ha det. Kombinerer dette med "edging", og er himmelen hehe..

Så til alle gutter: Prøv!! Det er så absolutt verdt det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt sært for min del... Men men

Nøyaktig samme tanken sitter jeg og med.

Samt at jeg lurer på hvorfor jeg går inn på tråder som dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_ana_*

Hver gang jeg ser et slangemenneske putte hodet sitt mellom beina sine så tar jeg meg i å lure på om de slikker/suger seg selv :fnise: De må jo garantert ha prøvd iallefall!

Tror jeg hadde blitt særdeles sjokkert hvis jeg så en mann gjøre dette, det må jo se ganske fjernt ut! Men jeg hadde gjort det selv hvis jeg var en akrobatisk mann.

Gjett om jeg satt for 2 sek siden og prøvde å bøye mitt eget hode nedi skrittet nå, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det til, men har aldri gjort det. :gjeiper:

Skulle bare prøve om jeg fikk det til engang, og hadde muligheten viste det seg, men ikke i verden om jeg begynte å suge meg selv. Der går en av de relativt få grensene mine. :)

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...