Gå til innhold

Damer MED hår?


Gjest Barbert_Mann

Anbefalte innlegg

Gjest Barbert_Mann

Barbert mann på 30 her. Barbert vil si glattbarbert underliv. Joda jeg liker jo barberte kvinner. Men i det siste har jeg blitt veldig tent på de som ikke er barberte. Naturlig hårete, og da tenker jeg på underlivet... Noen her som er enige ?

Er det ikke på tide at dere norske kvinner følger litt av moten nå? Er det ikke på moten igjen? Med skikkelig dusk...:)

Kjenner faktisk at jeg er skikkelig lei glattbarberte kvinner. Ja til dusk, der de naturlige luktene setter seg fast!

Uenige nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som om busken er på moten for tiden ja!

Men selv føler jeg det er rett og slett ubehagelig med busk, det klør og er ekkelt, føler meg uhygienisk. Ikke at jeg har noe imot andre jenter med busker, jeg føler bare ikke at det er rett for meg. Kjærsten min bryr seg ikke så særlig om hvordan det er der nede, fornøyd uansett han, så jeg barberer meg mest for min egen skyld :)

Hos menn syns jeg derrimot at det er veldig sexy med hår over hele kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg barberer meg mest for min egen del. Jeg føler meg bedre uten hår enn med, og slik er det bare. Det har ikke så mye med mote å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg barberer meg mest for min egen del. Jeg føler meg bedre uten hår enn med, og slik er det bare. Det har ikke så mye med mote å gjøre.

Fikk dama til å la håret gro,jeg elsker det :)

Naturlig er mest sexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varierer litt på det. Men jeg merker at jeg lukter mye mer med hår enn uten. Det er naturlig, jeg vet det, men når jeg har en såpass markant kjønnslukt at jeg føler jeg må vaske bukser ol oftere når jeg har hår så pleier jeg å i det minste klippe det. Går mye naken nedentil, og da får jeg luftet bedre når jeg er hårløs. Hadde jeg brukt trange bukser så hadde logikken med at håret fungerte som ventilasjon vært mer logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er deilig med dusk. :)

Men jeg synes også det er fint med variasjon. Det bør ikke være sånn at man MÅ ha det ene eller det andre. Spesielt utsagn som "jeg liker ikke hår i maten" eller "jeg liker ikke spedbarnsfitte" kan man holde seg for god til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Jeg styler meg nedentil etter hva jeg syns er komfortabelt, ikke etter hva en fremmed mann eller en artikkel sier at jeg skal gjøre (uansett om de mener at det skal være mer eller mindre hår) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg egentlig ikke om jeg har hår der nede eller ikke, så lar vel egentlig mannen bestemme hehe

Barberte meg mye för, gikk med en tanke i hodet om at alle menn vill ha det glattbarbert - men der tok jeg feil, og kastet hövelen ;) Ganske deilig å slippe å föle at man må barbere seg til envher tid.

Så det er nok litt "villt" der nede nå - men får bare flotte kommentarer uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i frisert trekant her, barberer "under" og epilerer bikinilinjen.. Føler meg så "naken" uten noe hår i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_HeiPåDeg_*
Uenige nå ?
Ja! Jeg liker ikke, nei.... Jeg HATER husmordott. Hvis håret tyter ut av trusekanten er det fullstendig TURNOFF.

Prioriert rekkefølge:

100% Barbert

Barbert med pyntedott øverst

Kortklipt

Frisert

Vi er alle forskjellige, men jeg hater hår i munnen og så elsker jeg å se store tunge og kjøttfulle kjønnslepper. Så vanvittig synd å skjule den herligheten bak en dott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbert mann på 30 her. Barbert vil si glattbarbert underliv. Joda jeg liker jo barberte kvinner. Men i det siste har jeg blitt veldig tent på de som ikke er barberte. Naturlig hårete, og da tenker jeg på underlivet... Noen her som er enige ?

Er det ikke på tide at dere norske kvinner følger litt av moten nå? Er det ikke på moten igjen? Med skikkelig dusk...:)

Kjenner faktisk at jeg er skikkelig lei glattbarberte kvinner. Ja til dusk, der de naturlige luktene setter seg fast!

Uenige nå ?

Jeg barberer ikke underlivet mitt fordi det er "mote", men fordi jeg synes det er lite estetisk vakkert med hårete underliv, enten det gjelder menn eller kvinner. Hva som er in eller ikke bryr jeg meg fint lite om, og i og med at mannen min er godt fornøyd med tingenes tilstand, og dersom det er et viktig kriteri for en ved valg av partner at de ikke barberer undelrivet, så har jeg en mistenkt for å være meget overfladisk.

Forresten er smaken forskjellig, og du tilhører mindretallet(etter min erfaring)når du foretrekker hårete underliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg liker ikke, nei.... Jeg HATER husmordott. Hvis håret tyter ut av trusekanten er det fullstendig TURNOFF.

Prioriert rekkefølge:

100% Barbert

Barbert med pyntedott øverst

Kortklipt

Frisert

Vi er alle forskjellige, men jeg hater hår i munnen og så elsker jeg å se store tunge og kjøttfulle kjønnslepper. Så vanvittig synd å skjule den herligheten bak en dott!!

Heldigvis!

Verden ville ha vært veldig kjedelig om alle likte det samme,kanskje ikke så mye krig og krangling...men kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer ikke underlivet mitt fordi det er "mote", men fordi jeg synes det er lite estetisk vakkert med hårete underliv, enten det gjelder menn eller kvinner. Hva som er in eller ikke bryr jeg meg fint lite om, og i og med at mannen min er godt fornøyd med tingenes tilstand, og dersom det er et viktig kriteri for en ved valg av partner at de ikke barberer undelrivet, så har jeg en mistenkt for å være meget overfladisk.

Forresten er smaken forskjellig, og du tilhører mindretallet(etter min erfaring)når du foretrekker hårete underliv.

Hva mener du med det,gjør det meg til ett dårligere menneske om jeg liker hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar bikinilinjen og trimmer naar jeg gidder/foeler for det eller det begynner aa bli i lengste laget.

Hehe, jeg måtte bare le litt når jeg så nicket ditt i forbindelse med denne tråden

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er faktisk også lei alle disse hårløse kjønnsorganene. Både på menn og kvinner. Men, jeg synes heller ikke en svær busk er noe særlig, jeg liker ikke å måtte grave meg fram til målet, verken på meg selv eller andre. Personlig barberer jeg slik at jeg har ca 3-4 cm med hår i midten ned mot klitoris, og i området der forsvinner alt.

Når det gjelder menn, foretrekker jeg at han barberer ballene og ellers bare trimmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...