Gå til innhold

Vanlige jenter mest sexy!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Folk flest foretrekker en sunn partner, men det er mer naturlig for en mann å være slank eller tynn enn for en voksen kvinne. De fleste kvinner må jobbe hardt (hardere enn menn) for å bli tynne nok for å tilfredsstille slankhetsidealet. Derfor er det feil å ha samme "slankhetsstandard" for menn og kvinner.

Nå må jo menn også jobbe ganske hardt for å deffe frem godt synlig sixpack, mer enn hva som er naturlig slankhet for menn.

Likevel er det jo mange kvinner som foretrekker akkurat det. Så da er det vel kanskje begge kjønn som foretrekker unaturlig slankhet hos motparten...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kroppen til den første kvinnen ville utvilsomt fått mye mer oppmerksomhet fra oss menn generelt. Den andre ser ung ut...og ut fra bildet vil jeg tro hun får helseplager i fremtiden som et resultat av livsstil. Skulle jeg valgt en kvinne som partner ut fra bildene ville det helt klart blitt det første bildet ut fra kroppsfasong. Det skulle store forskjeller i personlighet til for at jeg skulle valgt nummer to.

Hehe Du snakker kun på vegne av deg selv. Du vet absolutt ikke hva alle menn liker. Så den første dama må være en heks før du gir den andre en sjanse? Jeg er også imponert over at du vet hva slags livsstil hun har. Men alle har vi vel våre fordommer...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå må jo menn også jobbe ganske hardt for å deffe frem godt synlig sixpack, mer enn hva som er naturlig slankhet for menn.

Likevel er det jo mange kvinner som foretrekker akkurat det. Så da er det vel kanskje begge kjønn som foretrekker unaturlig slankhet hos motparten...

Nå tror fleste menn at kvinner liker six pack på samme måte som kvinner tror menn liker supermodeller.

Idioti.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå tror fleste menn at kvinner liker six pack på samme måte som kvinner tror menn liker supermodeller.

Idioti.

Enig. Men jeg må likevel innrømme at jeg foretrekker slanke og trente menn (ikke for muskuløse) med sixpack framfor de bleikfeite. Samtidig er det kun myke og feminine damer med masse kjøtt på kroppen som får min oppmerksomhet. Jeg liker at menn er menn og at damer er damer.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig. Men jeg må likevel innrømme at jeg foretrekker slanke og trente menn (ikke for muskuløse) med sixpack framfor de bleikfeite. Samtidig er det kun myke og feminine damer med masse kjøtt på kroppen som får min oppmerksomhet. Jeg liker at menn er menn og at damer er damer.

Akkurat det som reageres litt på her. Det er også unaturlig for menn å ha så lite fett at det er veldig tydelig sixpack. Slank/litt sixpack kan være naturlig, men helt modellripped er også unaturlig.

Gjest strykebrett
Skrevet (endret)

Blir dritlei av å lese alle de nedsettende kommentarene om tynne jenter. Ofte står det ting som for eksempel beinrangel, ikke egnet til å bære fram barn, formløs og så videre. Syns folk skal tenke seg om to ganger før de skriver sånt, det slemt å være så nedsettende om kroppen til folk.

Endret av Trampe
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Blir dritlei av å lese alle de nedsettende kommentarene om tynne jenter. Ofte står det ting som for eksempel beinrangel, ikke egnet til å bære fram barn, formløs og så videre. Syns folk skal tenke seg om to ganger før de skriver sånt, det slemt å være så nedsettende om kroppen til folk.

Det er menn sin feil. De elsker å sette damer opp mot hverandre - tynn vs former. Aldri er kvinnekroppen fin nok. Alltid er det noe som kan forbedres... Men det er likevel de største damene som få mest hat, både fra kvinner og menn.

Endret av Trampe
Skrevet

Reagerer litt på denne holdningen her inne om at kvinner må ha "masse kjøtt på kroppen" for å være feminine. Hva med alle de slanke kvinnene da, er ikke de like kvinnelige? Virker som en del store kvinner ikke klarer å akseptere at noen kvinner rett og slett er heldige (eller flinke med kosthold og trening, alt etter som) og er både slanke OG har kurver på de rette stedene.

