Gå til innhold

Restaurant i Bergen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer å spise på enten Stragiotti (italiensk), Salsa (meksikansk) eller Maharaja (indisk). Jeg har ikke vært der tidligere. Hva har falt best i smak? Hva du likte du best? Hva likte du minst? Er noen av restaurantene mer koselig enn andre?

Ellers er jeg åpen for forslag utenom det som jeg allerede har nevnt.

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke vært på Maharaja, men har vært flere ganger på både Salsa og Stragiotti, og jeg kan absolutt anbefale begge! På Salsa har jeg kun spist biff (av forskjellige varianter), og de kan virkelig biffen sin! Kjempegodt tilbehør også. Har spist biff på Stragiotti en gang, og synes ikke det var noe særlig egentlig. Så om du vil ha biff, er Salsa stedet! Men Stragiotti har vært veldig gode på alt annet jeg har spist der, og pasta er selvfølgelig en sikker vinner ;) Stragiotti har utrolig koselig service, og hakket mer koselig lokale enn Salsa. Salsa har også god service, men opplever den som litt mer fraværende enn på Stragiotti. Men det som bør avgjøre her er vel hva du har mest lyst på; indisk, italiensk eller mexicansk (selv om Salsa er vel mer en slags sør-amerikansk mix).

Kan gjerne komme med flere anbefalinger, men jeg synes både Salsa og Stragiotti er gode valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville gått for Salsa.

Stragiotti sine lokaler er koseligere enn Salsa sine synes jeg, men servicen har hvertfall for min del vært minst like god på Salsa. Jeg har spist middag bare en gang på Stragiotti (men spist fra lunch menyen flere ganger), og da synes jeg porsjonen var litt liten. På salsa får vi alltid rikelige porsjoner og både hovedretter og dessert har falt i smak.

Maharaja er helt greit. Men, nå er ikke indisk min favoritt, så det er gjerne derfor jeg ikke rangerer dem like høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble matforgiftet på Maharaja, så der går jeg aldri igjen, og anbefaler det ikke til andre heller... vil du ha indisk, gå i marken!

Ellers ville jeg tatt turen til Stragiotti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den indiske i Marken er litt kjedelig.. Og var det ikke de som ble tiltalt for kredittkortsvindel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den indiske i Marken er litt kjedelig.. Og var det ikke de som ble tiltalt for kredittkortsvindel?

To av de ansatte ble tiltalt for kredittkortsvindel, ikke eierne og de som driver reaturantene. Aldri hatt problemer med å betale med kort der, hvis du er bekymret for det er det bare å ta med seg kontanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av de ansatte ble tiltalt for kredittkortsvindel, ikke eierne og de som driver reaturantene. Aldri hatt problemer med å betale med kort der, hvis du er bekymret for det er det bare å ta med seg kontanter.

Ja okei.. Vet bare at de var stengt en stund. Har vært veldig trivelig de gangene jeg har vært der, men synes ikke menyen er den mest spennende, og de er veldig snill med krydderet, så jeg har dessverre ikke fått det så sterkt som jeg ønsker. Vanskelig det der med krydderstyrken på indisk restaurant, noen er snill med krydderet og dermed er en medium ganske mild, mens noen er rausere med krydderet, og da kan man få en ganske spicy medium (og tabbe seg veldig ut om man bestiller sterk!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ga deres mening. Jeg har utelukket Maharaja. Bare mer lyst til enten Stragiotti eller Salsa. Ikke helt bestemt meg enda. Det skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...