Gjest Gl@mB@be Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg stoppet midt i et brett fordi jeg har fjernet mandlene og har ikke turt å svelge piller. Nå har jeg fått mensen. Når er det riktig å starte opp igjen? Siste mensdag? Første mensfrie dag?
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Du skal vel egentlig starte på første mensdag for å være beskyttet fra dag 1. Men ellers er det bare å starte, og bruke tilleggsprevensjon i 14 dager framover. Les hva som står i pakningsvedlegget for å være sikker.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Så jeg kan egentlig bare starte når som helst? Bare at da er jeg ikke sikker i 14 dager fremover? Når kommer da neste mens hvis jeg f.eks starter når denne er ferdig?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Fikk du ikke beskjed om slutte på de før du ble operert? Skremmende med tanke på blodproppfaren.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Nei jeg fikk ikke beskjed om det. Er det noen grunn til at blodproppfaren skulle vært større under operasjonen?
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Blodproppfaren gjelder vel bare kirurgi der du blir liggende til sengs, og det blir du jo ikke ved fjerning av mandler, som er et lite inngrep. Jeg tror du bare kan begynne på pillene igjen, men les bruksanvisningen, så fikser det seg nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå