Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Eg har lurt på dette lenge,men eg har ikkje funnet noko svar. Kanskje de veit noko. Eg lurer på kvifor det er forksjell på kløftene. Kvifor nokon bare har ein "strek" og nokon har stort mellom rom. :oops:
Nicky B Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Kløften mellom brystene? Biologi og forskjell på BH'er er noen av grunnene! Noen har strek fordi de har større bryster/mer push i BH'n eller tettsittende bryster. Andre har mindre bryster, lite push i BH'n og bryster som sitter langt fra hverandre.
VesleBråka Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Og noen har silikon som er plassert under armhulene, nærmest. Sjekk Tori Spelling, skulle tro hun hadde råd til en skikkelig boob-job...
Tusenfryd Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Og noen har pupper med løs konsistens - andre har fastere pupper. Vi er alle forskjellige - det er det samme som å spørre hvorfor mannfolks buksebuler er forskjellige... noen har små, andre store, noen har sånne bukser hvor de synes, andre har andre, noen legger den bakover, andre langs låret... osv osv osv...
Jusy me Skrevet 19. juni 2003 #6 Skrevet 19. juni 2003 Og noen sminker puppene slik at kløften blir forandret(dvs slik at noen legger merke til den). Så det på tv i går.. Det er jammen meg mye rart folk finner på..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå