Gjest WildRider Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Ja, du må dumpe henne med en gang. Tenk da, små pupper er jo som evigvarende myggstikk, hvem har lyst å beføle det? Ekkelt er det. Og tenk på henne da, det plager nok ikke henne at hun har bittesmå pupper, frekt av henne å kaste seg over på deg så du må plages med det. Dagens kvinnfolk blir bare frekkere og frekkere. Nei, kast vekk henne og skaff deg en skikkelig utstyrt kvinne, de med små pupper kan ikke kalles kvinner en gang! Tuller du? For det gjør jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Nei, du er en fantastisk person som står på dine rettigheter angående preferanser! Stå på!
Gjest Gitte Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg syns du burde nevne så ofte som mulig for dama di at hu har for små pupper. Til slutt får hun forhåpentligvis så store komplekser for puppene sine at hun tar silikon. Genialt!
EmmaW Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hvis det er et stort problem for deg, så selvsagt er det like greit å gå videre. Det er vanskelig å ha et bra sexliv hvis dette plager deg så til de grader. Enkelte menn liker store, andre elsker små. That´s life. Er du shallow? Oh, yes. Innlegget er endret, mrs_bond, mod Endret 9. desember 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Selv om dette kanskje er kødd så er jeg helt åpen for at man kan avvise folk på bakgrunn av preferanser. For min egen del går det på at det å eksperimentere i seksuallivet er veldig viktig for meg. Når jeg da møtte en jente som ikke var interessert i litt ris og binding og sånne ting så var det helt uaktuelt for meg å fortsette forholdet. Det ville forringet livksvaliteten min så sterkt at det ikke ville vært verdt det, uansett hvilket fantasisk menneske hun var. At andre har lignende hang-ups som går på utseende skal jeg ikke dømme dem for. For min del klarer jeg fort å venne meg til små pupper selv om jeg nok foretrekker store.
Gjest Vibsi84 Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Seriøst..... Jeg lurer på en ting. Hva var det du falt for når du ble sammen med henne? Grunnlaget har hvertfall ikke vært puppene da, så hvorfor er det ett problem nå??? Noen har store og noen har små. Personlig så synest jeg ikke at man skal basere ett forhold på dette. Det finnes andre ting som er viktigere. Gå inn i deg selv igjen, og tenk over hvorfor du egentlig ble sammen med henne!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Kom til bake å si at mannen. Har liten penis da vil du få mange støtte ækleringer
Fallen Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Hva legger du i litt små pupper!? Virker som om det er noe annet som ligger bak!? Du kan jo tyde puppestørrelsen igjennom klærne hvis dette er SÅ viktig for deg:) Dermed ville du vært klar over dette før du innledet et forhold med henne...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #12 Skrevet 7. desember 2008 Alle men er jo opptatt av svære ballong-pupper, så om du er overfladisk?, næsj.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #13 Skrevet 7. desember 2008 Selv om dette er en tulletråd; Hvis det er et stort problem for deg, så selvsagt er det like greit å gå videre. Det er vanskelig å ha et bra sexliv hvis dette plager deg så til de grader. Enkelte menn liker store, andre elsker små. That´s life. Er du shallow? Oh, yes. Det er nesten fornøyelig å lese når man snur på flisa og en mann (tulletråd eller ei) beskriver en del av kvinnekroppen til å være mindre bra. Da er man plutselig "shallow", mens en kvinne som gjør det samme kun står på sine rettigheter. Rart at ikke flere evner å se dette, men det sier jo litt om intelligensnivået.
Gjest *smak* Skrevet 7. desember 2008 #14 Skrevet 7. desember 2008 Selv om dette kanskje er kødd så er jeg helt åpen for at man kan avvise folk på bakgrunn av preferanser. For min egen del går det på at det å eksperimentere i seksuallivet er veldig viktig for meg. Når jeg da møtte en jente som ikke var interessert i litt ris og binding og sånne ting så var det helt uaktuelt for meg å fortsette forholdet. Det ville forringet livksvaliteten min så sterkt at det ikke ville vært verdt det, uansett hvilket fantasisk menneske hun var. At andre har lignende hang-ups som går på utseende skal jeg ikke dømme dem for. For min del klarer jeg fort å venne meg til små pupper selv om jeg nok foretrekker store. Da kan vi være enig om at du ikke vet hva kjærlighet er? Men du er i din fulle rett.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #15 Skrevet 7. desember 2008 Da kan vi være enig om at du ikke vet hva kjærlighet er? Men du er i din fulle rett. Jada, menn som har preferanser "vet ikke hva kjærlighet" er, nei vel. Men hva med kvinner som har preferanser?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #16 Skrevet 7. desember 2008 Er jeg shallow nå? Du kan helol rtilby deg å betale for en silikonoperasjon, slik at du får en dame du vil ha, men med større pupper.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #17 Skrevet 7. desember 2008 Det er nesten fornøyelig å lese når man snur på flisa og en mann (tulletråd eller ei) beskriver en del av kvinnekroppen til å være mindre bra. Da er man plutselig "shallow", mens en kvinne som gjør det samme kun står på sine rettigheter. Rart at ikke flere evner å se dette, men det sier jo litt om intelligensnivået. Ts spør selv om han er overfladisk, er det da vanskelig å skjønne hvorfor noen svarer -ja, det er du? Hadde han spurt om det var en rettighet og synes dama har litt små pupper, ville han også fått svaret JA. Ser ikke akkurat poenget ditt.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #18 Skrevet 7. desember 2008 Ts spør selv om han er overfladisk, er det da vanskelig å skjønne hvorfor noen svarer -ja, det er du? Hadde han spurt om det var en rettighet og synes dama har litt små pupper, ville han også fått svaret JA. Ser ikke akkurat poenget ditt. Nei, gu gjør vel ikke det. Poenget er at om man kaller en kvinne overfladisk fordi hun har preferanser (gjerne til pikk her inne) så gud forby, da kan man ikke tillatte seg å kalle vedkommende overfladisk. Og så ser folk virkelig ikke denne parallellen? Men det er tydeligvis forskjellige regler for kjønnene...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #19 Skrevet 7. desember 2008 Nei, gu gjør vel ikke det. Poenget er at om man kaller en kvinne overfladisk fordi hun har preferanser (gjerne til pikk her inne) så gud forby, da kan man ikke tillatte seg å kalle vedkommende overfladisk. Og så ser folk virkelig ikke denne parallellen? Men det er tydeligvis forskjellige regler for kjønnene... Hvem er det som nekter deg å kalle kvinner som er unaturlig opptatt av penisstørrelser for overfladiske? Forskjellen ligger ikke i kjønnene, men i type menneske.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #20 Skrevet 7. desember 2008 Alle men er jo opptatt av svære ballong-pupper, så om du er overfladisk?, næsj. Hvor har du det ifra? Dama har flotte små pupper,ikke henger de,og de er kjmpegode og ta på. Jeg elsker små pupper som passer til kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå