Gå til innhold

curry paste


salemandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ildfast form. Til fire kyllingfileter bruker jeg en liten boks knuste tomater, en boks matyoghurt eller kesam, en boks eller to (av de små) med kokosmelk, en spiseskje eller to (avhengig av hvor sterkt du liker det og hvilken currypaste du bruker). Alt blandes i den ildfaste formen, kyllingen legges i, gjerne en times tid før du steker det i ovnen.

180-200 grader til kyllingen er gjennomstekt; 20-30 minutter.

Serveres med jasminris og nanbrød for eksempel. Veldig godt, og kyllingen blir veldig mør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg steker kyllingkjøttdeig, har i currypaste, blander gost og spes med kokosmelk. Serverer med naanbrød, raita, agurk og ananas. Og gjerne papadums og mangoet-eller-annet som jeg ikke husker navnet på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg steker kyllingkjøttdeig, har i currypaste, blander gost og spes med kokosmelk. Serverer med naanbrød, raita, agurk og ananas. Og gjerne papadums og mangoet-eller-annet som jeg ikke husker navnet på ;)

...blander godt og sper med kokosmelk, skal det stå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Jeg steker kyllingkjøttdeig, har i currypaste, blander gost og spes med kokosmelk. Serverer med naanbrød, raita, agurk og ananas. Og gjerne papadums og mangoet-eller-annet som jeg ikke husker navnet på ;)

Mangochutney tipper jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...