FangeLiv Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Har hørt at gravide kvinner røyter veldig lite, og at det derfor ofte blir ekstremt mye håravfall etter fødselen når ting skal normaliseres. Merker(/t) du at du røyter mindre? Fra ca når merket du det? Venter og venter på at det ikke skal henge igjen lange hår overalt, men det er like mye som vanlig foreløpig hvertfall (18+6)
Gjest ¤bella¤ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Her mister jeg like mye hår som vanlig. Er 22 uker.
LilleMy28 Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Håret ble tykkere da jeg var gravid, og når poden var ca. 3 mnd gammel startet "ammerøytingen" helt plutselig. Det har holdt på i en mnd nå og jeg frykter å nesten bli skallet, det er helt ekstremt, dusjen blir tett og hårbørsten må tømmes hver dag...
rangi Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg mistet ekstremt mye hår fra poden var omtrent 4 mnd. det var helt vilt! Hestehalen min ble minst 2/3 tynnere, nå ser jeg helt pussig ut fordi håret vokser ut igjen.... har plutselig fått pannelugg, og det tyter ut av hestehalen.... Ja ja. De sier at det hjelper å ta ekstra b vit under graviditeten. Det er kanskje verdt å prøve.
Umuriel Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg mistet ekstremt mye hår fra poden var omtrent 4 mnd. det var helt vilt! Hestehalen min ble minst 2/3 tynnere, nå ser jeg helt pussig ut fordi håret vokser ut igjen.... har plutselig fått pannelugg, og det tyter ut av hestehalen.... Samme her. Halve panneluggen min er lang, og den andre halvparten er piggsveis som står rett opp, ca 4 cm lang piggsveis. Nydelig. Hår stikker ut av hestehalen og langs hårfestet er det masse småhår. Sist jeg var hos frisøren spurte hun om jeg hadde fått barn i løpet av det siste året, for jeg hadde typisk "håret-kommer-tilbake-frisyre" Mistet ikke hår i svangerskapet, men etterpå.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Ånei!!!! Detta har ikke jeg sagt ja til!!! Jeg har spart siden jeg var 12
Gjest Moonshadow Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Samme her. Halve panneluggen min er lang, og den andre halvparten er piggsveis som står rett opp, ca 4 cm lang piggsveis. Nydelig. Hår stikker ut av hestehalen og langs hårfestet er det masse småhår. Sist jeg var hos frisøren spurte hun om jeg hadde fått barn i løpet av det siste året, for jeg hadde typisk "håret-kommer-tilbake-frisyre" Mistet ikke hår i svangerskapet, men etterpå. Signerer denne jeg. Veldig fint med masse små hår over alt :gjeiper:
rangi Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Ja, du får bare håpe at du slipper! Spis bvit, og håp på det beste:) Jeg brukte en formue på håravfallstabletter og spesial shampoo og balsam, fikk jo nesten hetta! Tror ikke det hjalp, iallfall ikke annet enn på psyken min....
Gjest imli Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg mista ikke hår under graviditeten, fikk kjempetjukt fint hår. Men da ungen var 3-4 mnd begynte plutselig røytinga. Mister en del hår fortsatt. Tar b-vitaminer, men synes ikke det hjelper sånn veldig...
Duracella Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Mistet ikke så mye hår før graviditet, men mister litt mer nå.
Ella* Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Fikk skikkelig tykt, fint hår under graviditeten, røytet så og si ikke noe. Begynte å miste masse hår ca 2,5 mnd etter fødselen, og røyter fortsatt. Må tømme sluket hver gang jeg har dusjet....
Lissi Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Jeg mister mye hår nå allerede, er 10 uker på vei. Men har jo litt å ta av, men uansett plagsomt å finne håret mitt absolutt over alt!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er i uke 15 og mister mye mer hår enn vanlig. Har heldigvis en del å gå på, men hvis det skal komme en verre røyteperiode etter fødsel også ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå