Gjest Gjest_småen_* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Vet jo at alt føles rart rett etter operasjonen, men hva når det har gått ca et års tid? Kjenner dere fremdeles at det er fremmedlegemer inni der, og kan dere ligge på magen, trene etc som normalt?
Gjest Gjest_Brunetta_* Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Vet jo at alt føles rart rett etter operasjonen, men hva når det har gått ca et års tid? Kjenner dere fremdeles at det er fremmedlegemer inni der, og kan dere ligge på magen, trene etc som normalt? Mhm,, gotd spørsmål, skulle ønske jeg kunne svare deg, men har nokså fornøyd størrelse at jeg ikke behøver å tenke på det. Men en ting vil jeg nevne, sist satt jeg på legekontor for å bli kalt inn hos legen, i mens satt jeg å så på et blad, da så jeg blant annet de tilfellene hvor det hadde gått galt med puppene, hadde ikke hjerte å se på, uffa mg, så vær forsiktig.. <jeg har brukt restylane på leppene selv men er litt skeptisk i forhold til pupper, selv pm jeg kunne tenke meg å ta bryst løft.. Så Vær forsiktig vennen, og lykke til:)
Whitechick Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Kjennes helt normal ut. Kan trene og ligge på magen. Kjennes helt fine. =) Er kjempe fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har hatt silikon i 5 år nå, og har blitt så vant til det at jeg aldri tenker over det lengre. Kan ligge på magen, men det er ikke så behagelig. Man merker at innleggene skvises sammen, og det føles litt som man ligger på to baller. Å trene er ikke noe problem, så lenge jeg bruker trenings-bh. Det er ikke behagelig å føle at puppene spretter rundt, da de er ganske tunge (jeg tok ca 300 eller 400 cc silikon i hver. så de veier jo en del). Arrene er absolutt ikke usynlige, men siden de er små og sitter under puppene plager de meg aldri. Kjærester og sexpartnere merker jo at jeg har silikon uansett (man kan føle forskjell på silikon og naturlige pupper). Alt i alt er jeg meget fornøyd, og har aldri angret et sekund!
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 hva med de nye innleggene?? kan man føle at dem er fake når man legger inn dem da??
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 har en venninne som nylig fikk fjernet silikonet. hun klarte ikke å ligge på magen med dem pluss at hun fikk revmatiske smerter som nå er borte etter silikonet er fjernet. husk at silikonet må tas ut eller byttes etter noen år og det er veldig dyrt å få fjernet det, ca. 30.000 kroner. Så tenk deg godt om
Whitechick Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Arrene synes nesten ikke! Sillikon holder i ca 13 år så ingen fare. .Det er verdt det!=)
Gjest Celina Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har livstidsproteser, de er mye hardere og kraftigere enn vanlige, men man merker ikke det når man har fått dem inn. Puppene kjennes like ut som v vanlige proteser. Absolutt verdt det for min del ihvertfall.
frkleo Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 har en venninne som nylig fikk fjernet silikonet. hun klarte ikke å ligge på magen med dem pluss at hun fikk revmatiske smerter som nå er borte etter silikonet er fjernet. husk at silikonet må tas ut eller byttes etter noen år og det er veldig dyrt å få fjernet det, ca. 30.000 kroner. Så tenk deg godt om Flere klinikker har livsstidsgaranti hvor du får de fjernet uten kostnad:) Så det skal ikke være noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå