Gjest itvil Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe meg en skikkelig blender til meg selv. Etter å ha lest litt på nettet har jeg fått ett inntryk av at Philips HR2094 på 750watt er et rimelig valg. Men jeg har også hørt at Wilfa BL1200 skal være bra. Sistnevnte har 1200w som virker mye kraftigere enn 750w, har dette noe å si? Er det noen her som har erfaringer med disse, som kan fortelle hviken jeg bør gå for? Takker for alle innspill:)
Tropehus Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg kjenner ikke til den modellen fra Wilfa du nevner - for meg er Wilfa et billigmerke. Jeg har selv HR2094 på 3.året og er strålende fornøyd. Den er også suveren testvinner i forbrukerrådets test fra november 2007. Den kan du lese om her. Wattstyrken har ikke så mye å si, 750W er mer enn kraftig nok til å utføre alle de tingene man gjør med en blender. Programmenene den har fungerer godt, og den knuser is uten å tilsette væske uten noen problemer. Fruktfilteret er genialt hvis man f.eks har i bringebær eller bjørnebær i smoothien og ikke vil ha med alle frøene i den ferdige drikken. Det ser ut som om bunnen på Wilfaen ikke kan skrus av, og det kan den på Philipsen. DET er virkelig alfa omega for meg. HATER å stå å knote i bunnen etter å ha brukt den for å få ut alt som sitter under knivene. På Philipsen skrur man ut bunnen og så går hele greia i oppvaskmaskinen. Philips har også dobbelt så lang garanti som Wilfa...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå