Gå til innhold

Mageknip og vekslende diare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er plaget mye, og har vært det i flere år, med mageknip som foregår en god stund og blir bedre etter avføring - som jeg ikke kan unngå når mageknipet er på sitt verste...da må jeg rett og slett på do...Luft kan det også være endel av innimellom når det står på som verst. Det er ofte diare rett og slett på slutten av "fasen". Det er ikke noe spesielt jeg kan sette det i sammenheng med og jeg har fått utredning både foran og bak så og si, med gastroskopi, koloskopi og masse blodprøver uten funn.

Men uansett...Jeg har vært sånn siden jeg har vært liten, men ikke funnet noen årsak til det. Noen som vet noen råd? Spesielt om det er noe som kan hjelpe på mageknipet når det er på sitt verste?

Håper noen har råd å komme med. Alt fra alternativt til..tja...legemidler om du vet om noen. Legene har hittil ikke funnet stort som hjelper og jeg har rett og slett blitt vant til å være sånn, men skulle jo gjerne fått roet det ned, siden jeg nesten må planlegge hvor nærmeste do er når jeg reiser steder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Medfølelse...
Skrevet

Hei!

dette virka jo ikke til å være meget lite praktisk og veldig ubehagelig. jeg har desverre ikke så mange gode tips å komme med, men håper du finner ut av mageproblemene. Jeg vet om nettstedet Pasienthåndboka, der finnes en rekke gode dokumenter som sykdom og symptomer. Kanskje du finner noe her?www.pasienthandboka.no - mage / tarm

Masse lykke til!!

Skrevet

Takk for tipset :) Noen andre som har noen forslag eller ideer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...