Kamikatze Skrevet 15. desember 2008 #61 Skrevet 15. desember 2008 Men SV-ere gir helt klart best BJ's. Muligens på grunn av den splittede tunga...
TheHairyToothfairy Skrevet 16. desember 2008 #62 Skrevet 16. desember 2008 Skal vi se. En frepper er altså en som lar seg lure av partipolitikk og program? Jeg mener nå bestemt at det var SV som skulle stå imot ditt og datt, men som nå sitter i regjering og til og med nå mener at det er klokest å kjøpe amerikanske jagerfly. Jeg tipper det er en hel del SV'ere som egentlig passer til den gitte beskrivelsen. Selv driter jeg i hva den jeg er sammen med stemmer, jeg har respekt for andres verdisyn og valg så lenge det ikke går på helsen løs. Det er personen jeg er sammen med, ikke det politiske budskapet. Fatter ikke at det er mulig å gjøre så stort nummer utav det.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #63 Skrevet 16. desember 2008 Skal vi se. En frepper er altså en som lar seg lure av partipolitikk og program? Jeg mener nå bestemt at det var SV som skulle stå imot ditt og datt, men som nå sitter i regjering og til og med nå mener at det er klokest å kjøpe amerikanske jagerfly. Jeg tipper det er en hel del SV'ere som egentlig passer til den gitte beskrivelsen. Hvor mye av Frps politikk tror du egentlig kan gjennomføres?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. desember 2008 #64 Skrevet 16. desember 2008 Hvor mye av Frps politikk tror du egentlig kan gjennomføres? Like mye som våre andre bajas-partier i dette mongolandet. Men dette er ikke tråden for å diskutere det. Put a ribbon on, and walk proud, gjest.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #65 Skrevet 16. desember 2008 Jeg kunne aldri vært sammen med en som stemmer FrP nei, fordi jeg trenger en mann jeg deler noen grunnleggende verdier med. Henger meg på det svaret jeg også.
Gjest Heloise Skrevet 17. desember 2008 #66 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Eller er det for mye å godta Nei, kunne aldri vært sammen med en "frepper". Endret 17. desember 2008 av Heloise
SIFA Skrevet 17. desember 2008 #67 Skrevet 17. desember 2008 Uff nei! Da måtte han hatt veldig gode argumenter! (Selv om jeg ikke tror det finnes)
Gjest imli Skrevet 17. desember 2008 #68 Skrevet 17. desember 2008 Den betegnelsen hadde jeg eldri hørt før. Alt man lærer på KG! Jeg bryr meg ikke så mye om hva folk stemmer på, så det kunne jeg sikkert. Har en mann som ikke gidder å stemme i det hele tatt - det synes jeg er mye verre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå