Gå til innhold

Dama mi har litt små pupper...


Gjest mann30

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt_*

Jeg synes dette blir en helt feil sammenligning. En gjennomsnittlig jente som er misfornøyd med pikken til kjæresten kan finne 5 nye partnere på en uke bare ved å gjøre seg tilgjengelig. En tilsvarende gjennomsnittlig gutt som er misfornøyd med sin kjæreste kan i beste fall finne seg en ny jente på en helg om han jobber hardt for det. Og derfor er det så sårende. Vi gutter taper uansett, og det er selvforskyldt fordi vi er så jævla kåte hele tiden og så lett lar oss utnytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en med flotte,passelig store pupper.

//cache.imagefap.com/images/thumb/39/326/326030647.jpg

Bildet er fjernet iht KGs regler,

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke er så voldsomt puppefiksert egentlig..

Så lenge det ikke er så sokker som henger der og dingler går det bra liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener så vanvittig mye bedre enn det! Stå på krava! Det er en rettighet å sparke alle som ikke når opp til preferansene våre! Alle penistrådene her sier det samme, så bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en med flotte,passelig store pupper.

//cache.imagefap.com/images/thumb/39/326/326030647.jpg

Du sitter med fasiten, skjønner je..

sitat endret,

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hei_*

ahhhhhhhhh. Det er så håpløst når jeg leser slikt.

Det som er fint er når ting står i stil med kroppen. Små pupper på en pen kropp er uten tvil det RÅESTE.

Tynn kropp med massive jugs (les: silikon) er det verste jeg ser. Jeg tar ikke jenta seriøst i det hele tatt med et slik utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er fint er når ting står i stil med kroppen. Små pupper på en pen kropp er uten tvil det RÅESTE.

Det er det mest elegante synes jeg, men det mest sexy jeg kan tenke meg er en liten og nett kropp med noen få ekstra kilo og noen diiiiigre naturlige pupper. Finnes ikke råere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
Det er det mest elegante synes jeg, men det mest sexy jeg kan tenke meg er en liten og nett kropp med noen få ekstra kilo og noen diiiiigre naturlige pupper. Finnes ikke råere :)

Da må du lete lenge;)

Somregel er det slikt:

Tynne/slanke jenter = små til middels bryster.

Kraftige/tykke jenter = store bryster.

Synes det er fint med slanke kvinner med middels bryster. Ikke for store og ikke for små.

Og til TS: Ja dump henne med en gang *tosk*

Endret av Betty89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som nekter deg å kalle kvinner som er unaturlig opptatt av penisstørrelser for overfladiske?

Det er ingen som nekter noen å si noe som helst, men jeg tenkte mer på forskjell i reaksjoner i etterkant. Det er jo også denne tråden et eksempel på. Kvinner skal ha all mulig rett til å kritisere menn (helst uten å bli møtt med negative reaksjoner eller bli kalt overfladiske som så mange påpeker at de bør ha rett til) mens menn altså blir møtt med helt andre reaksjoner som "dump henne, hun fortjener noe bedre" eller lignende. Det er forskjellen, ikke at noen blir nektet noe som helst i utgangspunktet.

Forskjellen ligger ikke i kjønnene, men i type menneske.

Jeg kan være tilbøyelig til å være enig i at det til en viss grad handler om mennesketype, men det er ikke til å komme bort fra at det likevel dreier seg ganske mye om kjønn. Ta en titt på ulike tråder som kritiserer kvinner kontra de som kritiserer menn, så vil du finne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten fornøyelig å lese når man snur på flisa og en mann (tulletråd eller ei) beskriver en del av kvinnekroppen til å være mindre bra. Da er man plutselig "shallow", mens en kvinne som gjør det samme kun står på sine rettigheter.

Rart at ikke flere evner å se dette, men det sier jo litt om intelligensnivået.

Det har du helt rett i, selv om det ikke er et spørsmål om intelligens, men selvinnsikt. ;)

Jeg må innrømme at jeg gladelig ville dumpet en gutt jeg ikke tente på, uansett hvilken del av kroppen det gjaldt. Et forhold uten seksuell tenning er et vennskap.

Jeg er like overfladisk som TS i så måte. Det er ingen vits i å prøve å overtale seg selv om at alt er helt perfekt om det faktisk ikke er det man synes. Jeg kunne for eksempel ikke vært sammen med en overvektig person uansett hvor fantastisk personlighet vedkommende hadde.

(Men så har jeg ikke svart i penistrådene heller, såvidt jeg kan huske...)

Endret av EmmaW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg har et tips! Hvis det skulle være sånn at du faktisk liker personligheten til dama di, men at det ikke funker pga. speileggene, kjøp henne silikonpupper! Nå er det jo jul snart, kjempefin anledning for en kjempeflott gave!

"Kjære ... .

God jul til deg.

Jeg hadde egentlig tenkt å dumpe deg for en tid tilbake, pga. myggstikkene du kaller pupper.

I det jeg satte meg ned i go'stolen for å tenke på hvordan jeg skulle slippe bomba på deg, dukket det en tanke opp i hodet mitt. "Er dette overfladisk? Er JEG overfladisk?"

Jeg kom rødmende fram til at svaret måtte være ja.

Du har tross alt mange andre gode kvaliteter, kjære ... .

Du er jo en jævel til å suge, og rumpa di er fin.

Julegaven fra meg til deg i år er todelt.

I tillegg til at du nå har en kjæreste som ikke lenger er "shallow", og som ikke lenger tenker kun på utseendet (ref. til det jeg sa om suginga di lenger oppe her.), skal du også få silikonpupper av meg.

Valgfri størrelse (så lenge det blir D-cup eller større) og form (så lenge de ikke ser "naturlige" ut. Slaskete hengepupper er nesten like ille som myggstikk (no offence) på innleggene.

Nå skal vi nok bli lykkelige, kjære ... .

Juleklem fra Forumtrollet. "

Så skrev jeg julekortet ditt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...