MiAmore83 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Noen som har dette? Jeg preseisrer også at dette er linker/bilder av tips av HJEMMELAGEDE kort, ikke bestillingskort med monogram osv.
Honey Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Mine hjemmelagde invitasjoner Det er bare forsiden som synes og de er ikke helt ferdige. Inni skal det være et sammenbrettet ark av enten gjennomsiktig type eller et annet fint elfenbensfarget. Det hele skal bindes sammen av en gulltråd i ryggen på kortet.
samie Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei! Har vært ute etter det samme som deg og derfor søkt en del på nettet etter hjemmelagde invitasjoner. Legger ved noen linker. Håper du finner det du leter etter ;0) Brune invitasjoner Enkelt og personlig Invitasjon i akvarellpapir Invitasjon 1 Invitasjon 2 Invitasjoner i kremfarge
Coriander Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal lage disse: http://www.projectwedding.com/wiki/show/di...fold-invitation Skal giftes i utlandet og må inkludere endel informasjon, så derfor denne litt mer omstendelige versjonen. Men de blir veldig fine og er enklere enn de ser ut til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå