CocoPiaf Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg elsker mat, og har alltid hatt stor matlyst, men i det siste så er den bare blitt helt borte! Ingen mat smaker godt, det er ingenting jeg har lyst på, så jeg bare spiser for å spise, noe som er ufattelig kjedelig! Jeg spiser opp til 2 ganger dagen bare, jeg som elsker mat Jeg vet det ikker er bra for kroppen eller helsa mi å spise så lite, men jeg klarer bare ikke å spise mer enn det.. Jeg blir stappmett av 1 pizzastykke, før så kunne jeg spise opp til en halv eller en hel pizza alene! Hva skjer? Jeg vil ha appetitten min tilbake! Er rundt normalvektig, så er ikke pga noe slanking eller noe.
Ethereal Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har det akkurat som deg!! Alt smaker kjedelig og det er ikke vits i å spise når det ikke smaker godt. Får håpe det snart går over.
Hinata Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Har hatt noen sånne perioder jeg også... Eneste jeg fikk ned var hvitløksbaguette. Men det går over
CocoPiaf Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Håper det er over til jul vertfall
Gjest *Mim* Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Det er visst jeg som har fått apetitten din.
Gjest strykebrett Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Har sånne perioder rett som det er jeg, tror det henger sammen med syklusen på en måte.. Men det går alltid over igjen etter noen dager eller max en uke, så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for
CocoPiaf Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 Det er visst jeg som har fått apetitten din. oida skulle gjerne ha hatt den tilbake
Gjest Bond Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vil du ha min... virkelig? Jeg har nemlig ikke sånne perioder, jeg har bare perioder der jeg har god apetitt og da er det perioder da jeg har ekstremt god apetitt. Det er plagsomt også - det å konstant gå rundt sulten. Jeg kan jo kontrollere det mer eller mindre mesteparten av tiden, men tjaa... Og det handler absolutt ikke om sukkeravhengighet for min del! Jeg drømmer om helt andre ting. Endret 8. desember 2008 av mrs_bond
tomatsuppe Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Jeg får det også slik av og til. Tror det er et mørketidsfenomen for min del. Maten smaker ikke godt, jeg har ikke lyst på noen ting, og hvis jeg skal spise noe så er det kun skikkelig usunn mat som jeg i det hele tatt kunne tenke meg å spise...
Gjest Reveal ii Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Hva skjer? Jeg vil ha appetitten min tilbake! Den har reist på ferie med min. Og finner ikke billetten hjem igjen. Mulig min reiste i forkant da- har hatt det sånn i snart et år jeg nå. Spiser KUN fordi jeg vet at jeg må. Har heller ikke slanket meg- og har snart nådd grensen for hva jeg kan gå ned. (Hadde etpar for mye tidligere)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå