Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Hallooo!! jeg begynner å bli mektig lei disse reklame pop upsene som kommer hver jæ*** gang jeg klikker på ett tema!!! Argh!! Er det slik at det er min Messenger som lager krøll? Jeg hadde det ikke slik for noen uker siden, og min Messenger har eksistert før jeg visste OM dette forumet. Eller sper KG på med reklame nå??? Please hjelp en gakk gakk....orker ikke mer!! Hjelp!! :-?
Octavia Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Har det ikke sånn, jeg. Håper ikke det er smittsomt.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Her kan du laste ned "Pop-up-stopper" program :D
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2003 Tusen takk Merete...laster det ned ASAP! Phew!! =)
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2003 Du har vel ikke også en link til en 'crack' site?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #6 Skrevet 22. juni 2003 Du har vel ikke også en link til en 'crack' site? Her er tre bra "crack" site: ASTALAVISTA NICea Archive PROGRAMZ :D Lykke til!!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #8 Skrevet 29. juni 2003 Eller du kan bare laste ned Opera gratis og bruke den som browser. Den har innebygget popupstopper og er sinnsykt mye raskere enn IE...
Crazee Skrevet 29. juni 2003 #9 Skrevet 29. juni 2003 Mozilla (og siste Netscape?) skal òg ha innebygd popup-stoppar. Men så er det jo ein del program som opnar IE uansett kva nettlesar du har som standard - då kan eit eksternt program vera tingen. Ein annan ting som er til fordel for Opera/Mozilla/Netscape, er at IE no heng etter i utviklinga av kva dei støttar - og sidan MS har sagt dei ikkje vil utvikle IE meir for "standalone" nedlasting, kun som del av OS-et, så vil dei jo berre henga lengre og lengre etter...
kjellebassen Skrevet 29. juni 2003 #10 Skrevet 29. juni 2003 Såkalte "pop-up killere" er ikke så bra som mange liker å tro. Selv de beste pop-up killere tar knekken på pop-ups du selv ønsker når du klikker på en link. Så når du har lastet ned en pop-up killer så test den grundig før du bestemmer deg for om du vil bruke den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå