Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Konservativ Mann
Skrevet

Jeg registrerer, med en viss skuffelse, at mange kvinner legger for dagen ufyselige, sosialistiske holdninger i denne tråden. Dette medfører at samfunnet må revurdere avgjørelsen om å gi kvinner stemmerett, da dere tydligvis ikke vet hvordan dere skal bruke den.

Skrevet
Jeg registrerer, med en viss skuffelse, at mange kvinner legger for dagen ufyselige, sosialistiske holdninger i denne tråden. Dette medfører at samfunnet må revurdere avgjørelsen om å gi kvinner stemmerett, da dere tydligvis ikke vet hvordan dere skal bruke den.

...for sosialismen og sosialdemokratiet har jo gjort så mye dårlig for Norge(?).

Skrevet
...for sosialismen og sosialdemokratiet har jo gjort så mye dårlig for Norge(?).

Ja jeg synes det, synes at sosialisme står for ting som jeg helst ikke bør nevne pga kraftuttrykk.

Finner jeg en frepper som jeg liker bra nokk blir det både ekteskap og sex. :klemmer:

Gjest Høyrevelger
Skrevet
Ja jeg synes det, synes at sosialisme står for ting som jeg helst ikke bør nevne pga kraftuttrykk.

Hvis du ikke kan forholde deg saklig til hva sosialismen står for, så er ikke hva du synes om saken så veldig interessant.

Skrevet

Her er litt sårt tiltrengt informasjon:

http://www.stemmerett.no/imal/

*

Hentet fra Tilbakeskrittspartiet (frp)partiprogram, de vil:

Oppheve likestillingsloven og ordningen med likestillingsombud.

Dette passer vel deg utmerket?

Gjest Konservativ Mann
Skrevet
Finner jeg en frepper som jeg liker bra nokk blir det både ekteskap og sex. :klemmer:

*Kremt, kremt* Vil du bli med hjem og se på partiboka mi? :romeo:

Skrevet

:klemmer:

Hva er det sosialdemokratiet har gjort som er så ille for Norge da?

Skrevet

Dette er vel ikke en tråd for å diskutere politikk i seg selv?

Nei, jeg kunne nok ikke vært sammen med en som stemmer FrP. Da er vi altfor langt fra hverandre på altfor mye.

Skrevet
Dette er vel ikke en tråd for å diskutere politikk i seg selv?

Mener du man bare skal overse kommentarer her som går på politikk da?

Skrevet

Kunne ikke vært sammen med en som stemmer Frp. Vi hadde hatt totalt forskjellig syn på det aller mest grunnleggende, og da særlig saker som betyr veldig mye for meg..

Gjest Konservativ Mann
Skrevet

ABSOLUTT!!! Denne ideologiske kloakken har skapt den største katastrofen som tenkes kan for et land: flerkultur/raseblanding og feminisme! Dette er verre enn svartedauen, hungersnød og Tysklands invasjon av Norge uten tvil!

Ideen om et flerkulturelt samfunn vil gjøre våre barn og barnebarn til en minoritet i eget land, og feminismen setter kvinner opp mot menn og fører til ulykkelighet og katastrofalt lave fødselsrater.

Skrevet
ABSOLUTT!!! Denne ideologiske kloakken har skapt den største katastrofen som tenkes kan for et land: flerkultur/raseblanding og feminisme! Dette er verre enn svartedauen, hungersnød og Tysklands invasjon av Norge uten tvil!

Ideen om et flerkulturelt samfunn vil gjøre våre barn og barnebarn til en minoritet i eget land, og feminismen setter kvinner opp mot menn og fører til ulykkelighet og katastrofalt lave fødselsrater.

Og gratisk skole, helse, trygdeordninger, lav arbeidsledighet.. Forferdelig! Vi har rett og slett blitt verdens rikeste og beste land å bo i. Sosialdemokratiet vil oss bare vondt :ironi:

Skrevet

Aldri i livet. Fleste som stemmer det har ikke lært mye i livet.

Skrevet
Det er en som lar seg lure av frp, stemmer på partiet og tror h*n er enig i politikken deres. Ofte litt korttenkte personer.

Ah. Akkurat som Svepperne (SV), Høyrerne (H), Appene (AP) og Vennerne (V)?

Skrevet
Eller er det for mye å godta

Det kommer an på utstyret. Er det godtatt gjør det ikke noe om han er frepper.

Skrevet
Og gratisk skole, helse, trygdeordninger, lav arbeidsledighet.. Forferdelig! Vi har rett og slett blitt verdens rikeste og beste land å bo i. Sosialdemokratiet vil oss bare vondt :ironi:

Gratis grunnskole er da slett ikke uvanlig. Gode trygdeordninger, javel, men NAV er vel ikke akkurat effektiviteten selv. At arbeidsledigheten er lav har vel først og fremst å gjøre med private firmaer å gjøre, og ikke det offentlige (selv om det finnes absurd mange offentlige ansatte som blir ansatt for ikke å gjøre en dritt).

Sosialdemokratiet etterlater ikke annet enn et rykende hull i bakken dersom vi fortsetter å ta inn analfabeter fra den tredje verden!

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Jeg kunne aldri vært sammen med en som stemmer FrP nei, fordi jeg trenger en mann jeg deler noen grunnleggende verdier med.

Må si meg enig i dette og legge til at jeg ikke ser ned på alle som stemmer noe annet enn meg, men jeg befinner meg til venstre for midten i norsk politikk og da blir grunnholdningen feil hvis partneren befinner seg langt ute til høyre.

Skrevet

Tror ikke jeg kunne vært sammen med en som stemte FrP nei. Rett og slett fordi det sannsynligvis betyr at han ville vært veldig annerledes enn meg når det gjelder meninger og ståsteder, og det ville ført til alt for mange konflikter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...