Gå til innhold

Å suge med kondom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Går det greit, eller er det bare teit? Litt mindre følsomhet kanskje, men ikke noe værre enn samleie med kondom vel... Og må da være bedre enn ingen suging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert som å spise sjokolade med papir for gutta, men ja, må være bedre enn ingen suging:)

Skrevet

Kjedelig men ok med fremmed ONS (er mange skitne fyllepikker der ute).

Kjæresten får værsågod å ta den uten innpakkning, ellers ville jeg blitt fornærmet.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Er det virkelig så innmari forskjell altså? Jeg synes jeg har likemye følelse i fingeren selv om jeg tar et kondom på, og penis bør jo være mye mer følsom enn en finger... Likevel, jeg forstår at følsomheten reduseres noe, men kan vel være veldig godt likevel?

Min mann virker iallefall fornøyd og jeg føler jeg suger mye bedre hvis jeg får suge med kondom på, for da slapper jeg mye mere av faktisk!

Skrevet

funker helt fint det.. :)

Men har prøvd noen av de med smak, og de synes jeg er verre en vanlige.

Gjest Kjell Inge
Skrevet

Det blir litt ubalansert om du kun suger med kondom, for du krever vel ikke plastfolie over kjønnet når han skal igang?

Skrevet
Det blir litt ubalansert om du kun suger med kondom, for du krever vel ikke plastfolie over kjønnet når han skal igang?

Jeg hadde heller stått over om dama hadde krevd kondom,blir litt som sjokolade med papiret på som sagt ovenfor.

Skrevet

Så iforhold til nytelsen så er det egentlig ikke store forskjellen??

Saken er bare det at det skal være likt begge veier?

Gjest WildRider
Skrevet

Hvorfor ellers finnes det kondomer med smak og lukt, luksus for underlivet? :roll:

Skrevet

Det funker, men smaken av gummi er ikke noe særlig. Kondomer med smak, smaker så kunstig så det hjelper ingenting. Dessuten elsker jeg smaken av pikk, så det er uten tvil best uten kondom.

Skrevet (endret)
Det funker, men smaken av gummi er ikke noe særlig. Kondomer med smak, smaker så kunstig så det hjelper ingenting. Dessuten elsker jeg smaken av pikk, så det er uten tvil best uten kondom.

Må bare si meg enig i det siste her. Dessuten blir det så rart å suge på noe mer eller mindre løs gummi som ligger utenpå godsaken. Er ikke bare mannen som mister følsomheten. Jeg liker å vite hvor jeg har tunga osv, og det er vanskeligere å kjenne med kondom på. :S

Men når det er sagt, så går det selvsagt an. Og jeg vil tro at det er bedre enn ingen suging. Dessuten kan det jo være greit i en overgang, f.eks. Hvis man ikke føler at man ikke er heeelt klar for å ta den i munnen enda. :)

Endret av Wind
Skrevet

Jeg har ikke prøvt med kondom før, men er slikt som Naria sier, jeg elsker smaken :)

Skrevet

Jeg fikser ikke den gummismaken, så jeg suger bare menn jeg kjenner godt nok til å droppe kondomen.

Skrevet

Selv hadde jeg foretrukket en håndjobb fremfor å bli sugd med kondom. Den fysiske nytelsen er egentlig underordnet: gleden ved sex er for det meste psykologisk. Det blir mye mer intimt uten kondom, og derfor føles det mye bedre også.

• 1 år senere...
Skrevet

TS spør om det går greit å suge uten kondom. Usakelig av mange å fortelle at de elsker smaken av pikk, da det ikke har noe med temaet å gjøre. Det er nok en god grunn til at TS spør om nettopp det hun gjør.

Hvis du selv syns det er best å suge med kondom, så vil jeg tro det er ca. hundre ganger bedre for gutten at dere begge har det deilig mens du gir han oralsex, enn at du brekker deg og har det helt forjævlig kun for hans nytelse. Teit syns jeg hvertfall ikke det er - det er jo faktisk med god grunn at det selges kondomer med smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...