bunadbrud Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg lurer på hvor lenge det går fra en slutter på p-piller til syklusen er normal. Har ikke hatt mensen siden jeg begynte på disse p-pillene.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Alt fra en liten måned til et par år... Var du stabil før du begynte på hormonprevensjon kan det hjelpe på, men det er ingen garantier desverre.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Alt fra en liten måned til et par år... Var du stabil før du begynte på hormonprevensjon kan det hjelpe på, men det er ingen garantier desverre.
bunadbrud Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg kan ikke huske hva jeg var. Har gått på ulike hormonprevensjonsmidler i 7 år nå.
Pjukset Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg lurer på hvor lenge det går fra en slutter på p-piller til syklusen er normal. Har ikke hatt mensen siden jeg begynte på disse p-pillene. Hvor lenge siden sluttet du, og hvor lenge gikk du på ppiller? Jeg har sluttet på pillen to ganger, første gang etter 10 år, andre gang etter 1 år. Begge gangene ble syklusen noenlunde normal innen 2 mnd.
bunadbrud Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ikke sluttet, men vurderer det sterkt. Ønsker et hormonfritt alternativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå