Gjest flaugjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 har et ganske flaut problem, når jeg var liten tisset jeg ofte i senga å nå har jeg nesten begynt igjen, våkner først når jeg har tisset litt, veldig veldig flaut siden typen sover hos meg av og til, og nå vil jeg ikke at han skal det tilfelle d sjer når han er her, noen som har noen tips til meg, vil ikke gå til legen, blir for flaut.. er foresten 18 om to måneder..
Fluffie Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Det er saant som skjer. Droemmer du at du maa paa do naar det skjer? Hvis du droemmer at du maa paa do saa maa du venne deg til aa vaakne. No du kan passe paa er aa ikke drikke noe rett foer du legger deg, helst ikke drikk de siste par timene foer leggetid. Det hjelper mye (hadde en periode med det problemet, at jeg drakk mye foer jeg la meg, og da ble det noen uhell). Du kan ogsaa begynna aa bruke saanne Tena lady om natten saa det ikke blir vaatt, i alle fall til du blir bedre. Og blir du ikke bedre, saa gaa til legen. Leger er vant til det aller meste, og de trenger du ikke vaere flau med Endret 6. desember 2008 av Fluffie
Gjest ts Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Det er saant som skjer. Droemmer du at du maa paa do naar det skjer? Hvis du droemmer at du maa paa do saa maa du venne deg til aa vaakne. No du kan passe paa er aa ikke drikke noe rett foer du legger deg, helst ikke drikk de siste par timene foer leggetid. Det hjelper mye (hadde en periode med det problemet, at jeg drakk mye foer jeg la meg, og da ble det noen uhell). Du kan ogsaa begynna aa bruke saanne Tena lady om natten saa det ikke blir vaatt, i alle fall til du blir bedre. Og blir du ikke bedre, saa gaa til legen. Leger er vant til det aller meste, og de trenger du ikke vaere flau med av og til drømmer jeg det noen ganger ikke.. pleier ikke drikke så mye i det hele tatt men det hjelper ikke.. leste en plass at det hjelper å holde seg litt når jeg tisser på do, prøvde mn d greide jeg heller ikke,. så skal fortsette med det til jeg greier å gjøre det.. takk for svar
Silmarill Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 har et ganske flaut problem, når jeg var liten tisset jeg ofte i senga å nå har jeg nesten begynt igjen, våkner først når jeg har tisset litt, veldig veldig flaut siden typen sover hos meg av og til, og nå vil jeg ikke at han skal det tilfelle d sjer når han er her, noen som har noen tips til meg, vil ikke gå til legen, blir for flaut.. er foresten 18 om to måneder.. Dette er sånt som kan forekomme i alle aldre! Urininkontinens er manglende evne til å kontrollere eller holde tilbake urin, så det er vel en grad av det du har! Her er en link du kan lese om dette: http://www.homecare.no/default.asp?ACT=5&a...;id=2&mnu=2
Gjest Miley Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 av og til drømmer jeg det noen ganger ikke.. pleier ikke drikke så mye i det hele tatt men det hjelper ikke.. leste en plass at det hjelper å holde seg litt når jeg tisser på do, prøvde mn d greide jeg heller ikke,. så skal fortsette med det til jeg greier å gjøre det.. takk for svar Det skal du IKKE gjøre. Kan føre til uvi og er ikke sunt. Det du derimot bør gjøre er å begynne med knipeøvelser når du ikke er på do. Knip i vei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå