Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg vil jobbe som telefonsexvertinne, og jeg har noen spørsmål vedrørende det, som jeg håper noen kan svare på!! - kan jeg jobbe hjemmefra, slik at sentralen bare videresender telefonsamtalen til meg? - er det bra betalt? eller i det minste, tjener man litt på det? - må man opprette betalings linje selv? - hvordan blir jeg telefonsexvertinne? håper på svar! og til alle dere som vil se ned på meg, kalle meg hore og alt. dette er siste mulighet for meg nå, har 3 barn, faren betaler ikke bidragene sine, jeg tjener ikke nok på jobben og har flyttet for 4 gang på 1 år. trenger noe xtra penger uten å ta 12 timers skift på jobben. jeg trenger å se barna mine.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Du kan åpne familiebarnehage- da kan du være hjemme med barna Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Kan ikke hjelpe deg så mye, men vet ihvertfall at man kan jobbe hjemmefra, har en venninne som gjorde det. Veldig underholdende å være på besøk hos henne når hun plutselig fikk en telefon, gitt.
Gjest Jente 27 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Har jobbet med dette selv, og jeg ringte et firma ved navn "Forbrukernett" og spurte etter jobb. Finner sikkert nr. i tlf.katalog Da jobber man hjemmefra, en sentral formidler samtalene videre til deg. Man setter opp vakt liste hver uke, med hvor mange timer og dager man vil jobbe, f.eks tirsdag fra 08.00-14.00, og det er viktig å være tilgjengelig når man har vakt. Det kan variere fra 1-30 samtaler på en vakt. Når jeg jobbet, (ca 7 år siden) var lønna 3 kr pr. minutt om dagen, og 5 kr pr minutt om natta, altså 180/300 kr timen. Det er da om å gjøre å holde linja lengst mulig, for å tjene mest..
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Har jobbet med dette selv, og jeg ringte et firma ved navn "Forbrukernett" og spurte etter jobb. Finner sikkert nr. i tlf.katalog Da jobber man hjemmefra, en sentral formidler samtalene videre til deg. Man setter opp vakt liste hver uke, med hvor mange timer og dager man vil jobbe, f.eks tirsdag fra 08.00-14.00, og det er viktig å være tilgjengelig når man har vakt. Det kan variere fra 1-30 samtaler på en vakt. Når jeg jobbet, (ca 7 år siden) var lønna 3 kr pr. minutt om dagen, og 5 kr pr minutt om natta, altså 180/300 kr timen. Det er da om å gjøre å holde linja lengst mulig, for å tjene mest.. Tusen takk for svar, til deg og dere andre. Jeg sjal sjekke ut dette! er da bedre enn ingenting, om enn litt pinlig... er man helt anonym i disse samtalene???
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Formidler forbrukernett fortsatt telesex, da? Trodde det var nedlagt...?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 åssen blir det med skattekort og slikt da? skatter man på ett slikt yrke? :klø:
Glynis Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 åssen blir det med skattekort og slikt da? skatter man på ett slikt yrke? :klø: Kan du gi meg én god grunn til at du ikke skulle skatte?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 åssen blir det med skattekort og slikt da? skatter man på ett slikt yrke? :klø: Man skatter av ALLE yrker!!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Klart man skatter på alle yrker, uansett hva du jobber som, så skal skatten betales inn Hvordan en regner ut sann ca hvor mye man tjener, vel.. er kanskje en annen sak
Gjest Jente 27 Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Hei, det er jeg som har svart ovenfor. Jepp, du er helt anonym, men jeg, f.eks brukte østlandsdialekt, da min egen dialekt er litt særpreget,- men du kommer til å treffe mange syke, syke folk,- bare så det er sagt! Skattekortet sender du inn til arbeidsgiver. Vet ikke om forbrukernett er nedlagt, men det er sikkert mange firma som driver med dette utenom de. Lykke til
Adila Skrevet 8. desember 2008 #14 Skrevet 8. desember 2008 Bare til informasjon så er det mulig å ha en lignende jobb bare uten sexpraten. Spørreundersøkelser og lignende. Ei jeg kjenner gjorde dette en periode, et par kvelder i uka.
Belit Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Kan du ikke være spåkone innenfor samme rammebetingelser? Tror det er bedre betalt enn 3-5 kr minuttet. Og staten skal tre inn som bidragsyter i fars sted hvis far ikke betaler. Da kommer far på svartelista til Statens innkrevingssentral, som ikke gir seg før dødsboet er gjort opp. Prøv å kontakte Fri rettshjelp, Jussbuss, Jurk eller Advokatforeningens gratis rådgivningstjeneste for veiledning!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 syntes det er trist å lese om at du vil virkelig ty til dette. tenk at all slags syke syke menn ringer og spør om du kan gjøre det og det mot dem og at de kan gjøre det mot deg. er dette virkelig grundig gjennomtenkt?? hvis du ønsker å jobbe hjemme fra er det andre yrker du kan gjøre nettopp dette. men du kan vel også få deg en jobb på et kontor eller et annet sted mens barna er i barnehage/skole eller lignende? dessuten hadde jeg aldri vilt skrevet denne jobben på cv'n NÅR du blir dritt lei og søker på noe annet. og hva skal du da si hvis dette hullet i cv'n blir spurt etter...? hva med å bli dagmamma for noen små barn? er bare å legge ut en annonse i avisen eller noe, er veldig mange barn som ikke har fått barnehageplass (pga ikke full barnehage dekning) pluss at mange foreldre med barn på 9 mnd og oppover ønsker at de skal få tett oppfølging og ikke i en stor avdeling messig. hvis ikke dette, kan du tenke over hva du liker å gjøre.. data, kontor, nettbasert salg hjemmefra, homeparty (mye fint man kan selge nå tildags) og har du søkt etter all form for støtte? bostøtte? allene forsørger støtte osv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå