Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #21 Skrevet 9. desember 2008 Det tror jeg ikke mannen min hadde satt pris på.
angeleyes Skrevet 9. desember 2008 #22 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kunne vært sammen med en som stemte Frp.
nanya Skrevet 9. desember 2008 #23 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kunne aldri vært sammen med en som stemmer FrP nei, fordi jeg trenger en mann jeg deler noen grunnleggende verdier med.
ToveM Skrevet 9. desember 2008 #24 Skrevet 9. desember 2008 Har vært gift med en i mange år.., tror jeg hadde strevd verre med en sv'er
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #25 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kunne hverken vært sammen en som stemmer frp eller en som bruker frepper i all seriøsitet.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #26 Skrevet 10. desember 2008 Kunne nok ikke vært sammen med en Frp`er, nei.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 11. desember 2008 #27 Skrevet 11. desember 2008 Har vært gift med en i mange år.., tror jeg hadde strevd verre med en sv'er Du mener vel en "svevver"?
{Wilma} Skrevet 11. desember 2008 #28 Skrevet 11. desember 2008 Ja, jeg setter nemlig ikke folk i bås ut ifra hvilket politisk parti de stemmer på.
Gjest Roxie Hart Skrevet 11. desember 2008 #29 Skrevet 11. desember 2008 Nei, jeg kunne aldri vært sammen med en som stemmer FRP.
Gjest Naria Skrevet 11. desember 2008 #30 Skrevet 11. desember 2008 Jeg kunne neppe vært sammen med en FRP'er. Verdier og holdninger ville vært så forskjellige at vi ikke kunne ha fungert i lengden.
Gjest kenneth Skrevet 11. desember 2008 #31 Skrevet 11. desember 2008 Har du noen gang møtt en frepper? Det har jeg, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke vil trives sammen med en person som har slike holdninger og det ville vært en sann lidelse å diskutere med ham. Likevel er det håp for alle, så jeg ville ikke stemplet ham som et dårlig menneske, men at det er noe galt med ham? helt klart. Problemet er ikke at han følger et annet parti enn meg selv, det er jo en privatsak hva man velger, men når det er et høyreekstremt parti som frp, da blir det et problem for meg.Har du møtt én "frepper"? Flere? Jeg støter faktisk på mange personer her inne som jeg anser for å være ganske, tja, dumme. Mange av disse vil ikke ha noe med Frp å gjøre. Pussig det der i grunn. For øvrig blir mitt svar til TS: Ja, men det høres noget usannsynlig ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #32 Skrevet 11. desember 2008 Nå er han også anti-FrP etter at vi hadde en liten politisk snakk. Det viste seg at kunnskap gjør mester Typisk arrogant SV-piss. Kom deg ut i jobb og møt hverdagen, så kan det hende du skjønner at du må stemme FrP for at du skal ha det godt også når du blir gammel.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #33 Skrevet 11. desember 2008 tror dere sosialister at negerne dere ivrer for å få inn i landet kommer til å hjelpe dere med noe som helst når de innfører sharialovene sine her? Bare naut stemmer SV og RV. Og vi oppegående må betale for det. Idiotisk å fylle oppp Oslo med 150.000 innvandrere. Om tre år er tallet 200.000. Jada, dere får som dere fortjener, synd dere ødelegger for oss som ser litt lengre enn nesetippen.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #34 Skrevet 11. desember 2008 tror dere sosialister at negerne dere ivrer for å få inn i landet kommer til å hjelpe dere med noe som helst når de innfører sharialovene sine her? Bare naut stemmer SV og RV. Og vi oppegående må betale for det. Idiotisk å fylle oppp Oslo med 150.000 innvandrere. Om tre år er tallet 200.000. Jada, dere får som dere fortjener, synd dere ødelegger for oss som ser litt lengre enn nesetippen. Det er jo litt andre partier enn sv og rv også da Høyre og arbeiderpartiet. Venstre Disse partiene er de mest fornuftige. Rv og sv er jo veldig små partier og utjør liten trussel . Skjønner ikke all den frykten mot sosialister og kommunister. frp deriot er store. Og ikke kom her å si at arbeiderpartiet er kommunister/sosialister. De er sosialdemokrater. Men enkelte freppere kaller jo høyre sosialister på fult alvor!!
Gjest Karamelldamen Skrevet 11. desember 2008 #35 Skrevet 11. desember 2008 Jeg kunne nok aldri vært sammen med noen som stemmer frp. De jeg har møtt som sympatiserer med dette partiet har grovt sett delt seg inn i to grupper. Enten er de ekstremliberalister som mener skatt er en forbrytelse, og at tilværelsen er like enkel for alle som den er for dem. (Typisk pappagutter med lommene fulle av penger). Den andre gruppen er folk som gir innvandrere skylden for alle problemer de måtte ha, og ellers har null interesse av å sette seg inn i hva partiet ellers står for. Kan ikke si at noe av dette er holdninger jeg ville orke å leve med på en daglig basis.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #36 Skrevet 11. desember 2008 Har du møtt én "frepper"? Flere? Jeg støter faktisk på mange personer her inne som jeg anser for å være ganske, tja, dumme. Mange av disse vil ikke ha noe med Frp å gjøre. Pussig det der i grunn. Jeg har møtt mange nok freppere. Det er jo flott du har oppdaget at ikke alle de dumme personene du møter på har noe til overs for Frp, er ikke så pussig det synes du vel?
Gjest Mann gjest Skrevet 12. desember 2008 #37 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er mann. Kunne aldri tenke meg en gretten, sur, klagete frepper! Aldri, aldri!!! Å de klager, klager, klager, klager og det er bare penger de tenker på. Usj, usj!! Tragisk at det er 20-30% av de :-( :-( :-( jeg vemmes Frepperne dyrker frem det dårligste i mennesket.
Drops Skrevet 12. desember 2008 #38 Skrevet 12. desember 2008 Aldri i livet. Et forhold skal da bygge på sånn nogenlunde like verdier, og det hadde det aldri kunnet blitt mellom meg og en som stemmer FRP. Og til deg som mente at man må stemme FRP for å få det godt når man blir gammel; det vil vel strengt talt bli vanskelig å få det godt uten noen særlige former for velferdsgoder, og uten et oljefond å falle tilbake på.
Kamikatze Skrevet 12. desember 2008 #39 Skrevet 12. desember 2008 [...] man må stemme FRP for å få det godt når man blir gammel; det vil vel strengt talt bli vanskelig å få det godt uten noen særlige former for velferdsgoder, og uten et oljefond å falle tilbake på.Hahaha! SV-løgnen at FrP vil rasere velferdsgodene, fordi de velger en annen finansieringsmodell enn SV? Ser hordene av SV-sympatiserende lærere greier å lyve hat mot norges nest største parti. Bare det å kalle et liberalistisk verdikonservativt parti for høyreekstremt, faller på sin egen urimelighet. Hvem var det som først foreslo at Norge skulle ha et oljefond, forresten? Og hvis FrP sin politikk er så grusom at AP alltid må stemme i mot FrP-forslag; hvorfor fremmer da AP selv de samme forslagene en eller to valgperioder etterpå, og banker dem gjennom? Jeg ville ikke ha betenkeligheter med å bo sammen med ei FrP-er, ei heller med ei med en annen politisk oppfatning. Helvete heller. Er jo for pokker dame jeg skal ha, ikke ei tvillingsøster. Hvis hun skulle vise seg å sympatisere med SV, så får det vel bare tilskrives kontoen for "onde dager". Litt overbærenhet må man da ha for sin kjære. Vet du? Dette startinnlegget er et mye mer "rasistisk" utsagn enn hva jeg noensinne har fått høre i de snart tretti åra jeg har omgått FrP-ere (og Anders Langere).
Vera Vinge Skrevet 12. desember 2008 #40 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg kunne neppe vært sammen med en som stemmer FRP. For meg er felles verdisyn og interesser såpass viktig at jeg tror rett og slett det ville blitt et for stort sprik. Jeg tror jeg stopper der... Rart at flere her ser ut til å tro at alle som kritiserer FRP må stemme SV. Selv Høyre vil jo ikke samarbeide med dem, så man trenger ikke å bevege seg så langt til venstre før man møter motstand. Endret 12. desember 2008 av Vera Vinge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå