Gå til innhold

Damer MED hår?

Fremhevede innlegg

Skrevet
En ting jeg aldri helt har forstått, er kvinner/jenter med mye langt hår på hodet, som de tilsynelatende bærer med stolthet og som en pryd, mens de er fullstendig ribbet for hårstrå på kroppen forøvrig?

Hvor er logikken?

Nei når vi først tar busken under armene og på leggene så glattbarberer vi oss på skallen også! Og trimmer vi, så trimmer vi håret.

Så hvis har dermed kun lov til å ha langt fint hår hvis alt hår vokser naturlig!

Slik vet alle hvordan du ser ut på resten av kroppen bare ved å se på håret. Tenk noe så greit da!

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det er ganske turnoff med en jungel der nede. Litt hår går fint.

Hvis jeg skal slikke derimot, så skal det være glattbarbert. Hår i munnen er drit.

:ler:

Er det bare jeg som begynner å forestille meg rare ting når det kommer komiske uttalelser her? Vet jeg har litt dårlig humor, men likevel :fnise:

Skrevet
Øyenbryn og hodehår valgfritt. Hårløst mellom skuldre og tær, takk!

Får dere en ennatter med en pelsjeger, får dere bruke tupé. :ler:

Skjegg også? :lur:

Skrevet

Dere som liker det "naturlig".. Er hår under armene og på leggene OK da?

Skrevet

Jammen, herregud da. Har det noe å si egentlig om man velger å barbere seg en plass, og ikke andre plasser? Er det en norm som tilsier at skal man barbere leggene, så må man for f*** barbere seg under armene, og hvertfall fitta!

Når folk liker "det naturlig" i en debatt som omhandler kvinners kjønnsorgan, så er det jo implisitt at det er den hårveksten det dreier seg om, og totalt irrelevant å dra fram hår under armer og på legger.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet (endret)

Det går jo fint an å like hår ett sted samtidig som man ikke liker det noe særlig et annet sted. Jeg tror de færreste mennene som foretrekker dusk er naturelskende hippier som vil at alt for en hver pris skal være naturlig. Det er vel heller sånn at de tilfeldigvis synes det er finere med hår der nede.

Jeg innrømmer glatt at jeg ikke er like begeistret for hår under armene og på leggene. Men jeg ville på ingen måte rømt hvis jeg møtte en jente som foretrakk å ha det sånn. For eksempel synes jeg denne kvinnen er svært vakker, uavhengig av hårmengde:

www.bauer-nudes.com/img/hairy_girls/hairy_armpits_5221_10.jpg

Endret av mrs_bond
Skrevet
Skjegg også? :lur:
Her finns det nok for lite empiri, til å skaffe meg en preferanse. Men en pirrende bart, skal slettens ikke utelukkes, om kvinnen den sitter på finns på undersiden av de førti. ;)

[...] Jeg tror de færreste mennene som foretrekker dusk er naturelskende hippier som vil at alt for en hver pris skal være naturlig. [...]
Slike "duskedamer" bør tatovere seg med økologisk debiostempel, og max havelaar - fair trade... :lur:
Skrevet

Men hvordan stusse uten at det blir for stikkete? Jeg pleier alltid å synes at det klør mer etter at jeg har stusset enn når jeg lar det være i fred (jeg stusser ikke helt ned). Og barbere seg under det har jeg lyst til, men høres jo skitskummelt ut, ser for meg at jeg kutter meg og greier, ikke får tatt med alt osv osv. Har prøvd å nappe bikinilinjen men det gjør så vondt at jeg får lyst til å knuse noe.

Uff, trenger råd her, men jeg er sikkert feil emne til å spørre om sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...