Gå til innhold

Innføring i Blowjob!


Gjest Uerfaren

Anbefalte innlegg

Gjest Uerfaren

Nå har det vært så utrolig mye om suging her i det siste, så jeg har funnet ut at dette har jeg lyst til å prøve!

Håper noen kan gi meg noen gode tips, eller aller helst en innføring i hvordan dette gjøres på best mulig måte :)

Om ikke så har jeg iallefall disse spørsmålene:

Når man har den i munnen, skal man bare la den gli inn og ut, eller skal man suge samtidig?

Er det deilig hvis man slikker og blåser på den?

Skal man holde rundt med en hånd og runke litt samtidig som man har den i munnen?

Hva med ballene?

Også lurer jeg på når man gjør handjob... Når han kommer skal man slutte og runke da, eller skal man fortsette helt til han har sprutet ferdig?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan suge? Guide fra erotikknett

Forskjellige blowjob teknikker, også erotikknett

Søkte litt fort.. Du kan jo lese igjennom disse.. Jeg har ikke lest de da men..

Min lille guide:

*Begynn å kyss deg nedover, slik at det blir en fin overgang fra feks kyssingen dere holder på med.

*Hvis han feks har boxer på fortsatt kan du pirre han litt med å bruke tungen langs kanten... og beføle han med hendene utenpå boxeren..

*(Når boxeren er av) Begynn å kyss/slikk i området rundt penis, og fortsett å ha hendene på kroppen hans.. Beføl han samtidig feks over magen, brystet, lårene etc.. Eller begynn å beføl/runk penis rolig..

*La tungen din gli oppover langs skaftet nedenfra, mens du holder rundt roten av penis. Når du når hodet tar du leppene dine slakt el stramt (alt ettersom) rundt penis.

*Mens du tar penis inn i munnen kan du fortsette å bevege tungen og lage forskjellige mønstre med den..

*Du kan feks bruke hånden og runke han samtidig som du møter hånden med munnen. Dette kan være praktisk om han ikke er helt stiv enda..

*Fortsett med de samme bevegelsene og varier på tempo etc...

Du trenger ikke suge og lage vakum, mye spytt og fuktighet er bra :)

Når det gjelder blåsing og ballene er dette veldig forskjellig.. Noen klarer ikke at du tar på dem engang! Men du kan jo prøve deg forsiktig frem med litt massasje.. Da er det en fordel å ikke ha kalde hender! Etterhver kan du kanskje slikke litt på dem eller også suge på en og en side hvis du skjønner... Men pass på at ikke alle liker dette!

Også lurer jeg på når man gjør handjob... Når han kommer skal man slutte og runke da, eller skal man fortsette helt til han har sprutet ferdig?

Hvis han feks sier at han kommer eller gjør tegn til det, da må du for all del fortsette å gjøre akkuratt det samme som du gjør! Med mindre du vil hindre orgasmen da.. Slik er det med oss jenter også... Etter han har kommet slutter du, da mange er VELDIG følsomme!

Håper dette hjalp litt :) Min lille guide var ganske detaljert.. Men det er en fin standard synes nå jeg! Og har fått veldig god respons av kjæresten for mine hand- og blowjobs!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter han har kommet slutter du, da mange er VELDIG følsomme!

Protest. IKKE slutt før han gir tegn til at han vil slutte. Bare han vet når orgasmen er over, tross alt (den er IKKE over bare fordi ejakulasjonen er over).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uerfaren

Takk for svar :) Gode tips i artiklene også, men mye å passe på igrunn skjønner jeg, så mulig det blir litt fomlete,, kanskje greit av meg å fortelle at jeg er helt uerfaren, selv om jeg helst vil unngå det. Føler meg litt unormal som aldri har gjort dette før, men det er bare ingen andre gutter som har gitt meg lyst til å gjøre det før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protest. IKKE slutt før han gir tegn til at han vil slutte. Bare han vet når orgasmen er over, tross alt (den er IKKE over bare fordi ejakulasjonen er over).

Helt enig og viktig viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Protest. IKKE slutt før han gir tegn til at han vil slutte. Bare han vet når orgasmen er over, tross alt (den er IKKE over bare fordi ejakulasjonen er over).

Gjelder selvfølgelig ikke alle! Men poenget var at hun ikke må slutte mens han holder på å komme iallefall :) Men var bare for å gi et svar. Han vil nok gi beskjed ja..

Ikke tenk så altfor mye på alle disse rådene osv de første gangene! Når du blir mer sikker på hva du gjør så kan du prøve det ut.. Bare si til han at du aldri har gjort det før, men du har utrolig lyst å gjøre det på han! Det tror jeg han vil like og han vil sikkert hjelpe deg litt.. Iallefall med runkingen.. Der kan han ta hånden sin utenpå din.. Dette gjorde typen min med meg, og nå synes han at jeg lærte han opp bedre enn han er selv.. Hihi..

Lykke til :)

Endret av Fallen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...