Gå til innhold

parkeringsplasser..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Jeg har et lite "dilemma", eller noe i den duren. jeg er nok litt kjip, men er av den oppfatning at rett skal være rett. Vi, mannen min og jeg, eier en leilighet, og med den to tilhørende parkeringsplasser ved siden av hverandre. H*n som eier leiligheten i den andre etasjen eier plassen foran vedkommendes leilighet. Der er det to plasser bak hverandre. Dette har vi begge parter underskrevet i kontraktene våre. Allikevel parkerer hennes gjester OFTE på våre plasser. Ikke noe stort problem i og for seg, men litt ergelig er det. Spesielt når gjestene tar begge plassene hvis vi er ute en tur. Da ender det med at vi må sperre h*n inne. Er jeg kjip som lar meg irritere litt av dette. Synes liksom dette er noe den andre leilighetseieren burde informere gjestene sine om, vi hadde aldri latt våre gjester parkere hos vedkommende uten å høre med h*n først... SYnes det er litt frekt skal jeg si min mening, men jeg kan jo kanskje virke litt kjip i og med at jeg mener det også.. Hva mener dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg, og jeg forstår at det er ett irritasjonsmoment.

Selv passer jeg på at våre gjester parkerer der det er lov, enten hos oss eller på lovlige parkeringsplasser, noe som medfører at de må gå 50 mtr ekstra.

Be dem ordne opp, men si for all del ifra på en grei måte, er jo mulig de ikke tenker over det.

Skrevet

Jeg vil tro det løser seg hvis du bare nevner det for dem, sannsynligheten er nok stor for at de ikke har tenkt over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...