Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg begynte på 30 days for et par dager siden, og har hatt en del vondt i hodet. Pleier aldri å være plaget med det til vanlig. Noen som har opplevd det samme? Og, jeg går ikke merkbart mer på do enn jeg gjorde før..... Betyr det at jeg ikke har så mye avfallsstoffer som skal ut?
thumbalina Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har nettopp begynt på en helt sukkerfri diett... og der er en av bivirkningene hodepine..... har du samtidig sluttet å spise sukker? Regner med du bruker 30 days for vektreduksjon?? dersom du samtidig da har kuttet søtsaker så kan kroppen reagere med nesten influensalignende symptomer....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har ikke kuttet ut sukker nei. Går ikke på 30 days for å slanke meg, men for å bli kvitt avfallsstoffer i kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg begynte på 30 days for et par dager siden, og har hatt en del vondt i hodet. Pleier aldri å være plaget med det til vanlig. Noen som har opplevd det samme? Og, jeg går ikke merkbart mer på do enn jeg gjorde før..... Betyr det at jeg ikke har så mye avfallsstoffer som skal ut? Hva inneholder denne kuren? Enkelte stoffer som er i naturmedisin, kostholdstilskudd ol kan gi hodepine. Får selv migrene av aspatan (kunstig sukker) og ginseng.
Gjest Borghild Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har også skikkelig hodepine for tiden. Har ikke tenkt på at det kan komme av 30 days som jeg begynte på forrige fredag. De er veldig vanndrivende da så er ikke sikkert jeg drikker nok. Kanskje det gjelder deg også?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har også skikkelig hodepine for tiden. Har ikke tenkt på at det kan komme av 30 days som jeg begynte på forrige fredag. De er veldig vanndrivende da så er ikke sikkert jeg drikker nok. Kanskje det gjelder deg også? 30 days har mye ginseng osv.. kan gi hodepine. Prøv neopuntia, jeg er veldig fornøyd:) Naturlig fiberkomplex som binder fett man spiser, generelt bra for å holde en ren kropp siden mye av det usunne fettet man spiser fjernes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå