Gå til innhold

Har kjøpt brudekjole i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på brudesalong og funnet drømmekjolen :)

Hadde time kl. 10.00 og hadde to venninner med meg. Damen på salongen var kjempe flink. Fikk veldig dog service. Plukket ut mange kjoler som jeg valgte å prøve. Valge falt på den jeg prøvde først spsielt da hun nevnte prisen. Bare 3500kr. Men det hører med at det hadde vært en utleie kjole som de nå solgte billig.

Ååh, den var rett og slett bare nydelig. Gleder meg til den store dagen kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så bra! Var du på Hans og Hennes?

Ja, var der. Og er bare så fornøyd. Har så lyst å vise den til min kjære når jeg henter den på tirsdag, men det kan jeg jo ikke..

Skrevet

Jeg var også fornøyd med de :) Håper du har et lurt sted å henge kjolen da ;) Har dere forresten leid lokale nå?

Skrevet
Ja, var der. Og er bare så fornøyd. Har så lyst å vise den til min kjære når jeg henter den på tirsdag, men det kan jeg jo ikke..

Har de salg der ennå?

Skrevet
Jeg var også fornøyd med de :) Håper du har et lurt sted å henge kjolen da ;) Har dere forresten leid lokale nå?

Har ingen plasser her i leiligheta, må høre med svigermor om kjolen kan henge der. Vi har ikke leid lokale enda, blir å vente litt enda.

Skrevet
Har de salg der ennå?

De hadde noe salg i dag ihvertfall, vet ikke hvor lenge de har. Men det går sikkert ann å ringe å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...