Gjest Trude Lutt Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Uff og uff...det er ikkje lett å vere ein rotekopp....det er både tikrevande og frustrerande. No er både julekokeboka mi og adresseboka mi borte vekk....og eg meinar det : eg har leita OVERALT........korleis går det an då? Eg har faktisk faste plassar til det meste,men klarer likevel å lage rot i systemet......det er så fortvilande!! Eg har 2 små og mann og hus........og er vant med å organisere både heim og på jobb.........men like håplaust blir det..........håpar nokon har nokon råd til meg? TAKK..........
superlady Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 For meg hjalp det med vaskehjelp... Da måtte jeg ha det ryddig (i alle fall før hun kom) og når jeg ikke trengte å konstant ha dårlig samvittighet for manglende rengjøring, så ble det meget enkelt å ha det ryddig. Jeg anbefaler det på det varmeste, men det var nok kanskje ikke den typen anbefaling du var på jakt etter..
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Uff og uff...det er ikkje lett å vere ein rotekopp....det er både tikrevande og frustrerande. No er både julekokeboka mi og adresseboka mi borte vekk....og eg meinar det : eg har leita OVERALT........korleis går det an då? Eg har faktisk faste plassar til det meste,men klarer likevel å lage rot i systemet......det er så fortvilande!! Eg har 2 små og mann og hus........og er vant med å organisere både heim og på jobb.........men like håplaust blir det..........håpar nokon har nokon råd til meg? TAKK.......... Rydd alt på plass med en gang du har brukt de
The Kitten Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Uff og uff...det er ikkje lett å vere ein rotekopp....det er både tikrevande og frustrerande. No er både julekokeboka mi og adresseboka mi borte vekk....og eg meinar det : eg har leita OVERALT........korleis går det an då? Eg har faktisk faste plassar til det meste,men klarer likevel å lage rot i systemet......det er så fortvilande!! Eg har 2 små og mann og hus........og er vant med å organisere både heim og på jobb.........men like håplaust blir det..........håpar nokon har nokon råd til meg? TAKK.......... Ha system i rotet, ikke rot i systemet.
Gjest Trude Lutt Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Hei og hå Ja,skulle ha rydda plass alt med ein gong.....skal prøve:-)) Når eg skulle leite fram julestjernene ( har 3) så fann eg ikkje ei av dei..skulle ikkje tru at det gjekk an......korleis kan den berre bli vekk då? hmm....... Hadde sikkert vore deilig med vaskehjelp.....kostar sikkert ikkje all verda heller,MEN eg hadde følt det som eit nederlag på ein måte. At eg ikkje klarer å ha orden og vaske mitt eige hus...burde jo klare det. Men eg SKAL betre meg..tenk kor mykje tid eg kastar vekk på å leite. Leita i 2 timar etter pepperkakeformene idag....jaja )
Gjest Asti Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå