Gå til innhold

Forlover - kontakt med annen forlover

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal være forlover i midten av juli, og har på det nåværende tidspunktet ikke vært i kontakt med den andre forloveren. Jeg kjenner ikke vedkommende, og har ikke noe stort behov for å bli kjent med han heller, så jeg lurte på om vi har noen fellesoppgaver? Må jeg snakke med han? Må vi planlegge noe i sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du trenger ikke å planlegge noe med han. Dere skal jo bare arrangere hvert deres utdrikningslag! I bryllupet skal dere ha hverandre til bords, men det vet du kanskje!

Skrevet

Forloverene SKAL ikke ha hverandre til bords.

Våre forlovere sitter på hver sin side helt ytterst på hovedbordet (u-bord).

Min forlover og min kjæres forlover har hatt litt kontakt. De har heller aldri truffet hverandre, men har snakket litt over telefon.

Kommer ann på hva man vil finne på for brudeparet, ikke sant?

Skrevet

Forloverne skal ha hverandre til bords dersom ting skal være helt riktig. Men da skal vi alle være jomfruer også,

rekk opp handa de som ikke.... :oops:

Jeg ville tatt meg litt tid og blitt kjent med han, selvom dere ikke må legge skumle planer er det hyggelig å ha sett hverandre før.....

Gjest Tabby
Skrevet

*Rekker opp hånda* :oops:

Over til temaet, hvis brudeparet vil ha utdrikningslag på samme dag, og mange vil det, spesielt når de har barn, bør forloverne snakke sammen om hvem som ordner hva og slike ting. I tillegg kan det være greit å vite litt om hverandre da. Dette skal jo være de to personene som kjenner brudeparet best av alle gjestene.

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg har noooe kontakt med min kommende svogers forlover. men det er jo ikke strengt tatt nødvendig, mener nå jeg. det er jo alt opp etter hvordan forloverene legger det opp selv. og jeg har heller aldri møtt han eller snakket med han. men en gang må jo være den første! :)

Skrevet

Min forlover hadde ikke noen kontakt med min manns forlover før dagen før bryllupet faktisk. Min forlover bor i nærheten av meg, mens min manns forlover bodde da i USA. Forøvrig er det vel ikke noen naturlige oppgaver forloverene deler, bortsett fra å kanskje skaffe champagne til bryllupsdagen?

Skrevet

Nei våre forlovere har ikke møtt hverandre til nå og møter nok ikke hverandre før bryllupsdagen. Trodde ikke det var nødvendig. De skal forresten sitte tvers over hverandre til middagen.

Skrevet

Våre planlagte forlovere (er ikke spurt enda) kjenner hverandre.

Vet ikke om det betyr noe, annet enn at bryllup er stort sett kjekkere jo flere man kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...