Man kan vel ikke akkurat si at disse kvinnene ikke ser feminine ut, selv om de er svært slanke?

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/dom6Ut121hf/Katy+Perry

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/XMgc5ai9jmC/Sienna+Miller

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/ags2AbsUHba/Bar+Refaeli

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/Ah1kCOqjHxy/Princess+Madeleine+of+Sweden

Gjest Gjest
Skrevet

Reagerer litt på denne holdningen her inne om at kvinner må ha "masse kjøtt på kroppen" for å være feminine. Hva med alle de slanke kvinnene da, er ikke de like kvinnelige? Virker som en del store kvinner ikke klarer å akseptere at noen kvinner rett og slett er heldige (eller flinke med kosthold og trening, alt etter som) og er både slanke OG har kurver på de rette stedene.

Man kan vel ikke akkurat si at disse kvinnene ikke ser feminine ut, selv om de er svært slanke?

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/dom6Ut121hf/Katy+Perry

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/XMgc5ai9jmC/Sienna+Miller

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/ags2AbsUHba/Bar+Refaeli

http://www.zimbio.com/100+Best+Bikini+Bodies/articles/Ah1kCOqjHxy/Princess+Madeleine+of+Sweden

De er ikke stygge, men de er ikke hva jeg vil karakterisere som noen drømmedamer. Jeg foretrekker lubne former, ikke tynne/slanke former. Hvis jeg er i en minoritet ved å ha en slik preferanse, så er det helt i orden for meg. :)

For øvrig, er det ikke opp til damene selv om de vil trene eller ikke? Ikke alle ønsker å være slanke eller tynne. Folk har ulikt syn på skjønnhet.

Skrevet

Min preferanse er utelukkende jenter med litt- eller litt mye "junk in the trunk".

Jeg har sjanse på så og si samtlige jenter, men velger konsekvent formulle jenter. De er mye mer kvinnelig og sexy (i mine øyne).

Jeg er veldig veltrent og har ingen interesse av å ha en partner som viser maskuline egenskaper (les: tynn/muskuløs). Jeg vil ha ei dame som ser ut som ei dame, dvs. rumpe, pupper og lår.

Det hadde vært flott om jenter hadde forhørt seg om hva menn _faktisk_ liker, ikke hva kvinner og homofile skriver i moteblader :gjeiper:

Gjest Blubberella
Skrevet

Blir lettere irritert når jeg hører store kvinner utbasunere at de er "stolt av sin formfulle kropp" og "står imot slankepresset".

Det var da også noe å irritere seg over. Hvis folk synes de er vakre som de er, så må de da få lov til det, uansett hvor feite og usunne du synes de er. Snakker om å ikke unne andre lykke...

Uansett kroppsstørrelse blant damer og menn er det én ting som er aller mest turn-off; folk som er tjukk i huet.

Gjest Mann 27
Skrevet

HAHAHAHA. My brother, er du seriøs??? Den dama der er GRELL. :)

Og hvorfor er hun liksom grell? det er da en grunn til at hun er blitt kåret til verdens heiteste dame x antall ganger..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor er hun liksom grell? det er da en grunn til at hun er blitt kåret til verdens heiteste dame x antall ganger..

Det var nok den tiden hun hadde tomb raider kroppen.

Skrevet

"Kåret" av hvem? Omega menn? (Menn med lite testosteron foretrekker maskuline jenter, og visa verca)

Personlig synes jeg hun er grell fordi:

1) Hun ser ut som en mann i fjeset

2) Ballonglepper

3) Skranglete (for tynn)

4) Silikonpupper

5) Små hofter

hehe, men du skal få synes hun er pen, men jeg blir ikke opphisset en plass av den dama. :)

Skrevet

Det er håpløst å diskuter tynne eller fyldige damer, det er ikke det det dreier seg om. Det dreier seg om naturlige vs "kunstige" dvs silikon, barbert e.t.c. Naturlige damer kan være i alle fasonger, tynne og fyldige. Men det er den naturlige erotiske og sensuelle tiltrekningen som jeg synes bare finnes hos disse. Det er så uendelig mye mer spennende med slike jenter.

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

• 1 år senere...
Skrevet

Herlige, vanlige, levende jenter i alle fasonger...yes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...