Gå til innhold

Baby på veeeei!:D


mika^

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg at jeg kunne starte min egen dagbok her inne! Testet posetivt på test i går, etter noen mnd med prøving!:D Etter mine beregninger vil det si at jeg er nå 5+1:D

Dette er jo ganske spennende, men samtidig veldig skummelt!! Har vært så klar for at det skulle skje i så lang tid, å så plutselig skjer det!

Det har ikke helt gått opp for mg ennå at det er JEG som er gravid, å ikke en av mine veninner liksom.. Tror ikke det kommer til å gå opp for meg før den dagen jeg ser den lille på skjermen eller kjenner den sparke:D

Wiii...for en fantastisk julegave:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...tror jeg har reknet ganske feil, for akkuratt nå står det på om jeg er 2 eller 6 uker på vei:P har lege time neste uke så får håpe jeg får tidlig ul så jeg får vite så snart så mulig;) Men kjekt er det jo uansett:)

Typen er glad og fornøyd, trodde ikke de kunne svomme som han sa..;) De kunn visst det! Så han er stolt som en hane! Han tror ikke heller helt på det ennå da..men det er vel som meg.

Har så lyst å si det til alle, men får ikke lov:P forstår jo det, om det skulle gå galt hadde jeg bare angret...vil ikke alle skal vite alt om privatlivet vårt..

Og en ting til typen nå kom på..er at nå må jeg kanskje si opp leiligheten og flytte inn til han:P Det kan jo bli morro:D Vi har jo så å si bodd sammen i noen mnd nå..

Jeg kaller jo leiligheten hans for hjem uansett:P Og ikke minst, nå må vi jo spare litt penger så da er det jo bare lurt å gjør det så snart som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...da hadde jeg funnet ut at jeg har nok mista...så da va det vel å prøve på nytt...

edit: skrive leif

Endret av mika^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...